Oletko aivan vitun tyhmä?Onkos valmentaja Mike ottanut huomioon että Allulla taitaa juuri nyt olla kuurit pari kuukautta katkolla? Voi pikkasen vaikeuttaa tuota palautumista ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko aivan vitun tyhmä?Onkos valmentaja Mike ottanut huomioon että Allulla taitaa juuri nyt olla kuurit pari kuukautta katkolla? Voi pikkasen vaikeuttaa tuota palautumista ..
Noh kahtellaan nyt tuo kevyt treeni huili pois tästä alta ja että saadaan unta kunnolla kuulaan vkl aikana, jos oireet jatkuu niin voishan sitä lekurissa käydä taas persettä näyttämässä =)Olet aijemminkin kertonut varpusparvista ja pahasta olosta. Oletko varma, että onko kyseessä ylitreenaus vai olisko joku muu olla syynä?
Tuollaiset oireet yleensä ilmaantuu, jos on suolistossa joki vialla. Yleensä syödään jotain mikä ei sovi tai siiten suolistobakteerikanta on järkkynyt tai suolessa jokin huono tila.
Tämän takia juuri gluteeniton ja madoton ruokavalio on nyt nostessa, kun tuollaiset oireet on saatu kuriin ruokavaliolla.
Onko aikeissa tutustua tähän vaihtoehtoon vai vietkö kakoen ja ripuloiden hommaa eteenpäin jatkossakin?
Hei.. Vaikka MIke mulle vetää treenit, niin itse olen itsestäni vastuussa, minä itse. MItä kuuri hommiin tulee, niin Tammikuun lopussa alkaa offi.Onkos valmentaja Mike ottanut huomioon että Allulla taitaa juuri nyt olla kuurit pari kuukautta katkolla? Voi pikkasen vaikeuttaa tuota palautumista ..
Ai, hyvä kun kerroit, mä katsos en tiedä Allusta mitään, eikä me edes keskustella asioista. Salillakin me vain treenataan, eikä puhuta mitään. Taas vois ne valot laittaa päälle.Onkos valmentaja Mike ottanut huomioon että Allulla taitaa juuri nyt olla kuurit pari kuukautta katkolla? Voi pikkasen vaikeuttaa tuota palautumista ..
Jos ylirasitustila on todellinen niin ei siitä kahdessa päivässä selviä.
Nimenomaan bodauksessa. Natikkabodaus sitten erikseen.Bodauksessa ei tunneta juurikaan semmoista käsitystä kuin ylirasitus. Ihminen saa vetää ihan saatanan överiä, että se bodauksessa olisi sitten haitaksi. Meinaan kehonrakentajat dieetillä on äärimmäisessä rasituksessa ja silti ne lavalle kampeaa. Ei sinne lavalle mennä lepopäiviä pitämällä heti kun haukottelee.
Levronella tosin oli luultavasti järkevämpi treenijako, kaikki ei ymmärrä että enemmän ei ole aina parempi.En tiedä, kuinka moni on pannut merkille, mutta Allan Jokinen muistuttaa jollain tavalla Kevin Levronea. Heillä on samankaltainen treenisysteemi ja molemmat ovat vahvoja kuin perkele. Miehet ovat kasvoistaankin kovin saman näköiset, piirteissä yhtäläisyyksiä. Allan Jokista voisi alkaa kutsua suomen Kevin Levroneksi.
Tätä matkaa on mukava seurata.
Kun noista varpusparvista oli juttua niin kerron yhden mahdollisen aiheuttajan. Sukraloosi. Melkein kaikki lisäravinteet on maustettu sukraloosilla ja kesti itelläki melko pitkään ennen kun hoksasin kohdistaa epäilykseni siihen. Kaikki mahdolliset ruoka aineet tuli jätettyä vuorotellen pois aiheuttajaa etsiessä, protskut yms mutta silti aina oli joku laturi, intra tai muu vastaava käytössä missä oli sukraloosia.
Jäi nämä makeutusaineet pois omasta listasta. Jos nyt muistan oikein, niin allu vetelee melkoiset määrät jauheita mm heraa. Herat on yleensä makeutettuja. Puhumattakaan aminoista, latureista, energiajuomista yms.
Jos nyt ei ole mahdollista tietenkään kaikista luopua, niin ainakin vaihtaa kaikki kamat yhteen ja samaan ainekseen (esim all aspartaami tai all stevia), niin voisi eroitteludiagnostiikka alkaa :D
ps maustamaton myproteiinin(ainut mitä olen kokeillut) hera on ihan maidon makuista... menee sellaisenaan jo alas. Helppo myös tuunata itse maukkaammaksi esim kaakaolla, marjoilla tai vaikka hillolla niin jää ne kaikki paskeet pois.
Kyllä, se ilta oli hieman huono,mutta kevyt sauna ja babyn hali sai hymyn huulille =)Joko Allu kaivanut orin tallista, ja on henkisesti back to bisnes hymy huulilla![]()
Lärvi on kuulemma hyvin etäisesti saman näköinen, kerran punnerrus kisoissa ulkomailla tuli ihan porukkaa tsiigaa "mini Keviniä" Mitään muuta ei kyllä sitten yhteistä olekkaan =)En tiedä, kuinka moni on pannut merkille, mutta Allan Jokinen muistuttaa jollain tavalla Kevin Levronea. Heillä on samankaltainen treenisysteemi ja molemmat ovat vahvoja kuin perkele. Miehet ovat kasvoistaankin kovin saman näköiset, piirteissä yhtäläisyyksiä. Allan Jokista voisi alkaa kutsua suomen Kevin Levroneksi.
NOh Levrone on Pro,joten eiköhän se osaa nää asiat paljon paremmin ku mä.Levronella tosin oli luultavasti järkevämpi treenijako, kaikki ei ymmärrä että enemmän ei ole aina parempi.
Unet menee tietyistä kreatiineista, mutta mä olen ollu uniherkkä aina.. Vkl vedetään unta kunnolla ja chillaillaan tyttären kanssa, se on parhain tapa nollata hieman asioistaEniten tuossa huolettaa kuitenkin uniongelmat. Kuuluuko se kreatiinin sivuoireisiin? Oli bodari tai ei, niin pitkäaikainen unettomuus johtaa lopulta aina ongelmiin. Mikään ei palauta niin kuin hyvät yöunet. 10 tuntia syvää unta, kuin "tukki", ja maailma näyttää taas paljon valoisammalta.
Onhan noita varpusparvia lennelly ennekin ihan tuntematrtomasta syystä ja sitten taas rauhoittunut, ilman että muutan mitään.. EI nyt suoranaisesti ole hajua johtuuko mistä tuo..Tätä matkaa on mukava seurata.
Kun noista varpusparvista oli juttua niin kerron yhden mahdollisen aiheuttajan. Sukraloosi. Melkein kaikki lisäravinteet on maustettu sukraloosilla ja kesti itelläki melko pitkään ennen kun hoksasin kohdistaa epäilykseni siihen. Kaikki mahdolliset ruoka aineet tuli jätettyä vuorotellen pois aiheuttajaa etsiessä, protskut yms mutta silti aina oli joku laturi, intra tai muu vastaava käytössä missä oli sukraloosia.
Vielä ei ole varmaa näkyykö vammat vai ei.. Koska vettä ja fättiä on vielä vaikka muille jakaa, mutta tuskin mitään niin isoa kuitenkaan on mitä ei saataisi poseeraamalla piiloon.Hieno homma, että Allulla ei näy nuo voimailuajan loukkaantumiset juuri millään tavalla kehonrakentajakropassa. Varmasti tulee viimeisen päälle kivilihaa, kun vetää ukon nahkan ohueksi.