Aloittelija :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Henny_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
voisko joku mahdollisesti antaa jotkai neuvoja/treeniohjelmia miten saan tehokkaasti kropan timmiin kuntoon?! :D kiitos jo nyt :)

selvä enpä tiennytkään tuota ku vasta tänne oon rekisteröitynyt :$

Sen takia kannattais tutustua vähän palstaan, eikä suinpäin kysellä pakkislaisten tekemään sulle valmista treeniohjelmaa. Aika usein (jo ärsyttävän tiheeseen tahtiin) samankaltaisia tredejä perustetaan jossa kysellään kaikkia treeni ja ruokailu ohjeita. FAQ:ista noita neuvoja löytyy! Sekä monesta muusta tredistä..

Sen takia kannattais tutustua vähän palstaan, eikä suinpäin kysellä pakkislaisten tekemään sulle valmista treeniohjelmaa. Aika usein (jo ärsyttävän tiheeseen tahtiin) samankaltaisia tredejä perustetaan jossa kysellään kaikkia treeni ja ruokailu ohjeita. FAQ:ista noita neuvoja löytyy! Sekä monesta muusta tredistä..

Joo annettakoon anteeksi:) itsekkin heitin alussa pari turhaa trediä kun en tätä foorumia osannu vielä käyttää. aloittelijoitahan me kaikki ollaan joskus oltu:D

kysy vaan niin neuvotaan:D

Voisko joku neuvoa mulle miten sais nopeesti 10 kg lisää massaa ilman läskiä?

:rolleyes:

syömällä hyvin ja ravitsevasti ja tietenki treenaamalla ja onhan niitä kaikki massankasvattaja systeemejä en oikeen osaa muuta sanoa mutta ainakin on toiminu mun tutuilla mut sehän on yksilöllistä. :)

Voisko joku neuvoa mulle miten sais nopeesti 10 kg lisää massaa ilman läskiä?
Vain kaksi sanaa:

-TOTAL GYM-

total_gym.jpg

Sorii... :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom