Ammatti josta saat inhonväristyksiä ?

Niin kerroppa ammatti jonka edustajia et vaan siedä ja joiden kanssa et halua olla missään tekemisissä. Itse en halua olla missään tekemisissä asianajajien kanssa, se on ammattikunta joiden edustajia en edes kättele kuin suojahanskat kädessä. Inhoni johtuu siitä että olen oman ammattini takia joutunut kohtaamaan näitä oikeusalien limanuljaskoita ihan riittävän useasti ja olen nähnyt miten osalla heistä on oikean ja väärän käsitys kadonnut lähes kokonaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myyntirajapinnassa työskentelevät kollegani. Jos luette tätä, ottakaa se pää pois perseestänne.

Palvelualalla olevat ihmiset jotka ei osaa käyttäytyä ammatillisesti.
Esim. Ite aina reippaana kaupassa kassalle mennessä tervehdin nii yks tietty myyjä lähikaupas ei moikkaa eikä ees sano laskun summaa :D :(

Automyyjät (jotkut)

Vittu kun jotkut automyyjät luulee olevansa jotain maailman kuninkaita. Ainoa myynnin ala, jossa vielä palvelukulttuuri on täysin takapajuista. (Ei kaikilla, mutta liian monilla)

Huonot asiakaspalvelijat aiheuttavat täälläkin inhoreaktion. Varsinkin kun on itse aina ollut asiakaspalveluduunissa, niin ärsyttää toisten ammattitaidottomuus.

Kysäisin äidiltäkin mielipidettä ja sain vastaukseksi maanviljelijät, kalastajat ym., jotka eivät tee muuta kuin nosta tukia ja elä sillä.

Kysäisin äidiltäkin mielipidettä ja sain vastaukseksi maanviljelijät, kalastajat ym., jotka eivät tee muuta kuin nosta tukia ja elä sillä.
:wtf:

Niihän se tietty on, siellä ne vaan laiturilla ongen kanssa torkkuu tai vaihtoehtoisesti heinänkorsi suussa pellon reunalla :jahas:

Jep. Esimerkkinä eräs tuttavaperhe, jotka saavat rahaa pelloista, joilla ei edes kasva mitään :D

edit. ja siis ihan oikeasti, toki on niitä jotka raatavat elantonsa eteen, mutta tarkoitin noita tukiaispummeja, joita ainakin täällä näkee.

Meinas melkein unohtua, TV-lupatarkastajat.

Aikoinaan ovikelloa soitti joku ennen aamukuutta ja uudestaan yhdeksän jälkeen ja tätä jatkui viikko-pari aina samaan aikaan. Välillä saattoi olla päivä väliä mutta ovikello soi jopa viikonloppuisin. TV-lupa maksettiin hetki tämän jälkeen ja aamuiset rimputtelut loppui kun seinään. Yleensä on saanut olla melko rauhassa joten tuskin siellä naapurikaan on ollut sokeria ruinaamassa aamukahviin.

Oikeestaan näin jälkeen harmittaa ettei koskaan mennyt aamukuudelta avaan ovea.. älästi kalja kädessä ja raapinut kasseja tai jotain :rolleyes:

Huonot asiakaspalvelijat aiheuttavat täälläkin inhoreaktion. Varsinkin kun on itse aina ollut asiakaspalveluduunissa, niin ärsyttää toisten ammattitaidottomuus.

Äitisi taitaa puhua rautaisella asiantuntemuksella:D

Itseäni ei mikään tietty ammattiryhmä vituta. Sen sijaan ammattitaidottuus...:curs:

Kaikki keski-ikäiset konsultit ja muut asiantuntijat jotka tulevat työelämässä välillä vastaan asiakkaina ja jotka ovat olevinaan niin saatanan fiksuja ja tärkeitä että luulevat osaavansa neuvoa miten minun kuuluisi työni hoitaa vaikka eivät todellisuudessa tiedä mitään.

Mutta onneksi ovat harvassa.

Kaikki keski-ikäiset konsultit ja muut asiantuntijat jotka tulevat työelämässä välillä vastaan ja jotka ovat olevinaan niin saatanan fiksuja ja tärkeitä että luulevat osaavansa neuvoa miten minun kuuluisi työni hoitaa vaikka eivät todellisuudessa tiedä mitään.

Mutta onneksi ovat harvassa.
Huu, tuosta tuli aasinsilta näihin sarasvuolaisiin "et voi kehittyä comfort zonellasi" -meedioihin.

No äitishän on fiksu. :jahas:

Koulun keittäjän ammatti ei kyllä houkuttelisi ikinä. Yläasteen yksi TET-päivä riitti tähän valaistumiseen. En kyllä halveksi minkään ammattikunnan edustajia, en vain ite haluaisi tehdä läheskään kaikkien hommia.

e: joo, ja puhelinmyyjän hommia en myöskään tekisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom