Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko jotenkin saada kasattua hyvän 2-jakosen kotireenaukseen. Kun kotoa löytyy levytanko, painoja reilut 100kg kaks säädettävää käsipainoa 1,5-40kg, penkki- ja kyykkyteline ja leuanvetorekkikin on mutta eri rakennuksessa kun punttisalirakennus.
Jaa että kohautuksia 2krt/vko? Kuulostaa vähän turhalta.Prööt

Jaa että kohautuksia 2krt/vko? Kuulostaa vähän turhalta.
-epäkkäät rasittuu sjmv:ssä
-kaikki parhaimmat kehonrakentajatkaan eivät tee niitä ollenkaan (Johnie Jackson ei ole tehnyt moneen vuoteen)
Mielummin laitan sitten rannekääntöjä, saa paremman gripin![]()
Nyt on menossa 1-jakoinen kolmesti viikkoon tälläisena:
Kyykky 3x8
Mave 3x8
Penkki 3x8
Pystypunnerrus 2x12
Kulmasoutu kp 2x12
Vatsoja 3x15
1kk 3x8, 2x12
2kk 3x6, 2x10
3kk 3x4, 2x8
Eli noin olisi tarkoitus tehdä, nyt kuukausi tehty. Kysymys kuuluu, pitäisikö ottaa mukaan Hauis/Ojentaja -liike vuorotellen ja Pohje/Rane -liike myös?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2442445&postcount=1367Voiko jotenkin saada kasattua hyvän 2-jakosen kotireenaukseen. Kun kotoa löytyy levytanko, painoja reilut 100kg kaks säädettävää käsipainoa 1,5-40kg, penkki- ja kyykkyteline ja leuanvetorekkikin on mutta eri rakennuksessa kun punttisalirakennus.
Ensinnäkin, kiitos vastauksista.Teetkö treenit noilla samoilla liikkeillä joka kerta?
Jos teet, niin harkitsisin ainakin seuraavaa..
Kyykky/Etukyykky
Mave/SJMV
Penkki/Vinopenkki
Pystypunnerrus/Dip
Kulmasoutu/Leuanveto
-Maven ja SJMV:n tekisin jokatoinen päivä. Alaselkä saattaa joutua liian kovalle rasitukselle. Kuuntele itseäs ja oo ennen kaikkea rehellinen
-Vatsat voi sisällyttää joka treeniin
-Apuliikkeitä en välttämättä ottas heti mukaan.. Esim. ekan kuukauden jälkeen 2*10-15 ja sarjat melkein korostetun puhtaalla tekniikalla, eli painot sen mukaan.
-3 kovaa ja 1 kevyt viikko
Tässä jotain ajatuksia miten itse lähtisin toteuttamaa.. Ei siis oikeita vastauksia..
Ja dippitelinettäkään ei löydy, sen voi kyllä korvata ranskiksella. En oo tykänny vaihdella noita liikkeitä kun kehitystä on vaikea seurata ja on vaikea arvioida että paljonko nyt tarvittais rojua tankoon.Ensinnäkin, kiitos vastauksista.
Etukyykky en oikein voi tehdä, kun en osaaJa dippitelinettäkään ei löydy, sen voi kyllä korvata ranskiksella. En oo tykänny vaihdella noita liikkeitä kun kehitystä on vaikea seurata ja on vaikea arvioida että paljonko nyt tarvittais rojua tankoon.
-Mavea oon tehnyt joka kerta ja hyvin on mennyt kun vaan muistaa lihashuollon.
-Vatsat ON sisällytetty joka treeniin
-Okei, en ota apuliikkeitä
-Ite aattelin 4 kovaa 1 kevyt, toimiiko?
Jostain oon kuullu/lukenu/keksiny että riittää että edes jotain vaihtelee (painoja, toistoja, sarjoja, liikkeitä:hyvä:, palautuksia jne.). Kelasin et jos kerran painot vaihtuu tasaisti niin ei liikkeitä tarvis kokoajan runkata edestakaisin.Oon kyllä sitä mieltä, että noita liikkeitä kannattaa vaihdella... Treenivihko on kovasana. Auttaa nimenomaan kehityksen seurannassa ! Mitä tulee tohon kevyt/kova rytmityksee, niin se selviää kokeilemalla..
Jostain oon kuullu/lukenu/keksiny että riittää että edes jotain vaihtelee (painoja, toistoja, sarjoja, liikkeitä:hyvä:, palautuksia jne.). Kelasin et jos kerran painot vaihtuu tasaisti niin ei liikkeitä tarvis kokoajan runkata edestakaisin.
Ja on mulla treenit muistissa.
Tässä jotain ajatuksia miten itse lähtisin toteuttamaa.. Ei siis oikeita vastauksia..

Kiitos vinkeistä kuitenkin;)Jep jep..
Niin ku sanoin![]()
Oho, hyvä kun sanoot, en huomannu.^^ Siis onko tää ny 3-jakonen 5 kertaa viikos vai kaks jakone, missä on kummiski olkapäil ja haukkareil oma päivä?
Selkä ja jalat on kaks suurinta lihasryhmää ja ne on laitettu samalle päivälle?
En kyl tämmöst tekis, laita ny ees selkä maanantail yksin ja jalat torstaille omana päivänä niin sitten ois jotain järkee.