1 jakosta 6 kertaa viikossa? kai sä tajuut et lihas kasvaa levossa.
Joo ja lepo on sitä kun et ole fyysisessä rasituksessa eli ainakin sen 22 tuntia vuorokaudessa. Itse ainakin palaudun riittävän hyvin tässä ajassa.Tiedätkö esim, että Mentula vetää päivän aikana useammatkin treenit ja muutenkin treenaa sen 6 päivää viikossa. Mitä luulet, että Mentula ajattelisi sinun kommentista "lihas kasvaa levossa" ? Eli, että pidetään niitä välipäiviä sen sijaan, että voisit omalla tahdonvoimalla koulia kehon sietämään jatkuvampaa treeniä. Mutta tiedän, että lihas todellakin kasvaa levossa, mutta tarkoitin tosiaankin, että se 22 h palautumisaika on minulle mahdollista. En todellakaan ole mikään bodari vaan pikemminkin saliharrastelija, mutta tämä heidän päivittäinen treenimentaliteetti on muokannut heidän vartalonsa semmoisiksi lihakasoiksii kuin ne onkaan. Noita viisastelevia lihas kasvaa levossa harrastelijoita on salilla 90%, mutta sen huomaat myös heidän kropistaan, että he käyvät salilla ja laiskottelevat turhaan seuraavan päivän sillä verukkeella, että ei mulla edes kannata mennä salille, koska lihas kasvaa levossa. Minä olen hurahtanut totaalisesti punttaamiseen ja olen myös ymmärtänyt, että on todellakin mahdollista tehdä jopa viiden päivän treeniä yksijakoisella ja kevennetyllä yksijakoisella. Ja tämä ymmärtäminen voi mahdollistaa hyvin paljon suuremman kehityksen lyhyemmässä ajassa.
The Monkey
Treenasin monta kuukautta intensiivisesti jalkoja esim prässillä ja kyykyllä ja muutenkin jalat ovat hyvässä kunnossa. Tämä aikajakso mitä nyt teen on yläkroppa painotteinen. Mielestäni mulla on jo suht paksut jalat. Kysyin jto:lta yksijakoisella reenaamisesta 4-5 viikossa ja näytti vihreää valoa, mutta variaatioita tulisi käyttää. Uskoakseni JTO on ammattilainen ja tietää mistä puhuu.
Kiitos ja anteeksi.