Allan Jokinen

Mitä eroa on dromedaarilla ja kamelilla? (liittyy introon)
Salilla näkee usein kun pystäriä tehdään niin että kädet ei laske ohimoiden alle jolloin taitaa olla enempi ojentajaliike, tuli vain mieleen tuosta kun Allu sanoi että tarkoituksella ei laske leukaa alemmaksi.

Minulla oli tuota samaa eli sisäänhengittäminen alkoi yskittämään. Parin päivän jälkeen olikin sitten influenssa.
Olinkin juuri tulossa tänne kehottamaan Allua ottaan suht iisisti jossei tuo lähde pois. Itse olen juuri tossa ekassa vaiheessa, täytyy nyt vaan toivoa ettei tule mitään muuta. Saatana kun kolme päivää makanu sohvalla ja keittiöön käveleminenkin sattuu rintaan niin ei pysty muuta tehdäkään. Olis edes muita oireita niin vois kunnialla olla kipeenä mutta tämmönen vaan vituttaa.

Sori ot, jatkakaa.

Punnerrukset melkein kaikissa suunnissa/muodoissa alkaa olemaan melko hankalia, kyynerpäät ei tykkää enää siitä liikeestä ollenkaan ja jos kuormaa tulee edes jokseenkin paljon alkaa ranteetkin oireilla.. Tottakai neuvoja otetaan posettamiseen mestareila ja muiltakin asiansa omaavilta. Oma tietämys lajista/poseeraamisesta on käytännössä ollut ihan nolla tuossa vielä hetki sitten, joten kyllä tässä mennään oppilaan roolissa vielä pitkän matkaa.. Jalat maassa on helppo pitää kun tietää ja näkee ketä vastaan on kilpailtava siellä lavalla, mutta mieli tähyää kyllä pilviin ja sen toteuttamiseen tarvitaan vaan työtä, ei helppoa mutta toteutettavissa =)

Tosi harmi homma ettei punnerrukset suju. Entä lyhyen liikeradan nylkytykset isommilla romuilla, tavoitteena vain saada mahdollisimman paljon verta lihakseen, nivelille suotuisissa kulmissa? Ei näissä hommissa koko liikerataa aina tarvita välttämättä, kun ei ole pisteestä A pisteeseen B tarkoitus sitä painoa puhtaasti liikuttaa.

Toinen juttu: Kyynärpäät ehkä vähäisen ylemmäksi IMO kun teet tuplat edestä. Katso miten Nyyssis tekee, samaten Levrone tässä opastaa posea hyvin, 13:40 alkaen:

Miten Allu treenaat pohkeita? Ja miten usein?
Melkein aina Superia istuen ja seisten. Setit ja painot vaihtelee joka kerta.. 2 kertaa viikossa pyrin tekemään aina jonkun treenin päälle.todella vaikea liha saada kasvamaan ainakin itellä, mutta yritys on saada nekin muhkeiksi palloiksi kun lavalle menen niitä esittelemään

Melkein aina Superia istuen ja seisten. Setit ja painot vaihtelee joka kerta.. 2 kertaa viikossa pyrin tekemään aina jonkun treenin päälle.todella vaikea liha saada kasvamaan ainakin itellä, mutta yritys on saada nekin muhkeiksi palloiksi kun lavalle menen niitä esittelemään
Mulla myös murheen kryyni noi vitun pohkeet, esim pakulski hinkkas niitä joka päivä / joka treeni ainakin, ja näin oon itsekin tehnyt niin oon saanu jotain pientä kasvua aikaiseksi

Back
Ylös Bottom