American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
Ite oon tehny niin et ostaa sen mass blastin 5kg pöntön ja lykkää sinne pussin American Wheytä mukaan niin suhteet on sen jälkeen hyvin lähellä 1:1. Minttusuklaana oon vetäny ja oon ollu tosi tyytyväinen! :) Toki sitä vois vetää vaikka mitä avaruudessa kehitettyjä hypermegaisolaattihydrolyysinanosuodatettuasuperpalkkaria mut ei nappaa ku tuo on halpaa, hyvää ja toimii mulla. Plussana vielä se että siinä ei oo finnilenlisääjäkreaa mukana. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, 29€ maksoi kun eilen pönäkän ostin. Sitä ennen kokeilin Leaderin palkkaria, mutta hermo meni odotellessa sen vaahdon laskeutumista. Fastin Recoa ostin myös, mutta se oli hintavampaa. Eikä patti ole kasvanut sen kummemmin palkkareilla tai ilman. Ainoa ero on, että palkkarin jälkeen jaksaa katsoa telkkaria illalla.

Saako tätä Blastia enää mistään? Ainakaan Lepuskin prismasta ei enää totutusti löytynyt (Juu, en ole ainakaan vuoteen taas hakenut). Googlehaku ei paljoa jelppaa...

Ton firman prodejakin sai ennen s-marketeista... oli ihan hyvä hintalaatu... taitaa toi fastin paska syrjäyttäny kaikki "halvat" merkit...

Moi! Mistäs tätä mass blastia nykyään saa? Googlen kautta en löytänyt.. tai mikä olis lähelle sama tuote? Kiitos.
Kaikki massanlisääjät "toimivat" samanlailla. Antavat kaloreita. Ei merkillä ole suurempaa väliä. Joissain vähemmän protskua,mutta heittää kananmunan sekaan niin johan on enemmän. Mutant mass on ainakin tarjouksessa nyt. Todella maukasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom