Mietteitä?
2 minuuttia on lyhyt palautus voimatreeniin tai ainakin maveen, penkkiin yms. isoihin liikkeisiin. 3+ minuuttia mieluummin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietteitä?
2 minuuttia on lyhyt palautus voimatreeniin tai ainakin maveen, penkkiin yms. isoihin liikkeisiin. 3+ minuuttia mieluummin.
Niin. Oon yrittäny tota 3min mut oon jo täysin palautunu 2min jälkeen. En yleensä tartte niinkään paljoa. 5min kokeiltu kanssa, enkä huomaa eroa jaksamisessa oli sitten 2min tai 5min.
No sitten ei tietysti kannata turhaan odotella, mutta SAATTAA olla että sitten sarjat eivät ole olleet tiukkuudeltaan oikeat. Mutta jos ja kun ajan kanssa saat lisättyä rautaa tankoon, niin jossain vaiheessa 2 ja 5 minuutin välillä on ero. Vitonen tuntuu kyllä itsellekin pitkähköltä.
Olisko tämä minkälainen treeni SS jälkeen?
Löytyi tämmönen ja kriteerit oli että Kyykky ja Mave sisältyvät ohjelmaan.
SS vedetty kohta 2kk ja ei vain pää jaksa enään sitä syystä tai toisesta.
Treenipäivä 1. rinta/olkapäät/ojentajat
- Penkkipunnerrus 3 x 8-12
- Vinopenkki käsipainoilla 3 x 8 – 12
- Pystypunnerrus käsipainoilla 3 x 8 – 12
- Vipunostot eteen 3 x 8 – 12
- Vipunostot sivulle 3 x 8 – 12
- Dippipunnerrus 3 x max
- Ojentajapunnerrus taljassa 3 x 8 – 12
Tuntuu aika etuolkapäät päräyttävältä tuo 1. päivä. Itse vaihtaisin vipunostot eteen joksikin takaolkapääliikkeeksi, mutta en ole mikään asiantuntija.
Kaipaisin siis jotain kommenttia pystyykö tällaisella ohjelmalla saamaan minkään näköistä tulosta aikaiseksi, ruokavaliohon en ole sen kummemmin vielä alkanut panostamaan mitä nyt hieman tarkemmin katsonut että tulee syötyä kunnolla proteiineja ja kaikenlaisen herkuttelun olen viikoilta jättänyt pois. Mitat on sellaiset 192/90 siima pienen kaljaröllykän kanssa.
Kiitos!