Aloittelijoiden syrjintääkö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakko avautua asiasta, koska olen törmännyt tähän yhä enemmän ja enemmän lähiaikoina: aloittelijoiden syrjintä (tosin syrjintä on väärä sana tähän, mutta parempaakaan en tähän hätään keksinyt)
Oletteko havainneet tällaista ilmiötä uusien ja kokeneiden bodareiden välillä? Vai luulenkohan minä ihan omiani?

Itsellä on epämukavia kokemuksia asiasta:

Olin yksi kaunis päivä kaupassa, suoraan töistä tulleena minulla oli päälläni korkea korkoiset saappaat, hyvin muodikkaat vaatteet, meikit ja hiukset viimeisen päälle laitettu. Tämä kaikki siksi että olen töissä eräässä hyvin tunnetussa vaatekaupassa, sekä yksinkertaisesti tykkään pukeutua naisellisesti ja huolehtia ulkonäöstäni. Huollatan kynteni säännöllisesti yms yms muuta naisellista.
No menin sitten siinä maito-osastolle ostamaan perinteisesti parin päivän maitorahkasettini (niitähän kuluu useampi päivässä, kuten kaikki tietää) sekä kärryssäni oli pari pakettia raejuustoa, kanaa, täysjyväpuuroa, no kaikkea semmoista mitä yleensäkin kehonrakentajat syövät. Siinä sitten lastasin rahkaa kärryyn ja viereen tuli samoille apajille todella isokokoinen ja huomattavasti kokeneempi saman alan harrastaja. Mies mulkoili minua päästä varpaisiin ja tuhahti todella inhottavasti ja lähti kävelemään rahka kasansa kanssa pois. Jäin vain ihmeissäni tuijottamaan miehen perään suu auki.
Eikä tämä ole ainoa kerta, samantapainen juttu tapahtui proteinijauhehyllyllä kun katselin ihan mielenkiinnosta että mitäs sieltä löytyy ja että jos itsekkin testais tässä lähiaikoina.

Tällaiset kokemukset eivät oikein lisää intoani lähteä ensimmäistä kertaa salille treenaamaan. (olen tähän asti treenannut lähinnä vain kotona) Ei sillä että minua pahemmin kiinnoistaisi toisten mielipiteet itsestäni, mutta ei ole mukava mennä minnekkään jossa sinua koko ajan mulkoillaan päästä varpaisiin ja tuhahdellaan. Onko tämä yleistä näissä piireissä, vai olenko sattunut törmäämään vain niihin joilla sattuu olemaan vain huono päivä?
Tiedän kyllä etten näytä ehkä näin pikaiselta vilkaisulta bodarilta, enkä kyllä sitä vielä edes ole vaan paljon liikkuva nainen, joka on alkanut kiinnostua kehonrakennuksesta vakavammin.

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet ja kaamea angstaamiseni :hyper:, mutta asia todella on alkanut häiritsemään minua. Pitääkö sitä olla kauhea lihaskasa että saa jotain kunnioitusta kanssaihmisiltä vai mikä on homman nimi?
Mielellään kuulisin muiden aloittelijoiden kokemuksia tästä kyseisestä asiasta ja miten he ovat kokeneet nämä asiat.

Enpä ole huomannut mitään tuollaista käytöstä. Noin vuoden verran olen itse harrastellut, eikä salilla tai missään muuallakaan ole isommat käyttäytyneet huonosti mua kohtaa. Veikkaan siis, että oot vain sattumalta törmännyt näihin tapauksiin tai sitten olet liian herkkä ja otat nämä liian vakavasti. Ei muuta kuin tsemppiä! Älä välitä moisista idiooteista, eivät ne enemmistöä edusta. Ja rohkeasti vaan sinne salille! :)

Eipä ole mullekkaan tollasta sattunut eteen, vajaan vuoden oon salilla käsiä heilutellu. :o Aika kummallista käytöstä, tollaset kannattais varmaan jättää vaan omaan arvoonsa.

Mistä sitä tietää, miksi kukakin mulkoilee ja ketä. Jos olit muuten vain mulkoiltavan näköinen? Rahkaa ja raejuustoa syövät niin monet ihmiset, että varmasti kaikki eivät ole salia nähneetkään. Ihmisillä on myös erilaisia tavoitteita, ei siitä pelkästä massasta voi päätellä kuinka kauan joku on salilla käynyt ja mitä siellä on tullut tehtyä.

Keskimäärin ihmisiä ei kiinnosta pätkääkään. Idiootteja taas mahtuu kaikkiin ihmisryhmiin, eivätkä monetkaan ole kovin hyviä peittelemään kyyläystään, oli siihen syy sitten mikä tahansa.

Itse en varmasti näytä miltään saliharrastajalta, luulen että valtaosa rahkahyllylle samaan aikaan osuvista korkeintaan kuvittelevat, että olen piirakanpaistopuuhissa, mikäli noteeraavat koko ostosta.

Kyllä ihmiset, myös "bodarit", tulevat kauppaan tekemään ostoksia eivätkiä kyttäämään muiden maitorahkan ostajien habaa :david:.

Lähinnä orastavalta paranoialta nuo jutut kuulostavat... Ikää on varmaan just se 16v tai jotakin? Kannattaa opetella ottamaan vähän rennommin ennen sinne salille hankkiutumista, muuten sä päädyt viikossa pehmustettuun koppiin miettiessäsi mitä jokainen vilkaisu sinuun päin tai epämääräinen murahdus tarkoittaa :D.

Jokainen, joka on salilla vähääkään pidempää pyörinyt, on ihan takuuvarmasti nähnyt aloittelevia naruja, penahabaajia, :david::jä ja kaikkea mahdollista niin paljon ettei sellaisiin kiinnitä enää mitään huomiota.

Pari kertaa käynyt itselleni niin, että ehramnnit ovat olleet lopussa tutussa kaupassa!

Kun bongaan jonkun ennen minua lastaamassa rahkoja kärryyn, menen viereen murisemaan ja yritän viestiä näin, että ollaan mun reviirillä, mun rahkahylly, katsokin ettet osta kaikkia. Painu helvettiin siitä.

Ehkäpä siis olen törmännyt niihin ei niin mukaviin tyyppeihin, mutta sen voin sanoa etten ole mikään herkkis joka ottaa joka asian henk.koht. vaan päinvastoin ja sehän minua tässä nyt häiritseekin eniten. Normaalisti en noteeraa mitään mitä ihmiset valittaa tai mulkoilee, omistan korkean itseluottamuksen sillä olen sujut itseni kanssa, mutta olen vasta puoli vuotta harrastellut vakavemmin ja tuo ei hirmuisesti lisää itseluottamusta treenaamiseen.
Ja ei, en ole 16 vaan reilusti yli täysi-ikäisyyden. :lol2:
Toivotaan että en törmää enään näihin heppuihin joilla on huono päivä ja purkavat sen toisiin ihmisiin. :rolleyes:

Ehkäpä siis olen törmännyt niihin ei niin mukaviin tyyppeihin, mutta sen voin sanoa etten ole mikään herkkis joka ottaa joka asian henk.koht. vaan päinvastoin ja sehän minua tässä nyt häiritseekin eniten. Normaalisti en noteeraa mitään mitä ihmiset valittaa tai mulkoilee, omistan korkean itseluottamuksen sillä olen sujut itseni kanssa, mutta olen vasta puoli vuotta harrastellut vakavemmin ja tuo ei hirmuisesti lisää itseluottamusta treenaamiseen.
Ja ei, en ole 16 vaan reilusti yli täysi-ikäisyyden. :lol2:
Toivotaan että en törmää enään näihin heppuihin joilla on huono päivä ja purkavat sen toisiin ihmisiin. :rolleyes:

Voisit heittää rahkapurkilla tuollaisia, ja huutaa kurkku suorana "MITÄ VITTUA SÄ SIINÄ MULKOILET, PIDÄ RAHKAS!!!". Veikkaisin että mulkoilu loppuu.

päälläni korkea korkoiset saappaat, hyvin muodikkaat vaatteet, meikit ja hiukset viimeisen päälle laitettu. Tämä kaikki siksi että olen töissä eräässä hyvin tunnetussa vaatekaupassa, sekä yksinkertaisesti tykkään pukeutua naisellisesti ja huolehtia ulkonäöstäni. Huollatan kynteni säännöllisesti yms yms muuta naisellista.

Veikkaampa että mies tuhahti turhautuneena.... kun muisti oman emännän kotona:pano:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mies katseli hemaisevaa ja naista tuli johtopäätökseen, että tuolta ei pesää saa. Sen takia tuhahti ja varmaan vielä totesi pois kävellessään että pidä tunkkis perkele. ;)

...ostamaan perinteisesti parin päivän maitorahkasettini (niitähän kuluu useampi päivässä, kuten kaikki tietää) sekä kärryssäni oli pari pakettia raejuustoa, kanaa, täysjyväpuuroa, no kaikkea semmoista mitä yleensäkin kehonrakentajat syövät...

...Tällaiset kokemukset eivät oikein lisää intoani lähteä ensimmäistä kertaa salille treenaamaan.

:D

Eikä sitä rahkaa tarvitse oikeasti koko ajan syödä vaikka pakkiksella siitä koko ajan vouhkataan.

Parhaimmillaan se on leivonnaisissa.

Hah meni hetken aikaa että tajusin että olet nainen. Itsellänikin alkoi nimittäin suupieli nykiä stooria lukiessani ;)

Selvää syrjintää: isommat miehet vievät isommat painot!

Ei vaan, en kyllä ole huomannut mitään tuollaista. Omalla salilla ainakin tuntuu että isommat ja pidemmän aikaa harrastaneet ovat jopa mielellään välillä esim. varmistamassa tällaisille aloitteleville rääpäleille :D

Ehkei kyse ollut nyt kuitenkaan mistään syrjinnästä, vaan ehkä Maddiska esimerkiksi haisi tosi pahalle ja siksi bodari nyrpisti nenäänsä?

Ainut syrjintä mitä mä oon nähny näissä merkeissä on se että nää jätkät ketkä on käyny joku muutaman kk/ vuoden puoltoist salilla ja reenaa vähä päin helvettiä mutta ego on iso käyttäytyy tosi ylimielisesti, joka on todella naurettavaa:D

Oikeesti isot ja kokoneet äijät on ainaki omalla salilla tosi mukavia ja auttaa tarvittaessa!:worship:

Olin yksi kaunis päivä kaupassa, suoraan töistä tulleena minulla oli päälläni korkea korkoiset saappaat, hyvin muodikkaat vaatteet, meikit ja hiukset viimeisen päälle laitettu. Tämä kaikki siksi että olen töissä eräässä hyvin tunnetussa vaatekaupassa, sekä yksinkertaisesti tykkään pukeutua naisellisesti ja huolehtia ulkonäöstäni. Huollatan kynteni säännöllisesti yms yms muuta naisellista.

Ethän ole tällainen guidette? :D
steroytpical%2Bguido%2Bguidette.jpg

Nimittäin nyrpistelyn syy voi löytyä jostain ihan muualta kuin ruokaostoksistasi.. ;)

Kun tässä nyt on arvuuteltu syytä niin myös onhan se mahdollista että jokin muu asia/tyyli/asenne/ominaisuus saa ihmiset tuhattelemaan, mutta olisin kyllä noin 99,98% varma että ruokaostokset tai niiden viittaavuus saliharrastukseen ei ole syy tuhahdella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom