Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo niitä kaloreita ei todellakaan tule tarpeeksi ja sen lisäksi vielä tämä ''kammottava'' erittäin nopea aineenvaihdunta.. :D
Voisko joku tarkentaa mulle mikä tää "nopea aineenvaihdunta" on ja miten helvetis se liittyy painon kertymiseen.. Jotenki vaa tuppaa menee niin et jos tulee 2 kertaa kakka päiväs ni sanotaa että ei tuu painoo "ku on nopee aineenvaihdunta" eikä tajuta sitä OIKEIN syömistä. Eli se tarkottaa et jaetaa ruokailut tarpeeks moneen osaan päivässä ja lasketaan että nitä kaloreita tulee tarpeeks, koska sillon ku kalorit on plussal ni painoo tulee vaikka kakka tulis 100x päivässä (sit tietyst jos joku imeytymishäriö on ni asia erikseen). Vai onks tää joku ihan tutkittu juttu "nopee aineenvaihdunta" ?. Valaiskaa tietämätöntä.
Ei mulla loppupeleissä ollut hirveestikään hajua, mitä sä ajoit takaa, mut toi paskonta/aineenvaihdunta-juttu on jo niin käyty täällä läpi et jopa mä osaan vastata siihen. Kai.
Kaksi kipaletta 4kg pönttöjä tilattu :hyvä: Minttusuklaana tietenkin
Ei linkkejä, menee taas pelkästään siihen, että mistä saa, eikä keskustelua ole kohta enää ollenkaan itse tuotteesta ja tämähän ei todellakaan ole mikään ilmoitustaulu.
Mistä sä oikein tilasit? Löytyykö myös suklaana tai vaniljana?