Moro! Oon tosiaan 15-vuotias alotteleva "bodari", lähinnä haen lisää ruista ranteeseen, ja muutenkin vähän harteikkampaa olemusta, selkään lisää lihasta ja yläkroppa muutenki kuoseihin. Ei siis mitään sellasta Hulkkia.
Joka tapauksessa, pistin tohon kuvan liitteeks ja tohon tilanteeseen on päästy sillä et oon syöny vaikka mitä paskaa, treenannu kotona vatsoja, punneruksia, selkälihasliikkeitä yms.mitä ny himas voi tehä. Viimesen 2 kk oon päässy vasta kunnon salille ja nyt vasta alkanu kiinnittää vähä enemmä huomiota siihen mitä suuhunsa laittaa. 61-64kg/167,5. Nykyään syön n. 4500-6000 kcal/päivä. Salilla käyn 3 kertaa viikos, jonka lisäks laskettelen 4-5 krt viikossa. Tosin se jää nyt pian pois kuvioista kun kausi loppuu. Siksi tarttisinki jonku järkevän suunnitelman kuinka tosta tilanteesta kannattais edetä? Mitään lisäaineita en käytä enkä tule käyttämään. Ja siis ongelmahan on siinä etten oikee tunnu saavuttavan mitään kehitystä. Karkkia, pitsaa tai kebabia tulee vedettyä viikottain kerran kaks viikossa ja välillä tulee sorruttua kaikkeen muuhunki maholliseen paskaan. Siinäkö syy?
Ja tän hetkinen salitreeni on jotain tän tapasta:
Vatsat, Selkä, Vinot Vatsat
4x20 Perus vatsalihasliikkeitä laitteessa
1x20 10-15 kilon painolla vatsalihasliikkeitä
2x25 selkää 10-15 kg painolla
1x25 vinot vatsat 15 kg painolla (jos jaksan :D)
Haiukset (en tiedä tarkempaa nimeä kaikille lihaksille, mut periaattees kädet kokonaan)
3x10 Haiuskääntö (laitteessa about 25-32 kg painolla)
3x 10 Rinta-hartiapunneruskoneessa (maksimi mitä jaksan vaan vetää)
2x 10 Haiuskääntö (10kg käsipainolla)
2x 10 Haiuskääntö tangolla 10 kg painolla (+2x 10 vasta otteella)
1x 30 Punnerruksia
2x 10 Alataljassa yhdellä kädellä (maksimi mitä jaksaa)
3x 10 (60-70-80 kg penkkipunneruslaitteessa )
Rintalihakset
2x10 Rintaveto (about 40 kg, en tiiä liikkeen nimeä, mutta sellanen laite missä kiskon narua alaspäin)
2x 10 Pystypenkkiä
Ja jalkoja en treenaa juuri ollenkaa, koska ne on aika jees tikissä jo, tai no en nyt tiedä ulkonäön puolesta, mutta ruutia niissä on kiitos tän hyppy/parkourharrastuksen jota oon koko ikäni harjotellu. (Harrastan siis freestylelaskettelua)