Aloittelijoiden syrjintääkö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tai entäpä jos jätkällä oli vaan nenä tukossa ja yritti avata vähän sitä tuhahtamalla?
Ja mitä helvetin syrjintää toi on? Mistä se mies edes tiesi, että käyt salilla jos et ikinä ole edes käynyt salilla?
Naiset ostaa yleensä rahkaa sitäpaitsi piirakoihin jne, joten en ymmärrä miten tämä on syrjintää. Jos ei kestä, että ihmiset katsoo niin kannattaa pysyä varmaan kotona ihan vaan. :rolleyes:

Tuossa aloittajan postissa ei sanota, että oliko sillä hihaton toppi tai minihame, jotka monissa tapauksissa vois olla ainoat tavat erottaa aloittaja ja kokeneempi naissaliharrastaja toisistaan. Koska ei niistä kaikista kilpailijoistakaan millään erota, jos niillä vaatteet on päällä.

vilkas mielikuvitus(ko?)...en ole koskaan törmänny tuollaiseen..salilla yleensä toi on toisinpäin...jotkut vanhemmat "bodarit" tulevat neuvomaan jos joku liike ei lähe sujumaan. Muutenkin omalla salilla on rento meno...vaikka onkin kaupungin suurin...siellä voi rupatella saunassa päivän uutisista jne. Mutta kai isoon jengiin aina yksi mätämuna mahtuu...

Itse asiassa mun piti myös eka kirjoittaa että rahkat on parhaat piirakan päällä. Mutta näinhän se on. Parempi rahka piirakassa kuin kymmenen povessa.

EI juma, vääntää ne miehetkin torttua. Meikä just äsken väänsi yhden... Alkaa vähän lipsuun tää aihe :david:

Noniin pojat. Pyyhkikääs mielestänne hetkeksi ne piirakat ja varsinkin ne tortut.
Keskitytään auttamaan tätä poloista naista jota iso mies on kaupanjonossa katsellut hirvein seurauksin. Yritetään löytää yhdessä keino selvitä tästä ilman psykiatrista hoitoa tai poliisitutkintaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei niitä asioita kannata ottaa aina niin henkilökohtaisesti. Mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ajattelee siellä kaupassa, ostin mitä tahansa minkälaisessa ulkonäössä tahansa. Todennäköisesti tää äijä olis "tuhahtanut" sulle vaikka olisit ollu ilman meikkiä ja tukka sekasin?

Ei ole minkäänlaista 'syrjintää' esiintynyt.
Ihan ensimmäisiä kertoja kun olin, tein kaikki liikkeet niin väärin kuin mahdollista, niin kyllä siellä oli näitä muutama, jotka alkoivat hymyilemään vain. (ymmärrettävää haha)
Mutta sitten oli näitä kokeneita 'bodareita', jotka tulivat minua neuvomaan liikkeissä ja antamaan rakentavaa ohjeistusta. Nykyään juttelen aina näiden kanssa, kun salilla olen.

Tuntuu, että jotkut ihmiset ottavat tuollaiset katseet tai muut pienet vittuilut kovasti itteensä. Turha tollasesta pelihousuja repiä, tai ottaa liian henkilökohtaisesti, ei paineita.

Muistan ainakin, kun alottelin pumppailun, niin isot körmyt tulivat neuvomaan liikkeissä, jotka tuli tehtyä päin vittua.

Ehkäpä kyseinen mieshenkilö toi tuhahtelemalla esille sellaisen mielipiteen, että kehonrakennus ei sovi naisille. Jotkuthan ovat sitä mieltä ja kokevat, että naiset astuvat miehen reviirille punttisalilla.

Musta on ainakin ihanaa ku muut katselee, ainakin välillä ;P Ainoa mikä vituttaa ku naiset katselee päästä varpaisiin arvioiden ja jää tuijottaa. Näin keällä varsinkin noita katseita tulee kun on vähemmän päällä. Talvisin harvemmin ku on enempi päällä. Paitsi ehkä siks ku oon aika tavanomaista pidempi ja harteikkaampi :D Nauttikaa naiset vaan niistä katseista ja tuhahdelkaa tai pullistelkaa niitä lihaksianne jos joku tuijottaa ikävästi ;)

ehkä ehkä ehkä.. vaihtoehtoja riittää, ehkä se tuhahti sille, että oot jonku toisen bodarin muija ja niin ihq, että laittautumisen lisäksi roudaat äijälles ylläpitomuonatki.

Musta on ainakin ihanaa ku muut katselee, ainakin välillä ;P Ainoa mikä vituttaa ku naiset katselee päästä varpaisiin arvioiden ja jää tuijottaa. Näin keällä varsinkin noita katseita tulee kun on vähemmän päällä. Talvisin harvemmin ku on enempi päällä. Paitsi ehkä siks ku oon aika tavanomaista pidempi ja harteikkaampi :D Nauttikaa naiset vaan niistä katseista ja tuhahdelkaa tai pullistelkaa niitä lihaksianne jos joku tuijottaa ikävästi ;)

Minä en tuhahtele, mutta tässä tilanteessa katseita on kaksi: "onpas hyvä kroppa" tai "miksi tuo on alasti ulkona?". Toivottavasti kuulut ensimmäiseen ryhmään.

Luultavasti sä vain kuvittelet suurimman osan.
Oletko varma, että et ollu siinä maitorahka hyllyn edessä, että sillä ei ollu tilaa ottaa niitä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom