Alokkaita nöyryytettin vessasulkeisilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Pönttösulkeisissa alikersantit komensivat alokkaat tekemään tarpeensa istualtaan, koska toimenpide ei onnistunut heidän mielestään riittävän hyvin kahdelta jalalta. Koulutukseen joutuivat käytännössä kaikki patterin tulokkaat.

Erikoista että alikersantit olivat niin kiinnostuneita alaistensa pissaamisesta. Ehkä olivat myös kiinnostuneita myös heidän pissavehkeistään. Sellainen vaikutelma tästä väkisinkin syntyy.

Erikoista että alikersantit olivat niin kiinnostuneita alaistensa pissaamisesta. Ehkä olivat myös kiinnostuneita myös heidän pissavehkeistään. Sellainen vaikutelma tästä väkisinkin syntyy.

Eiköhän tuo johdu siitä, että kaikki käyttävät samoja vessoja ja ei kiinnosta lutrata muiden kusessa. Itse mitä olin 3eri komppaniassa niin joka paikassa tuo oli ongelma.

Ite en ole vielä armeijaa käyny mutta kuullostaa lapselliselta valittaa tommosesta. Kyllä ainakin meiän hokutoryu harkoissa jos myöhästyy tai töpeksii tahallee nii saa vähän runtua jos sensei paikal.
Eiköhän tollaset pitäs ottaa ihan huumorilla ja oppia täsmällisyyttä; on siinäki kiva kun toiset kuseksii reunoille.
On papan ja isän armeija-jutut vitun hauskaa kuunneltavaa. Mut nykyään valitetaan aina kun on mahdollista.

Pappa ku kävi armeijan 50 -luvul nii koko komppania herätettii yöllä kahen-kolmen aikaa ja mentiin kaivamaan isoa kuoppaa. Siinä sitten vietettiin tulitikun hautajaisia ja laulettiin virsiä koko yö :D

Tulitikun hautajaiset... hauskaahan noita on jälkeenpäin muistella:D Onko sitten hauskaa enää muistella kuinka tehtiin valitus tupakavereiden kanssa äidille ja Amnestylle koska pakkiin satoi leirillä vettä ja kylmäkin oli....

En tajua miksi jengi ei ota intissä noita juttuja vaan huumorilla. Omaan aikaan kyl sattu ja tapahtu kaikkea paskamaistakin, mutta ei siel paljoa ollu juttuja mistä ei olis huumoria pystyny repimään.

Siis kohtuu normia intti toimintaahan tuo on. Mun mielestä ainakin tässä tehään kärpäsestä härkänen. Vastaavanlaista paskanakkiahan siellä joutuu vähän väliä tekemään. Eniten kyllä ihmetyttää tuo punkkien alla ryömiminen? :D Ainakin molemmissa tuvissa missä minä oon tähän mennessä ollu on ihan vapaaehtosesti ryömitty punkkien ali siivouksen jälkeen ihan vaan siks kun tarkistellaan että on pölyt varmasti veke.

mutta oliskohan rokan antti, kaikkien pakkiksen mannerheimjugendin pikkupilottien isähahmo, suostunut pissaleikkeihin?

Ehkei tarvinnut, jos osasi sihdata pönttöön..?

Ite olen just palvelemassa tuolla ilmatorjunnassa parolassa. Meillä oli aikaisemmin siellä puoli kymmenen aikaa harjoituksia jolloin vihelsi ja tuli mennä sängyn alle. Se oli iha hauskaa mun mielestä :P Kuulin juttua, että tulisi jopa 15pvä pekkaa näille alikessuille :hyper:

En henkilökohtaisesti edes tajua mitä kummaa on ryömityttää sängyn ali?
Ryömitetäänhän siellä muutenkin.

Joo, ja otetaanhan ampumaradallakin ampuma-asento maaten. Samoin laitettiin meidän komppanian mortti päivystäjän pöydän edessä ottaa ampuma-asento maaten. Niin, ja mikä ero näillä ampuma-asennoilla oli (ampupampurata vs. päivystäjän pöytä)? 10 päivää pekonia.

En tajua miksi jengi ei ota intissä noita juttuja vaan huumorilla. Omaan aikaan kyl sattu ja tapahtu kaikkea paskamaistakin, mutta ei siel paljoa ollu juttuja mistä ei olis huumoria pystyny repimään.

Niin. Eri ihmiset oppivat eri tavalla asioita. Itse opin parhaiten, kun opastus on asiantuntevaa ja asiallista. Ymmärrän tietysti, että osa ihmisistä oppii asioita parhaiten kun välillä joutuu vaikkapa ryömimään ja nöyristelemään.

Nämä on näitä nykyajan ilmiöitä. Heti ollaan itkemässä, kun vähän alkaa vituttamaan. Koulussa ei opettaja saisi kieltää, armeijassa pitäisi saada tehdä asiat oman mielen mukaan jne. Sodan aikaan nämä sankarit varmaan valittaisivat, kun nuo viholliset ampuu liian lähelle ja korvissakin jo soi!

Nämä on näitä nykyajan ilmiöitä. Heti ollaan itkemässä, kun vähän alkaa vituttamaan. Koulussa ei opettaja saisi kieltää, armeijassa pitäisi saada tehdä asiat oman mielen mukaan jne. Sodan aikaan nämä sankarit varmaan valittaisivat, kun nuo viholliset ampuu liian lähelle ja korvissakin jo soi!

Niin. Ei sitä kunnon sotilaaksi opi, jos ei ensin opi nöyristelemään ja toteuttamaan idioottimaisia käskyjä.

No joo... En tarkoittanut, ettei sotilaaksi opi ilman nöyristelyä yms. Kyllä itsekin jouduin todella idioottimaisten käskyttäjien alaisuuteen monta kertaa. Itse en vaan olisi esimerkiksi halunnut palvella sellaisten tyyppien kanssa, jotka pienistä alkaa valittamaan. Se käy omien hermojenkin päälle, kun tyypit vaan mankuu armeijan paskamaisuutta ja jättävät hommat puolitiehen.
edit: Eli kun joku on jotain asiaa esim. intissä itkemässä, niin joku toinen saa tehdä myös tämän itkijän hommat. Meillä oli onneksi niin loistava joukkue, että vaikka vitutti joka jätkää monta kertaa aivan suunnattomasti, niin hommat kyllä hoitui aina loistavasti.

Eli kun joku on jotain asiaa esim. intissä itkemässä, niin joku toinen saa tehdä myös tämän itkijän hommat.

Näin on. Joku muu joutuu ryömimään sängyn alla ja tekemään muita idioottimaisuuksia, kun itkijälle ei tuollaiset idioottimaisuudet maistu.

En oikeasti ymmärrä, millä tavalla vaikkapa sängyn alla ryömiminen liittyy sotilaskoulutukseen. Olen todennäköisesti huumorintajuton, koska en halua tehdä idioottimaisuuksia.

Mun mielestä ihan oikein ja turha itkee tommosesta, jos sikaillaan niin sit siivotaan jäljet ja kärsitään seuraukset. tuskinpa sitä kukaan himassaankaan kuseksii pitkin seiniä?

Mut sen kai siitä saa ku "pehmeellä makaa ja hyvää syö", kaikki kannetaan valmiiks eteen ja mitään ei viitsitä minkään asioiden eteen tehdä. Sit ku vähä opetetaan tavoille tai joutuu vastuuseen teoistaan niin itketään.

Okei, VK. Ilmeisesti et haluakaan ymmärtää, mitä yritin tarkoittaa.
ps. Kerro minulle, jos olet armeijan käynyt. Niin ymmärsitkö kaikkien käskyjen yhteyden sotilaskoulutukseen omalla kohdallasi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom