Aloittanut treenin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ImrutS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon alottanut taas treenaamisen painan 68 kg ja pituutta 173 .. mitkä noista aineista ois hyviä näin aluksi kannattaako ottaa jotain soija proteiinia vai jotain kreatiinia.. ja mulla on Astma sairautena niin vaikuttaako noi tuotteet siihen ? tai onko ketään jolla on astma ja käyttää noita aineita..

ja onko vinkkejä miten saa nopeasti tulosta ?

teen 3x10 sarjoja kaikkii lihaksia .. paitsi tietty vatsat ja punnerrukset enemmän.. mutta rintaa/käsiä/hartioita ajatellen onko toi 3x10 hyvä määrä ?

Tässä treenistä perusteitoa: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Astma löytyy ja ei mulla ole ainakaan mitään ongelmia ollut, tuskin vaikuttaa mitään. Jos on paha astma, juttele toki tohtorisi kanssa ennen treenin aloitusta, esim rasitusastma on aika vittumainen..

Ruokapuoli koostuu seuraavista mulla:

Maito
Mysli
Paistijauheliha
Kana
Riisi
Pasta
Neitsyt oliiviöljy
Kreatiini
Heraproteiini
Soijaproteiini
Ruisleipä
Juustot
Vitamiinitabletit
Magnesiumtabletit
Kasviksia...

Siinäpä se, noista saanee aika hyvän perusrungon. 2g proteiinia per painokilo, 5g kreaa päivässä. Illalla nukkumaan mennessä heraa maidolla 50g, treenin jälkeen heraa vedellä kaakaojauheen kanssa 50g. Loput safkat tasaisesti pitkin päivää.
Kulutuksen laskeminen ja ruokailun seuranta on helppoa osoitteessa www.kalorilaskuri.fi

:)

Tuo voi olla ihan hyvä ja yksinkertanen ohjelma alottelijalle. Kunhan muistat oikeasti vetää myös selälle ja jaloille täysipainosen treenin.

ja palautusjuoma (proteiinia + hiilihydraatteja) kannattaa ainakin ottaa. Heraa + maltoa tai jos et maltoa jaksa ostaa niin sitten vaikka banaani treenin jälkeen.

menneepi melkein alottelijoiden puolelle....

tekisin sinuna näin.

viikot 1.2.3.4 pitkiä sarjoja 3x20 tyylilä

sitte 5.6.7.8.9 tekisit 3x10

ja sitte 8.9.10.11.12. tekisit 2-3x6

ja sitte alotat alusta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom