Tuo BillStar ohjelma ei ole kovinkaan tuttu, mutta jos ohjelma on tosiaan 5x5 ja alkaa tuntumaan että ensi viikolla ei enää viimeistä vitosta tule, niin sanoisin että olet tullut sen ohjelman/periodin päätyyn. MIksi tehdä tässä kohtaa maksimi ja sitten vielä jatkaa kolmosilla ja kakkosilla? Onko tässä siis jokin aikajakso mikä tehdään 5x5 ja sitten siitä alennetaan toistojen määrä 3x5?
Itse en tuollaisista penkki ohjelmista pahemmin perustanut, tai no siis itse olin joko perusvoimakaudella tai sitten piikkasin. Perusvoimakausi kesti yleensä sen kolmisen kuukautta jolloin tosiaan tehtiin tuollaisia 5-6 toiston settejä aloittaen alhaalta ja vieden raudat ajan kanssa niin korkealle että vitosta en saanut enää tehtyä ja sitten alkoikin piikkaus suunnitelma. Kaikki tämä oli aina sidoksissa johonkin päivämäärään (kisa)
En nyt googleta tuota sun ohjelmaa, mutta jos tosiaan et saa enää vitosia tehtyä, niin laske toistojen määrä kolmeen ja tee niitä muutama viikko (tarkkana hermotuksen kanssa) ja sitten kun alkaa kolmoset olemaan jo todella vaikeita tehdä, niin sitten yksi- kaksi viikkoa hieman kokeillen ykkösiä ja sitten se maximi