American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi tätä hehkutetaan palkkarina vaikka se sisältää sokrua? Eikäs palkkarissa pitäisi olla hiilareita jotka on mahdollisimman hitaita?
Palautusjuomassa pitää nimenomaan olla mahdollisimman nopeeta hiilaria täyttämään mahdollisimman nopeasti lihasten glykogeenivarastot. Nopea hiilari aiheuttaa myös suuremman insuliinitasojen nousun, joka mahdollistaa proteiinin imeytymisen nopeammin ja auttaa lihaksia saamaan mahdollisimman nopeasti treenin jälkeen kaikkia ravintoaineita joita ne tarvitsevat palautumiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Makuasioistahan ei tunnetusti voi kiistellä, mutta IMO Ehram tämä American Mass Blast on aivan ylimakeaa paskaa. Yhden 900g pussin maustamatonta heraa kun sekottaa siihen 4kg ämpäriin niin tulee mun mielestä ihan kohtuullisen hyvin alas menevää tavaraa.

Heh, makeaa se kyllä on, mutta mun mielestä taas parasta lisäravinnejuomaa mitä olen maistanut :)

Jos äkkimakea ei ällötä, niin suosittelen.

Onko tuota massblastia enää muina makuina kuin mansikka ja suklaa? Nettisivuilla on vain nuo maut, mutta toisaalta joissain nettikaupoissa vaihtoehtoina olisi vanilja ja minttu-suklaa. ?
Soitin Prismaan ja ne ei ainakaan suostunut tilaamaan muita makuja..
Mites Mika, onko mahista saaha massblastia pakkiksen nettikauppaan, kun kysyntä on sen verran kova? Voisit kysyä muitakin makuja maahantuojalta?

Onko tuota massblastia enää muina makuina kuin mansikka ja suklaa? Nettisivuilla on vain nuo maut, mutta toisaalta joissain nettikaupoissa vaihtoehtoina olisi vanilja ja minttu-suklaa. ?
Soitin Prismaan ja ne ei ainakaan suostunut tilaamaan muita makuja..
Mites Mika, onko mahista saaha massblastia pakkiksen nettikauppaan, kun kysyntä on sen verran kova? Voisit kysyä muitakin makuja maahantuojalta?
Ei onnistu, Fast ei sitä anna meille myyntiin, jossa taas nyt ei mitään järkeä ole.

Minkäs makuinen näistä olisi parasta? Pitäisi massanlisäysmielessä yksi laatikko ostaa testiksi, eli päivässä menee se annos tai pari. Mansikka ja suklaa on poissuljettuja, kohta on tullut tyhjennettyä kilo Fastin mansikkaheraa ja on lähellä ettei laatta lennä. Vaihtoehtoina minttusuklaa taikka vanilja, vadelmasta en niin välitä, on kuitenkin melko lähellä mansikkaa.

ota minttusuklaa. mansikka on kyllä myös tosi hyvää! siis kai sä nyt ymmärrät että sehän maistuu ihan erilaiselta kun on 50 grammaa enemmän hiilihydraattia juomassa?

No ei niitä nopeita hiilareita nyt tarvi ihan noin kauheasti pelätä, vaikka eihän ne kaikista paras ole, mutta en mä kyllä huomaa suurta eroa mistä ne hiilarit ottaa, yks vitun sama mun mielestä.

No ei niitä nopeita hiilareita nyt tarvi ihan noin kauheasti pelätä, vaikka eihän ne kaikista paras ole, mutta en mä kyllä huomaa suurta eroa mistä ne hiilarit ottaa, yks vitun sama mun mielestä.
No ei se kyllä ole "yks vitun sama".
sittenhän pitää välttää kyllä hedelmätkin samaa tahtia.
Paskapuhetta.

No perusteleppas vähän, kun molemmat nostaa verensokeria saman verran samassa ajassa, miten se on paskapuhetta`?

No voi tsiisös, nyt oli kyse mitä haittaa nopeista sokereista ei sen kummempaa. Mä hoidan ne kuidut ja hivenaineet ym muualta kun siitä omenasta. Mut juu syökää omenaa ja kuunnelkaa popedaa.

No noi erot ovat kuitenki niin pieniä, että ei mua ainakaan jaksa kiinnostaa, sokeri ku sokeri, toinen vähän toista nopeempi tai hitaampi ihan sama mulle. Tollasta eroa nyt ei huomaa missään, sitte voi vaikka juoda sitä palkkaria 10min pitempään, tai mitä lie..

No noi erot ovat kuitenki niin pieniä, että ei mua ainakaan jaksa kiinnostaa, sokeri ku sokeri, toinen vähän toista nopeempi tai hitaampi ihan sama mulle. Tollasta eroa nyt ei huomaa missään, sitte voi vaikka juoda sitä palkkaria 10min pitempään, tai mitä lie..
http://en.wikipedia.org/wiki/Glycaemic_index

Joo, "todella pieniä" ovat erot. Suosittelen ottamaan hieman asioista selvää. Noh, onnea valitsemallasi tiellä. Syö vaan sitä sokeria ja maltoa pitkin päivää, sehän on melkein sama asia kun söisi omenan tai ruisleipää. :rolleyes:

Tosissas luulet etten tiedä. Joo siis todellakin oon vittu lukenut lähes päivittäin kaikkea shittiä ravintoon yms liittyen 17v iästä, kyllä oon lukenut. Oonko sanonut että kannattaa korvata tai korvaan kaikki päivän ateriat tai että pitkin päivää otan nopeita hiilareita tai kannatais ottaa tai olis kannattanut tai että näin jossain suositellaan for real. tsiisös tota viisastelua taas. Joo ruisleipää nyt kantsii tosissaan syödä, saa kuituja ja suoloja kivasti.

Sä elasto sitten ilmeisesti väität, että hedelmiä kantsii syödä pitkin päivää niinkö? ei hyvää päivää, mä syön sitte sipsii pitkin päivää ja tuun silti vittuilemaan sulle, kuinka tyhmää on suositella syömään jopa yölläkin hedelmiä jotta kasvuhormonitasot nousisivat.

Tosissas luulet etten tiedä. Joo siis todellakin oon vittu lukenut lähes päivittäin kaikkea shittiä ravintoon yms liittyen 17v iästä, kyllä oon lukenut. Oonko sanonut että kannattaa korvata tai korvaan kaikki päivän ateriat tai että pitkin päivää otan nopeita hiilareita tai kannatais ottaa tai olis kannattanut tai että näin jossain suositellaan for real. tsiisös tota viisastelua taas. Joo ruisleipää nyt kantsii tosissaan syödä, saa kuituja ja suoloja kivasti.

Sä elasto sitten ilmeisesti väität, että hedelmiä kantsii syödä pitkin päivää niinkö? ei hyvää päivää, mä syön sitte sipsii pitkin päivää ja tuun silti vittuilemaan sulle, kuinka tyhmää on suositella syömään jopa yölläkin hedelmiä jotta kasvuhormonitasot nousisivat.

Anger management? :lol2: Vittu että jotkut on kujalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom