Allan Jokinen

Allu otahan olkapäät tarkkailuun. Ovat selvästi jälessä esim käsiä ja epäkkäitä.
Olkapäät on juuri saanet uuden suunnitelman osakseen.. Tässä pari kertaa ehtinyt sitä toteuttaa ja aika näyttää toimiiko..
Olat on aina ollut mulle vaikea alue saada tuntumaa..

Neljä jakoisella mennään. 1.Jalat 2.Olat. 3. Selkä 4. Kädet+Rinta
Ruoka homma on hieman hakusessa kun on näitä happo vaikekusia.. Syön mitä mieleen juolahtaa ja milloin haluan.. En laske kaloreita,mutta tuntuma on että niitä on liian vähän. Ainoastaan rasvaa koitan välttää
Syötkö mitä nappeja tuohon närästykseen? Itellä oli kans jossain välissä helvetillistä närästystä ja oisivat jo kiristelleet mahalaukun porttia, mut en onneks lähteny siihen. Söin nexium-nappeja sillon, mut nykyään esomeprazolea ja hyvin pysyy hapot kurissa. On toki myös elintavat siistiytyneet ja sekin vaikuttaa.

Syötkö mitä nappeja tuohon närästykseen? Itellä oli kans jossain välissä helvetillistä närästystä ja oisivat jo kiristelleet mahalaukun porttia, mut en onneks lähteny siihen. Söin nexium-nappeja sillon, mut nykyään esomeprazolea ja hyvin pysyy hapot kurissa. On toki myös elintavat siistiytyneet ja sekin vaikuttaa.
En syö mitään.. Käytän vaan valmariinia ja sitruunaa..

Tää närästys voi johtua niin monesta eri syystä tai oikeammin monen eri asian summahan tämä on.. EI tälle nyt mitään oikein voi joten täytyy vaan koittaa näin.. Tänään kokeilin olla melkeinpä kokonaan syömättä koko päivän ja pötsi on ollu todella rauhallinen..

Tiedä häntä.. Mähän olen sellainen "siro" oikeasti rakenteeltani. Hartiat kyllä saadaan etuosalta paksuksi,mutta sivuolka on todella vaika saada kipeeksi treenillä
Kerro ihmeessä mitä teit jos onnistuit jollain tapaa saamaan paremmin tuntumaa nimenomaan sivudeltseihin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Esomeprazol Orion -enterotabletit sisältävät esomepratsolia. Esomepratsoli on ns. protonipumpun estäjiin kuuluva lääke. Se vähentää mahahapon muodostumista

Ihan tähän närästykseen lyhyesti. Jos närästää ruokailun jälkeen, niin se voi olla oire nimenomaan liian VÄHÄISESTÄ vatsahaposta, kun taas jos tyhjällä vatsalla närästää saatta kyseessä olla liikahappoisuus. Tätäkin kannataa siis tutkia eikä tunkea turpaan vaan närästyslääkettä sitä suuremmin miettimättä. Kannattaa testata se pakin happopitoisuus, koska jos vähähappoiseen närästykseen imailee noita happosalpaajia vielä lisäksi, niin jossain vaiheessa saattaa olla ruuansulatus olla kunnon tiltissä :)

Ihan tähän närästykseen lyhyesti. Jos närästää ruokailun jälkeen, niin se voi olla oire nimenomaan liian VÄHÄISESTÄ vatsahaposta, kun taas jos tyhjällä vatsalla närästää saatta kyseessä olla liikahappoisuus. Tätäkin kannataa siis tutkia eikä tunkea turpaan vaan närästyslääkettä sitä suuremmin miettimättä. Kannattaa testata se pakin happopitoisuus, koska jos vähähappoiseen närästykseen imailee noita happosalpaajia vielä lisäksi, niin jossain vaiheessa saattaa olla ruuansulatus olla kunnon tiltissä :)
Ok, näin sitä vaan uutta oppii kun pitää silmät auki. En oo kyllä kuullu, et se pelaa myös toisinpäin :) Itellä on ollu se anturi mahassa mittailemassa ja piti pitää päiväkirjaa kaikesta mitä suuhunsa laittaa ja merkata kaikki närästystuntemukset ylös ym. sit on refluksitauti tosiaan todettu ja palleatyrä myös. Onneksi nykyään jo lähes pärjää ilman lääkkeitä. On kyllä vittumainen tauti tämäkin...

Tu närästys on melkeinpä ihan sattumanvaraista, sillä mua närästää syömisen jälkeen ja usein myös ihan tyhjällä vatsalla nousee hapot kurkkuun

Viime yönäkin heräsin kaksi kertaa siihen kun vatsahapot tulivat suuhun polttaen kurkun ja kielen alkuosan ihan tunnottomaksi, kovasti koitin olla yskimättä kun muksu nukkui, etten herättäisi =)
Nyt nieleminen tuntuu todella epämukavalta ja tosiaan kielen alkuosa melko tunnoton..
Jälkimmäisen herätyksen jälkeen ei oikein tehnyt enää mieli mennä makaavaan asentoon vaan koitin sitten torkkua istueltani, nyt aamusella on sellainen fiilis kun olisin ollut bilettämässä koko yön =)

Tämää ei varsinaisesti poista itse ongelmaa, mutta tuohon nukkumisongelmaan: Kokeile korottaa sängyn päätyä pään puolelta hieman. Voi aluksi tuntua tosin hieman oudolta, mutta toimii ainakin meikäläisellä =)

Lauantai aamun fiiliksiä =)

Todella paljon on tullut uteluita mun syömisieni suhteen ja ehkä hieman hämmästeltykkin, miksi syön eineksiä sun muuta.. Tullu hieman sellainen fiilis että rikotaanko tässä nyt joku tabu,kun joku ei syökkään kuin valtaosa muista ja siltikin saa hissunkissun jotain aikaiseksi.. Noh nyt kun ei olla millää dietillä,niin miksipä ei ottaisi kaloreita sieltä mistä ne on helppo ja omasta mielestä kiva ottaa?? Ainainen riisi+kana ei mulla ole koskaan potkinut,kun en saa sitä alas tarvittavia määriä, niin noh en saa kyllä alas sitä tarvittavaa kalorimäärää näinkään =)
Nyt on tosiaan saatu aamupainoa nostettua noin 5kk aikana 94kg-108kg ja tässä ajassa olen vasta saanut raapaistua pintaa mitä tämä kehonrakentaminen on, siinä missä nyt alan pääsemään kärryille "massan hankinnasta" niin loput onkin mulle vielä ihan usvan peitossa.. Poseeraaminen on äärimmäisen vaikeeta, mutta poseeraaminen tällaisena paskan jäykkänä(jumi on voimaa) on miltei mahdotonta ja nyt sitten ennenkuin kunnolla pystyn edes harjoittelemaan poseeramista on mun saatava nämä vuosia jumeja keränneet lihani venymään suuntaan jos toiseen, se pieni aika mitä olen posettamista harjoitellut, niin olen huomannut kuinka huono tasapaino minulla on (siinäkin on työnsarkaa tiedossa) Kokoajan olen tuudittanut itseäni sillä,etttä onhan minulla aikaa vielä vaikka ja kuinka,mutta kun tämä 5 kuukauttakin on jo mennyt, niin olen vasta tosiaan päässyt jyvälle yhdestä osa alueesta, niin alkaa jo nyt tuntumaan että mulla loppuu aika kesken,jos oikeasti haluan tehdä vaikutuksen tuomareiden silmiin siellä lavalla, meinaan siellä on vastassa ukkoja jotka osaa tän kaiken vaikka silmät kiinni ja toinen käsi selän takana, niitä ei jännitä (suoritus painetta) vaan ne on ollu siellä jo lukuisia kertoja ne tosiaan elää ja hengittää sitä hetkeä aivan kuin se olisi ihan normi päivä heille, vaan tosi hyvä sellainen.. Tähän mennessä en ole vielä ikinä edes livenä nähnyt kisoja ja pyrin tässä sinne ihan oikein bodareitten joukkoon. En tosiaankaan pidä itseäni samalla viivalla heidän kanssaan, sillä heidän tieto/taitonsa/kokemuksensa ovat jotain mitä en voi mitenkään saavuttaa tässä määrä ajassa, ainoa mitä voin tehdä on vain luovia omilla vahvuuksillani heidän vanavedessä ja kuunnella korvat höröllä ja katsella heidän suorituksiaan ja koittaa toistaa sitä kaikkea itselleni sopivalla tavalla.
Vielä ei ole tullut ikävä omaa lajiani ja edelleenkin aioin pysyä tällä tiellä vaikka se ei todellakaan mikään helppo ole =)

Tollanen altavastaajana oleminen ei oo välttämättä huono homma, ei ainakaan oo mitään hävittävää ja ei tartte paineita suotta asettaa itelle :) Hyvin se menee ja kovaa tekemistä vaan, kyllä se liha alkaa venymään, kun jaksaa vaan panostaa muuhunkin kuin treeniin :)

Allun täytyy kysyä jeesiä poseeraamiseen. Tuli mieleen, että kun tapaat Nyysiksen (tai jokun muun kokeneen bodarin), niin kysäset häneltä, "oisko aikaa vähän jutella" tms. ;) :)

Allun täytyy kysyä jeesiä poseeraamiseen. Tuli mieleen, että kun tapaat Nyysiksen (tai jokun muun kokeneen bodarin), niin kysäset häneltä, "oisko aikaa vähän jutella" tms. ;) :)
Joo tämä on ollu mielessä,mutta ei se "oisko vähän aikaa jutella" riitä.. tarvittisiin kädestä pitäen opetusta ja pitkäksi aikaa,mutta jotain pientä on jo viritteillä =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom