(Ei ollut kuulemma uskaltanut ampua rintaan tai päähän ja selvisi sitten hengissä, eikä tarvinnut tulla enää AUK:iin takaisin )
Jaa saikse vapautuksen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(Ei ollut kuulemma uskaltanut ampua rintaan tai päähän ja selvisi sitten hengissä, eikä tarvinnut tulla enää AUK:iin takaisin )
edit.. ja sekin kertoo jotain tuosta aseensäilytyksestä että meillä oli joskus johtajatuvassa vartiopistoolit kellä patjan alla kellä ikkunalaudalla (12 patruunaa lippaassa).
Kyllä kai nyt jokainen tajuaa, että nuo ovat todella kaukana muukalaislegioonan koulutusmenetelmistä..
Muukalaislegioona ei ole mikaan helppopaikka. Siella voidaan ryomittaa sankyjen ali ja kaskea konttaamaan pitkin lattioita vaikka puoli yota...
Jaa saikse vapautuksen?
Pikku-Pekka sanoi:Ajat muuttuvat. PorPr:ssä vartiossa toimivilla varusmiehillä on voimankäyttövälineenään putukka ja käsiraudat. Aseet on kerätty pois jo vuosia sitten.
Jumalauta, tota on vaikea uskoa...ei sinänsä julmaa, vaan lapsellista vallankäyttöä :D
...vai käsitinkö väärin, siis teitä käskettiin tekemään, ette itse keksineet ;)
Käskettiin tekemään niin ja alikessut kuvas sen videokameralla. Mutta meistä se oli vain hauskaa
Käsittääkseni tuossa tarkoitettiin ennemminkin että Suomen intti on helppo paikka muukalaislegioonaan verrattuna.
Joskus sotien jälkeen ois voinu olla aika raisu meininki intissä. Veikkaan, ettei ihan pikkujutuista tehty juttua. Tyyliin: et kuollu, ei esitutkintaa
Käskettiin tekemään niin ja alikessut kuvas sen videokameralla. Mutta meistä se oli vain hauskaa
En henkilökohtaisesti edes tajua mitä kummaa on ryömityttää sängyn ali?
Ryömitetäänhän siellä muutenkin.
Niimpä. Pitää vaan ottaa huomioon että kaikista se vaan ei ole hauskaa. Kyllä mä taasen voin ottaa miestä läpällä perseestä kiinni, ei se musta homoa tee. Jossain huussisulkeisissa tai ylipäätänsä tollasissa typerissä kurinpalautuksissa on turha juosta jos ei itse ole ryssinyt. Henk. koht. mielipide on että ryssijää sopii rangaista mutta itsellä ainakin hajos pää tehdä jotain ylimääräistä paskaa sen takia että naapurituvan kaveri häröili jotain. Onneks on nolla.