American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minttusuklaata oisin testannut itsekin, mutta Prismassa ei sattunut olemaan kuin mansikkaa ja suklaata. Suklaapönttö lähti siis mukaan ja hyvältähän tuo maistuu, oikkkeeen hyvältä.

Kai se pitää mansikka ostaa seuraavaks, ei se pahaa voi olla, ylimakeaa ehkä. no mutta eihän siitä tarvii tykätä senkun juo vaan

Kumpi on paremman makuista, G Mass vai tämä MassBlast? Pystyykö suklaan makua parantamaan kaakojauheella? G Massi ainakin on melko pahan makuista mansikkana, ja nyt olen HardCore Massia vetäny kaakaon kanssa, niin mennyt hyvin alas ;)

Kumpi on paremman makuista, G Mass vai tämä MassBlast? Pystyykö suklaan makua parantamaan kaakojauheella? G Massi ainakin on melko pahan makuista mansikkana, ja nyt olen HardCore Massia vetäny kaakaon kanssa, niin mennyt hyvin alas ;)

MassBlastin suklaata on ainakin melko paha mennä "parantelemaan" lisäämällä vielä kaakaota sekaan. On nimittäin monen mielestä jo ehkä liiankin makeaa. Itse tykkään kyllä todella paljon eikä makeus haittaa. Nykyään heitän kyllä heraa kyytiin 50:50 suhteella ja silti maku on todella hyvä.

Itellä ainakin toimii just toi et heittää hiukan maustamatonta heraa sekaan kun muuten on niiiiiin makeeta ettei oikee uppoo.

noniin, 4kg pönttö ostettu. Mites porukat käyttää tuota?:) kertokee kaikki.

Mä heitin sinne pönttöön lisäks pussin perus pieruheraa ja käytin palkkarina. Minttusuklaa oli kyl nannaa ja nyt meni dieetille QNT:n muscular testiin...

No miten on jos tätä mass blastia syö välipalana ja palautumiseen ja reenaa 6 kertaa viikossa, 3 kertaa sali ja 3 kertaa lajireeni nii meneekö se vyötärölle vai lihaksiin?

Kuten sanottu aikaisemmilla sivuilla massblasti ei ole paras välipalaksi korkean hiilarimäärän takia , mutta kelpaa ilmeisesti siihenkin. =d

No jos välipalaks meinaa niin kannattaa sitten pistää sinne pönttöön pussi tai pari maustamatonta heraa, niin nousee proteiinipitoisuus. Parempi olis kuitenkin ihan puhtaasta proteiinijauhosta veteen tai maitoon sekoitettuna ja kylkeen vielä hedelmä tai pari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom