Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mulle maku on ainakin tärkee asia palkkarissa/prodejauhossa. Ei jaksa mitään hevosenpaskan makusia litkuja litkiä. Kyllähän ne ravintoarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta nykyään löytyy niin hyvältä maistuvia maustettuja jauhoja, että ei se ole mistään ravintoarvoista kiinni. Itse kun käytän yleensä niitä halvimpia herajauheita eli konsentraatteja mitkä on kuitenkin ihan ok arvoiltaan vaikka maustettuja olisikin. Tietysti jos pitää olla vitun HC bodymunkki ja syö vaikka paskaa lihasten kasvun toivossa niin joku maustamaton isolaatti lienee paras vaihtoehto. Sitä voi sitten "nautiskella" ja olla tosi HC.Mitä helvetin väliä sillä maulla on? Tuntuu et porukka hakee vaan parhaimman makusta litkua tääl! Ei se maku teidän lihaksianne kasvata vaan sen palkkarin koostumus.
Esim. "lidlin hera (5g/100g) on kyl parasta ikinä!!!!maistuu tosi hyvältä siis lol!!11, taidankin heittää ton mass blastin ja hera80:n parvekkeelta ku ne o karseen makusta paskaa!"
Kuka muu on samaa mieltä? (Ei kukaa kuitenkaa)
Kyllä mulle maku on ainakin tärkee asia palkkarissa/prodejauhossa. Ei jaksa mitään hevosenpaskan makusia litkuja litkiä. Kyllähän ne ravintoarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta nykyään löytyy niin hyvältä maistuvia maustettuja jauhoja, että ei se ole mistään ravintoarvoista kiinni. Itse kun käytän yleensä niitä halvimpia herajauheita eli konsentraatteja mitkä on kuitenkin ihan ok arvoiltaan vaikka maustettuja olisikin. Tietysti jos pitää olla vitun HC bodymunkki ja syö vaikka paskaa lihasten kasvun toivossa niin joku maustamaton isolaatti lienee paras vaihtoehto. Sitä voi sitten "nautiskella" ja olla tosi HC.
EDIT: Just nimenomaan esim. joku Hera80 on tosi hyvän makunen. Varsinkin minttusuklaa on mun lemppari. Mikäs vika sen "koostumuksessa" on?
Mut kyl palkkari saa olla mun mielestä vaikka paskan makusta kunhan se toimii! Menköö sitte vaik tippa linssis kurkust alas kuha ei pitkä sylki lennä
Niin, ei sillä käytännössä taida harrastelijapunttaajalle olla mitään merkitystä että kumpaan sekoittaa, paljon vain juttua kuullut ja lukenut että maidon rasva hidastaa proteiinin imeytymistä. Muistelen kyllä että Mass Blastissa muutenkin hitaasti imeytyvää proteiinia, eli se ei palkkarina olis välttämättä kovin hyvä vaihtoehto?
Eli ostin tuommosen MassBlastin 4kg pöntön ja tarkotus olis nostaa painoa, 3xsali + 1 lajitreenit. Miten pitäis käyttää että sais mahollisimman nopeasti tuloksia, miten ja milloin ottaa?:kippis1: