Allan Jokinen

Kyllä itse oon ainakin tykänny aikaisemminkin noista saarioisen/atrian laatikoista ihan bodysafkana. Nyt dieetillä toki karsittu pois...:offtopic:
Söisin kyllä ihan itse tehtyä laatikkoa kaikkein mieluimmin, mutta itse olen aika huono valmistelee ja emännälläkin tuntuu olevan välillä paljon tekemistä,joten on vain helpompi käydä ostaa eines laatikko kaupasta

Söisin kyllä ihan itse tehtyä laatikkoa kaikkein mieluimmin, mutta itse olen aika huono valmistelee ja emännälläkin tuntuu olevan välillä paljon tekemistä,joten on vain helpompi käydä ostaa eines laatikko kaupasta

Osta Torino makaronipussi, siellä kyljessä on ohjeet tosi hyvään laatikkoon, jopa minä onnistuin :D

Muistaakseni pussi makaronia, 400g jauhelihaa, lihaliemikuutio, sipulia ja vettä

Kiitos Allan videomateriaaleista, on ollut kiinnostavaa seurata treenejäsi varsinkin nyt, kun pääpaino on siirtynyt bodaukseen. Ekä pätkä, jonka satuin näkemään oli Jukka Nyyssölän kuvaama prässihelvetti, jonka Savolaisen Marko veti tuolla haastattelu/treenivideolla :ruoska: Pari kysymystä:

Minkälaista lihashuoltoa teet nykyään? Onko lihashuollon tekeminen muuttunut nyt bodaustavoitteiden mukana?

Kiitos Allan videomateriaaleista, on ollut kiinnostavaa seurata treenejäsi varsinkin nyt, kun pääpaino on siirtynyt bodaukseen. Ekä pätkä, jonka satuin näkemään oli Jukka Nyyssölän kuvaama prässihelvetti, jonka Savolaisen Marko veti tuolla haastattelu/treenivideolla :ruoska: Pari kysymystä:

Minkälaista lihashuoltoa teet nykyään? Onko lihashuollon tekeminen muuttunut nyt bodaustavoitteiden mukana?
Moro.. Kiva kuulla että oot viihtynyt "kanavalla" =)
Vieläkin laiminlyön tuota lihashuoltoa, mutta nyt oon käyny noin kaksi kertaa kuukaudessa hieronnassa ja kotona yritän saada liikkuvuutta tähän vuosia jumia keränneeseen kroppaan, siinä samalla vielä haen täysiä liikeratoja tuohon leikattuun rintaan. Sanoisin että hieman enemmän teen nyt näitä kuin voimailun saralla.

Onko nimenomaan laatikko se juttu? Itse syön jauhelihakastiketta ja makaronia: jauhelihat, tomaattimurska ja vettä pannulla. Säilyy ihan hyvin jääkaapissa että voi tehdä useamman kerran annoksen. Ja pelkän makaronin keittäminen ei mielestäni ole sen kummempi homma kuin eineksen mikrossa lämmittäminen.

Onko nimenomaan laatikko se juttu? Itse syön jauhelihakastiketta ja makaronia: jauhelihat, tomaattimurska ja vettä pannulla. Säilyy ihan hyvin jääkaapissa että voi tehdä useamman kerran annoksen. Ja pelkän makaronin keittäminen ei mielestäni ole sen kummempi homma kuin eineksen mikrossa lämmittäminen.
Joo kyllä tuollaista makaroni jauheliha sörsseliäkin tulee tehtyä melko paljon, mutta kyllä se laatikko on se juttu =)

Eihän nuo valmiit laatikot toisaalta ole mitenkään "epäterveellisempiä" verrattuna itsetekemiin.
Saarioisten lihamakaroonilaatikko ainesosat:
Makaroni (vehnä), naudanliha 18 % (Suomi), rasvaton maito, vesi, kananmuna, kuohukerma, suola, rypsiöljy, valkopippuri.
pp 7.7/hh 17/r 5,4 /100g

Toki itse valmistamalla pystyy tekemään halvemmalla ja ainakin omasta mielestä parempaa.
Mutta kaikkien einesten laittaminen samaan kategoriaan täytenä paskana transrasvoineen yms on ehkä liian mustavalkoista.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pumpissa oleva selkämys

Liitteet

• C360_2016-03-11-18-15-29-618.jpg
    C360_2016-03-11-18-15-29-618.jpg
    390,2 KB · Katsottu: 1 002
Allu, oot hieno mies! Supersankarimainen kondis, diggaan! :D Ja pirun mukavaa että jaksat laitella videopätkää lähes päivittäin. Ajatuksiasi niin bodauksesta, penkkipunnerruksesta kuin yleensäkin maailman menosta on nasta kuunnella. Jatka samaan malliin, täällä ainakin yks innokas penkkipunnertaja sun bandwagonissa :) Oot tolla perusrehtimäisellä "äijäolemuksella" ainakin noussut mun silmissä ihan bodyskenen miellyttävimpien persoonien joukkoon. Sinne Nyyssölän veljesten, Heinäsen, Leskisen, Wileniuksen ja Artturi Kallion kylkeen!

Viimeksi muokattu:
Hyvä haastis! Hauska välillä Allu kameran toisella puolella, tee vaan lisää tällaisiakin. Heimopäällikkö on äijä, jonka tekemisiä seurannu pakkikselle rekkaamisesta lähtien. Pakko arvostaa kaveria, joka tinkimättömän asenteen ansiosta päässyt maailman huipulle lajissaan. Joku heikkopäisempi ois jättäny punttihommat tyystin sivuun ton rinnan tuhoutumisen takia. Juhan videoitten takiahan sitä itekkin tuli ostettua COC gripperit aikoinaan :)

Oletko miettinyt että saisit todella paljon rentoutta esiintymiseen ja kokemusta, jos aina asiakkaan tullessa ja lähtiessä vetäisit jonkun posen sille :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom