Ca$h
Rimpula
Kiitos paljon Ca$h! Ihana kun täällä on avuliaita ihmisiäMietin vielä, että miten mun kannattais jaksottaa toi ohjelma mun viikolle. Eikö se oo liian vähän jos kolmena päivänä viikossa treenaa aina eri lihasryhmät, niin, että jokaista ryhmää tulee treenattua vaan kerran viikkoon? Vai oisko toi ohjelma ihan jees vaikka ti, ke ja pe plus aerobiset?
Ja leuanvedosta sen verran, että se olis mahtava liike, mutta en jaksa vetää yhtäkään leukaa, ku mun paino on suurempi suhteessa hartiavoimiin ja muutenki alakroppa paljon vahvempi, mutta salilta taitaa löytyä semmonen helpotettu versio (en tiiä oikeeta nimeä) ni sillä vois ehkä alottaa.
Jee huomenna taas salille![]()
Tuommonen ti,ke,pe jaksotus on hyvä. Nopeasti jos miettii jaksotuksen niin voisit vetää vaikka näin(jos mahdollista): MA: Sali TI: aerobinen Ke:Sali TO: aerobinen PE:sali LA: kevyt aerobinen SU: LEPO!!!. Toki jos virtaa riittää niin salilla voi käydä myös 1on1off jaolla(joka toinen päivä salitreeni), mutta tää vaatii jo enemmän energiaa ja panostusta. Mielestäni tuo 3-4 kertaa on sopiva määrä, 3-jakoisella kerran kroppa läpi viikkoon. Semmonen 8-12 sarjaa per lihasryhmä on aivan sopiva määrä viikkosyklillä

Vinkkinä leuanvetoon: harjoita negatiivisia, eli avustat vaikkapa hyppäämällä itsesi leuanvedon yläasentoon josta sitten laskeudut mahdollisimman hitaasti takaisin alas. Näitä suoritat 3 sarjaa ja niin monta kuin jaksat tehdä, yritä pitää negatiivinen vaihe yli 3sekunnin mittaisena. Negatiivisten jälkeen otat vielä vaikkapa 2x10 ylätaljaa leveällä myötäotteella tai lapiokahvalla.