American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä mahtaisi löytää Mass Blastia Tampereelta. Kalevan prismasta tullut aina haettua, mutta ne ei ilmeisesti enää niitä tilaa.

Mitä helvetin väliä sillä maulla on? Tuntuu et porukka hakee vaan parhaimman makusta litkua tääl! Ei se maku teidän lihaksianne kasvata vaan sen palkkarin koostumus.

Esim. "lidlin hera (5g/100g) on kyl parasta ikinä!!!!maistuu tosi hyvältä siis lol!!11, taidankin heittää ton mass blastin ja hera80:n parvekkeelta ku ne o karseen makusta paskaa!"

Kuka muu on samaa mieltä? (Ei kukaa kuitenkaa)

Mitä helvetin väliä sillä maulla on? Tuntuu et porukka hakee vaan parhaimman makusta litkua tääl! Ei se maku teidän lihaksianne kasvata vaan sen palkkarin koostumus.

Esim. "lidlin hera (5g/100g) on kyl parasta ikinä!!!!maistuu tosi hyvältä siis lol!!11, taidankin heittää ton mass blastin ja hera80:n parvekkeelta ku ne o karseen makusta paskaa!"

Kuka muu on samaa mieltä? (Ei kukaa kuitenkaa)
Kyllä mulle maku on ainakin tärkee asia palkkarissa/prodejauhossa. Ei jaksa mitään hevosenpaskan makusia litkuja litkiä. Kyllähän ne ravintoarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta nykyään löytyy niin hyvältä maistuvia maustettuja jauhoja, että ei se ole mistään ravintoarvoista kiinni. Itse kun käytän yleensä niitä halvimpia herajauheita eli konsentraatteja mitkä on kuitenkin ihan ok arvoiltaan vaikka maustettuja olisikin. Tietysti jos pitää olla vitun HC bodymunkki ja syö vaikka paskaa lihasten kasvun toivossa niin joku maustamaton isolaatti lienee paras vaihtoehto. Sitä voi sitten "nautiskella" ja olla tosi HC.

EDIT: Just nimenomaan esim. joku Hera80 on tosi hyvän makunen. Varsinkin minttusuklaa on mun lemppari. Mikäs vika sen "koostumuksessa" on?

Kyllä mulle maku on ainakin tärkee asia palkkarissa/prodejauhossa. Ei jaksa mitään hevosenpaskan makusia litkuja litkiä. Kyllähän ne ravintoarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta nykyään löytyy niin hyvältä maistuvia maustettuja jauhoja, että ei se ole mistään ravintoarvoista kiinni. Itse kun käytän yleensä niitä halvimpia herajauheita eli konsentraatteja mitkä on kuitenkin ihan ok arvoiltaan vaikka maustettuja olisikin. Tietysti jos pitää olla vitun HC bodymunkki ja syö vaikka paskaa lihasten kasvun toivossa niin joku maustamaton isolaatti lienee paras vaihtoehto. Sitä voi sitten "nautiskella" ja olla tosi HC.

EDIT: Just nimenomaan esim. joku Hera80 on tosi hyvän makunen. Varsinkin minttusuklaa on mun lemppari. Mikäs vika sen "koostumuksessa" on?

Mass Blast ja Hera80 olikin täs niit hyvii ketkä toi mun keksimä jätkä heitti menee :D Ja aika hyvän lohkasit toho loppuu :D

Mut kyl palkkari saa olla mun mielestä vaikka paskan makusta kunhan se toimii! Menköö sitte vaik tippa linssis kurkust alas kuha ei pitkä sylki lennä

No kyllä mä sanoisin, että joku perus konsentraatti esim. Hera80 ja malto toimii palkkarina, ravintoarvot kohdallaan ja maistuu vielä hyvältä. Täytyy muistaa, että nyt ei eletä enää 80-luvulla vaan nää jauhot jopa maistuu hyvältä tänä päivänä, eikä se ole mitenkään pois ravintoarvoista. Kerropa mulle joku protskujauho tai palkkari mikä maistuu hyvältä, mutta koostumus on huono?

Mut kyl palkkari saa olla mun mielestä vaikka paskan makusta kunhan se toimii! Menköö sitte vaik tippa linssis kurkust alas kuha ei pitkä sylki lennä

Osta pussi Fastin whey saatanaa ja litki se pussi alas. Alkaa taas maulle löytyä merkitystä.

Veteen. Onko muuten Mass Blast vieläkin Prismoissa 39,90e/4kg törppö? Ei olis nimittäin kovin paha hinta ja henkilökunnanalennuksen takia vielä lähtis 6e pois, bulkin aikana vois sankollisen tuota vetää :)

Niin, ei sillä käytännössä taida harrastelijapunttaajalle olla mitään merkitystä että kumpaan sekoittaa, paljon vain juttua kuullut ja lukenut että maidon rasva hidastaa proteiinin imeytymistä. Muistelen kyllä että Mass Blastissa muutenkin hitaasti imeytyvää proteiinia, eli se ei palkkarina olis välttämättä kovin hyvä vaihtoehto?

Ei se ole se rasva mikä sitä imeytymistä hidastaa. Onhan herassakin rasvaa, varsinkin konsentraatissa. Maito reagoi vatsahapon kanssa muodostaen sellasen kalvon mahalaukkuun. Siellä ne paskat sitten hyllyy jonkun aikaa kunnes lähtee kunnolla kiertoon.

Niin, ei sillä käytännössä taida harrastelijapunttaajalle olla mitään merkitystä että kumpaan sekoittaa, paljon vain juttua kuullut ja lukenut että maidon rasva hidastaa proteiinin imeytymistä. Muistelen kyllä että Mass Blastissa muutenkin hitaasti imeytyvää proteiinia, eli se ei palkkarina olis välttämättä kovin hyvä vaihtoehto?

No harrastajasta se ammattilainenkin joskus tulee, joten on sillä merkitystä. Toisaalta riittää kun sen proteiinin vaan jotenkin saa sinne kiertoon.

Niin, löytyykös tätä Massblastia Tampereen seudulta muuna kuin mansikan/minttusuklaan makuisena? Viimeks ku kävin Tampereen jossain Prismassa (lähellä Giganttia) niin siellä ei ainakaan ollu suklaata/vaniljaa. Netistäkin toki onnistuu tilaaminen, jos löytyy luotettavaa sivua.

Mites onko tommonen Pro Whey + kaakaojauhe ihan hyvä juttu (suhteessa kaks pussii wheytä ja yks kaakao, en oo varma paljo oli laatikos)? Tommosta sekotusta oon vedelly, hyvää on mut miten tän pitäs vaikuttaa (veljen ohjeilla menty :D). Ei oo vissiin massankasvatukseen kuitenkaan toimivaa?

Kyllähän se massankasvatuksen kannalta toimii siinä missä muutkin proteiinituotteet. Näissä valmiissa "massanlisääjissä" on tosin usein monta eri tyyppistä proteiinia (sekä nopeasti että hitaasti imeytyvää), lisätty tiettyjä aminohappoja (kyllähän heraproteiinissakin aminohappoja on niinkuin missä tahansa proteiinissa, mutta joissakin massanlisääjissä esim. glutamiinia on lisätty vielä erikseen), eri tyyppisiä hiilareita, vitamiineja ja kivennäisaineita, saattaa olla ja usein onkin kreatiinia ja/tai beta-alaniinia jne..

Ite käytin tätä joskus pari vuotta sitte välipala ja eväsproteiinina mutta nyt oon kyllä sitä mieltä että mieluummin ottaa vaikka heraproteiinia messii. Paljon halvempaa ja ajaa asiansa. Lisäks massblasti on aikamoinen hiilaripommi.

Eli ostin tuommosen MassBlastin 4kg pöntön ja tarkotus olis nostaa painoa, 3xsali + 1 lajitreenit. Miten pitäis käyttää että sais mahollisimman nopeasti tuloksia, miten ja milloin ottaa?:kippis1:

Eli ostin tuommosen MassBlastin 4kg pöntön ja tarkotus olis nostaa painoa, 3xsali + 1 lajitreenit. Miten pitäis käyttää että sais mahollisimman nopeasti tuloksia, miten ja milloin ottaa?:kippis1:

Korvaat kaikki päivän ateriat vaan kylmästi sillä jauheella ni luulis toimivan. No ei vaineskaa. Ruokaa koneesee vaan niin perkeleesti ja tota voit sitte hörppii vaikka reenin jälkee palkkarina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom