Allan Jokinen

Kropassa alkaa hieman näkymään väsymisen merkkejä.. Ruoka ei uppoa senkäänvertaa mitä on tässä aiemmin uponnut.. Unet ollu tässä nyt kolmisen viikkoa melko huonot, mikä lieneekin suurin syy.. Onhan tässä jo nyt menty melko lujaa n.4kk ajan. Uskon että hieman rauhoitellaan tahtia tässä muutaman viikon sisällä ja kerätään taas hieman voimia uuteen rypistykseen. Kohta alkaa rengas sesonki ja sen ajan himmailen treenien suhteen ja koitan antaa kropalle sitä lepoa mahdollisimman paljon. Aamupaino hieman pudonnut tässä tämän muutaman viikon aikana ja vaikkakin suonia on siellä sun täällä, niin siltikään tämä ei ole vielä se ajankohta kun kiristytä kaipaillaan..

Tästä lähdettiin noin 5kk sitten ja tässä ollaan nyt

Liitteet

• 12072562_10203946191054157_6579696961977101790_n.jpg
    12072562_10203946191054157_6579696961977101790_n.jpg
    56,3 KB · Katsottu: 1 374
  • 12814678_10204530315776910_6124668460362245059_n.jpg
    12814678_10204530315776910_6124668460362245059_n.jpg
    28,1 KB · Katsottu: 1 352

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Paljon kiitoksia Allulle yhteisestä hetkestä kameran ääressä.

Allu on yksi parhaista treenikavereista mitä vaan voi kuvitella. Aina paikalla sovittuun aikaan, rehellinen sekä todella kova kundi tekemään duunia. Yksi parhaista kehityskaarista puolin ja toisin tuli juuri yhteisten treenien kautta. Mulla on VHS kaseteilla kuvattua treenimateriaalia eri vuosilta. Pitäisi vaan saada ne fiksattua you tubeen.

Kuten haastiksessa mainittiin niin Allu oli nuori poika kun "astui sisälle" meidän sen aikaiseen treeniporukkaan. Alku oli todella kovaa aikaa ja myönnän että tuli ylilyöntejä tehtyä kun otettiin nuorukaiselta luontoa pois ja opetettiin tavoille. Onneksi mies kesti paineet ja näytti meille mulkeroille mikä on miehiään ja kehittyi maailmanluokan penkkipunnertajaksi. Moni olisi jättänyt homman sikseen ja aloittanut jonkun muun lajin. Olen iloinen että olen tuntenut miehen nuoresta kollista asti ja voin kutsua häntä ystäväkseni. Hienoja hetkiä on vietetty yhdessä ja näin tehdään jatkossakin. :puntti:

-Juha Harju

PS. Haastattelu sai todella positiivisen vastaanoton ja iso käsi kaikille ketkä tykkäsivät siitä.

Hyvä jos pystyt samalla peilistä kattomaan miten pose loksahtelee paikoilleen. Videot on hyvää referenssimatskua jälkikäteen tarkastella miten poseja kannattaa kehittää, ja miten kunto on kehittynyt. Zane ja muistaakseni myös Arska ottivat kropastaan jatkuvasti kuvia, tarkastellen että mihin kohtaa veistosta seuraavaksi taotaan lisää. Tavoitteenahan tässä lajissa tosiaan kuten itse totesitkin on muiden osien kuin mahan kasvattaminen, joihin luodaan symmetrinen kokonaisuus.

Aika lyhytnäköistä ajattelua tuosta turvavyöstä (totta, että omaan nokkaan sattuu) mutta valitettavasti tässä "yhteisvastuumallissa" ollaan kaikki maksumiehiä muidenkin töppäyksistä, oli ne sairaanhoitokulut sitten viinasta, huumeista tai jostain muusta aiheutuvia. Prätkienkin vakuutusmaksut ihan älyttömiä pienen joukon ansiosta.
Kyllähän sinäkin toivot, että ihmiset noudattaa lainsäädäntöä ja vaihtaa autonsa renkaat kun on kuluneet, bisnestä sinulle.
Ja ei, en tule napsauttamaan sinun vyötäsi kiinni, se sinun pitää aikuisena ihmisenä tajuta tehdä itse.
Hyvää kevättä ja hyviä treenejä!!

Aika lyhytnäköistä ajattelua tuosta turvavyöstä (totta, että omaan nokkaan sattuu) mutta valitettavasti tässä "yhteisvastuumallissa" ollaan kaikki maksumiehiä muidenkin töppäyksistä, oli ne sairaanhoitokulut sitten viinasta, huumeista tai jostain muusta aiheutuvia. Prätkienkin vakuutusmaksut ihan älyttömiä pienen joukon ansiosta.
Kyllähän sinäkin toivot, että ihmiset noudattaa lainsäädäntöä ja vaihtaa autonsa renkaat kun on kuluneet, bisnestä sinulle.
Ja ei, en tule napsauttamaan sinun vyötäsi kiinni, se sinun pitää aikuisena ihmisenä tajuta tehdä itse.
Hyvää kevättä ja hyviä treenejä!!

Ei sun tertte mä jo lupasin ;) Ja tarjoan täs samalla olkapäätä sullekkin :)

Ei olekaan tullut seurattua Allua taas hetkeen ja mieshän on kerennyt pakkaan pihviä varsin kiitettävästi sitten viime näkemän. Hienoa työtä :)
Oot varmaan saattanutkin jo jossain vaiheessa kertoakin, mutta millaisia jumppia tulee nykyään vedettyä, millä jaolla ja kuinka usein viikossa? Entä millaista ruokavaliota tuleva bodibilderi nykyään noudattaa ja onko mitään tietoa kalorimääristä yms?

Ei olekaan tullut seurattua Allua taas hetkeen ja mieshän on kerennyt pakkaan pihviä varsin kiitettävästi sitten viime näkemän. Hienoa työtä :)
Oot varmaan saattanutkin jo jossain vaiheessa kertoakin, mutta millaisia jumppia tulee nykyään vedettyä, millä jaolla ja kuinka usein viikossa? Entä millaista ruokavaliota tuleva bodibilderi nykyään noudattaa ja onko mitään tietoa kalorimääristä yms?
Neljä jakoisella mennään. 1.Jalat 2.Olat. 3. Selkä 4. Kädet+Rinta
Ruoka homma on hieman hakusessa kun on näitä happo vaikekusia.. Syön mitä mieleen juolahtaa ja milloin haluan.. En laske kaloreita,mutta tuntuma on että niitä on liian vähän. Ainoastaan rasvaa koitan välttää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom