American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
voiko sitä juua palautus juomana ja vaikka esim koulun jälkeen toisen annoksen, kun niitä pitäs minun käsityksen mukaan ottaa 2x päivässä, ja sitte ''lepopäivinä'' ei ollenkaan vai esim 1 annos silloin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota aina treenin jälkeen palautusjuomana ja silloin tällöin vaikka lepopäivinä, jos tuntuu ettei tuu kaloreita tarpeeks normaalista ruuasta. Tuota ei ihan älyttömästi kannata vedellä koska siinä on aika paljon nopeita hiilareita.

joo niitä kaloreita ei todellakaan tule tarpeeksi ja sen lisäksi vielä tämä ''kammottava'' erittäin nopea aineenvaihdunta.. :D

joo niitä kaloreita ei todellakaan tule tarpeeksi ja sen lisäksi vielä tämä ''kammottava'' erittäin nopea aineenvaihdunta.. :D

Voisko joku tarkentaa mulle mikä tää "nopea aineenvaihdunta" on ja miten helvetis se liittyy painon kertymiseen.. Jotenki vaa tuppaa menee niin et jos tulee 2 kertaa kakka päiväs ni sanotaa että ei tuu painoo "ku on nopee aineenvaihdunta" eikä tajuta sitä OIKEIN syömistä. Eli se tarkottaa et jaetaa ruokailut tarpeeks moneen osaan päivässä ja lasketaan että nitä kaloreita tulee tarpeeks, koska sillon ku kalorit on plussal ni painoo tulee vaikka kakka tulis 100x päivässä (sit tietyst jos joku imeytymishäriö on ni asia erikseen). Vai onks tää joku ihan tutkittu juttu "nopee aineenvaihdunta" ?. Valaiskaa tietämätöntä.

Voisko joku tarkentaa mulle mikä tää "nopea aineenvaihdunta" on ja miten helvetis se liittyy painon kertymiseen.. Jotenki vaa tuppaa menee niin et jos tulee 2 kertaa kakka päiväs ni sanotaa että ei tuu painoo "ku on nopee aineenvaihdunta" eikä tajuta sitä OIKEIN syömistä. Eli se tarkottaa et jaetaa ruokailut tarpeeks moneen osaan päivässä ja lasketaan että nitä kaloreita tulee tarpeeks, koska sillon ku kalorit on plussal ni painoo tulee vaikka kakka tulis 100x päivässä (sit tietyst jos joku imeytymishäriö on ni asia erikseen). Vai onks tää joku ihan tutkittu juttu "nopee aineenvaihdunta" ?. Valaiskaa tietämätöntä.

Siis en tied mistä toi paskomisen ja aineenvaihdunnan suhde on tullut, mut eihän noilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tulkee vaikka kattomaan meille mun mahaa ja katotaan montako kertaa käyn paskalla päivässä. :lol2:

Ei se lihaksen kasvu mitään läskikertymistä vaadi, karkeesti yleisesti ottaen nää nuoret jannut vaan syö aivan liian vähän siihen nähden mitä pitäis että kasvu tulisi. On oikeesti näitä superhulkkeja, joilla on kova aineenvaihdunta, ja sitten näitä jotka on niin laihoja ettei niitä edes näe jos ovat sivuproffa katsojaan päin. Aineenvaihdunta vaihtelee ihmisillä, mut eiköhän siihenkin voi osaltaan vaikuttaa. Tosta kalorien laskemisesta kannattaa lähteä liikkeelle ja syödä plussille, sitten sen mukaan et jos tuntuu ettei patti kasva niin lisää vaan.

Ei mulla loppupeleissä ollut hirveestikään hajua, mitä sä ajoit takaa, mut toi paskonta/aineenvaihdunta-juttu on jo niin käyty täällä läpi et jopa mä osaan vastata siihen. Kai. :david:

Ei mulla loppupeleissä ollut hirveestikään hajua, mitä sä ajoit takaa, mut toi paskonta/aineenvaihdunta-juttu on jo niin käyty täällä läpi et jopa mä osaan vastata siihen. Kai. :david:

Lähinnä hain juurikin tota. Ja peräänkuulutan just sitä, että heivaa noi "aineenvaihdunta" selitykset pojjes ja alkaa laskee että tuleeko sitä ravintoa ihan oikeasti tarpeeksi.

Vertailin noita mässärin ja reco2:sen ravintoarvoja 100g ainetta ja melkeempä samanlaiset ovat, toinen on vaan helvetisti kalliimpi merkin takia. Fast taitaa valmistaa molempia merkkejä..

Eli siis voinko tehdä seuraavanlaisen toimivan yhteenvedon? Ostan kaksi 4kg pönttöä massblastia. Toista vedän sellaisenaan palautusjuomana (creatiini mukana tottakai). Toiseen puolestaan yhdistän pussin perus heraa niin saa sen proteiinipitoisuuden nousemaan, jonka jälkeen sitä voi kiskoa välipalana pelkäämättä suurta hiilaripitoisuutta? Muun ruuan ohella tottakai.

Kyllähän se ihan hyvältä vaikuttais, ainakin massakaudella. Dieetillä en välttämättä vetäisi koska siinä on kuitenkin niitä nopeita hiilareita.

Nyt kaikki Ass Blasterin ystävät äkkiä Myllyn Prismaan rohmuamaan minttusuklaamakua, joka on tarjouksessa 29,90e! Ainakin oli vielä pari päivää sitten, eiköhän vieläkin...

Ei linkkejä, menee taas pelkästään siihen, että mistä saa, eikä keskustelua ole kohta enää ollenkaan itse tuotteesta ja tämähän ei todellakaan ole mikään ilmoitustaulu.

Jaah, aattelin vaa et jos vihdoinki sais tilattuu jostai ku ei oo oikein onnannu netissä tai Prismoissa :(

Aika jännä, kävin sekä Kalevan että Linnainmaan Prismassa + Linnainmaan Citymarketis ja missään ei ollut suklaana tai vaniljana. Onneks kävi tuuri Citymarketistä lähtiessä, ku bongas tilas luontaistuotekaupan, jossa oli yks pönttö suklaan makusta mass blastia :) Onkohan Prismalla joku halpa suurerä tota minttusuklaata ku mistää Prismasta ei tunnu muun makusena löytyvän.

Edit:

Miten tätä kannattas sit vetää? Ohjeiden mukaan? Kyljes lukee: "2 desiä jauhetta 4-5 desiin vettä, vedetää tuntia ennen reeniä ja heti reenin jälkeen". Onko parempia tapoja? Massanlisäysmielessä ostin tän itelleni.

Voit sekoittaa maitoonkin ja vetää vaikka välipalana silloin tällöin. Tosin ei kannata ihan tavaksi ottaa nopeiden hiilareiden takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom