Alkoholi reenin jälkeen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tosiaan nyt on tänään alla kunnon jalkapäivä ja yllättäen tuli pieni pakko lähteä ottamaan olutta ja luin tuolta söörtsiltä et tutkimusten mukaan alkoholin otto reenin jälkeen ois huono homma ku ku testot laskee(?). Mahtaiskohan kellään ollaan kokemusta/tietoa et miten toi ihan käytännössä vaikuttaa eli meneekö mun jalkareenit nyt ihan hukkaan vai hidastaako palautumista ainoastaan. Mulla 3jakonen ohjelma ja vituttaa jos tän viikon jalat kaatuu tohon futismatsiin ja cittarin halpaan 12-packiin. Eli siis miten mahtaa vaikutukset olla käytännössä vai onko toi ihan perus tutkimusten paskanjauhantaa?
Ja tiiän et ei tä topicci hirveen järkevä oo mut haluisin kuitenkin saada mielenrauhan/ison vitutuksen.

Kyllähän se alkoholi niitä tasoja laskee mutta suurempi vaikutus kehitykseen on varmasti tolla isolla vitutuksella/jännittämisellä. Ota ne oluset vaan hyvillä mielin ja rentoudu, ei se siihen yhteen kertaan kaadu, muista että jatkuvuus on tärkeää, ei se yksi jalkareeni kesää tee vaan ne muutaman vuoden kestäneet jokaviikkoiset kidutukset!

Ei se satunnainen keiton imeminen mitään tee, kunhan ei ota tavaksi vetää itseänsä aivan saakelin tukkoon joka pe-la. Yksi päivä viikossa max, mitä nyt kesäpyhät pitää varmaan ottaa.

Jos on treenattu jalat kunnolla (niin kuin äsken tein), ei bissen tai parin alkoholipitoisuus niitä testoja niin paljoa laske, että se kehitystä haittaisi. Oletan, ettei tämä ole tapa.

Samalainen testoja tiputtava vaikutus on myös seksillä, joten pitäisikö olla siis harrastamatta sitä. Not.

:kippis1:

kuikelo sanoi:
Minä kun luulin, että sekstailu lisää testotasoja? Noh, täytyy kertoa huonot uutiset mammalle... :itku:

Se ainakin tiputtaa niitä hetkellisesti, jatkosta ei ole tietoa. :jahas: Muutenhan ei olisi hikisiä, kokoajanhanskaavia nörttejä, vaan lihaksikkaita, kauniita, kokoajanhanskaavia bodailijoita pakkis täynnä.

Ainakin se toimii niinpäin, että treenaaminen pilaa sen illan kestävyyden törpöttelyhommissa. Ja tämä on se asioiden vakavampi puoli.

Seksi nostaa pitkällä tähtäimellä testotasoja. Huom. ei hanskaaminen.

Alkoholi vähentää treenin jälkeen nousseita kortisolitasoja, ja testoa vähentäväkin vaikutus on aika minimaalista treenin jälkeen, kun ne testotasot ovat silloin jo muutenkin alhaalla. Eli jos on kännättävä, niin mieluummin juuri treenin jälkeen.

muistan lukeneeni että yksi annos treenin jälkeen vain parantaisi palautumista. pitkään sylkeen päätyvästä ryyppäyksestä ei varmasti ole hyötyä. =)

nevahood sanoi:
muistan lukeneeni että yksi annos treenin jälkeen vain parantaisi palautumista. pitkään sylkeen päätyvästä ryyppäyksestä ei varmasti ole hyötyä. =)
Onko kenelläkään oikeasti faktaa tuohon, että "yksi annos treenin jälkeen vain parantaisi palautumista?"
Koska muuten pyörrän raittiuspäätökseni! :hyper:

No en sentään.
Mutta jos alkoholi vähentää kortisolin tuotantoa, niin sehän ainakin lisää lihaskasvua?
Mutta jos se samalla laskee testotasoja, niin tuloshan ois äkkikseltään +-0?

Täsmennyksenä:
En rohkaise ketään ottamaan alkoholia, muutakuin ehtoollisella ja vatsavaivoihin (kuten Paavali kehoitti Timoteusta aikoinaan)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
saarnamies sanoi:
Mutta jos se samalla laskee testotasoja, niin tuloshan ois äkkikseltään +-0?
Taas: testoa vähentävä vaikutus on minimaalista treenin jälkeen. Eli nevahood on oikeassa, vaikkakin itse yhdyn täsmennykseesi.

Jäätävä sanoi:
Tosiaan nyt on tänään alla kunnon jalkapäivä ja yllättäen tuli pieni pakko lähteä ottamaan olutta

Paljonkohan meinasit sitä ööliä nauttia? Meinaan vaan että ite jos vedän kunnon perseet treenipäivänä niin seuraamuksena on sellainen kuolemakrapula ettei tee mieli juoda viinaa vuoteen. Normaalisti (ei treenejä) samanlaisesta humalasta ei tule krapulaa plajon ollenkaan.

Jäätävä sanoi:
Tosiaan nyt on tänään alla kunnon jalkapäivä ja yllättäen tuli pieni pakko lähteä ottamaan olutta ja luin tuolta söörtsiltä et tutkimusten mukaan alkoholin otto reenin jälkeen ois huono homma ku ku testot laskee(?). Mahtaiskohan kellään ollaan kokemusta/tietoa et miten toi ihan käytännössä vaikuttaa eli meneekö mun jalkareenit nyt ihan hukkaan vai hidastaako palautumista ainoastaan. Mulla 3jakonen ohjelma ja vituttaa jos tän viikon jalat kaatuu tohon futismatsiin ja cittarin halpaan 12-packiin. Eli siis miten mahtaa vaikutukset olla käytännössä vai onko toi ihan perus tutkimusten paskanjauhantaa?
Ja tiiän et ei tä topicci hirveen järkevä oo mut haluisin kuitenkin saada mielenrauhan/ison vitutuksen.
Joo, elikkäs kokemusta on perkeleesti, mutta tietoa ei. En oo huomannu mitään eroa vaikka vetääkin lärvit kerran viikkoon. Perjantaina aina räjähtävän penkin jälkeen safkat naamaan ja dokaamaan. Lauantaina(tänään) onki sitte pienempi tai suurempi kankkunen ja sunnuntai-iltana maastavetämään. Kuivuminen ja nestepöhö on ainut mitä oon pannut merkille. Voimatasoissa en oo huomannu eroa. Bodareille ja sikakireille fitness-keijoillehan tollanen on pahasta, mutta ei voimanostajalle(löysä 118kg) :D Niin, ja mun lärvit on semmoset, että pystyssä pysyy, mutta järki seisoo. Yleensä joku litra kirkasta ja 12-pakki tai 3-5litraa väkevää viiniä.

Itse olen päättänyt etten juo treenipäivinä, koska uskon että siitä on minulle vain haittaa. Muutenkin juon aika harvoin, mutta ei se kerran viikossa kännien vetäminen järin treenaukseen/kehitykseen vaikuta.
Kunhan et krapulassa lähde puntille (testattu on ja huonoin tuloksin) niin etköhän ilman hirveitä tunnontuskia sitä bisseä voi kaataa.
Kuten jarze edellä mainitsi, niin jos olet massaa hankkimassa niin 12pac saattaa kyllä negatiivisestikin vaikuttaa, mutta päätät itse sitten siitä.

kiesus: siis pahentaako se krapulaa jos ottaa kunnon puntin sinne alle? otin sitte eile semmonen lähemmäs 20 kaljaa ja mul (reilu 70kg) on nyt ollu aika lähelle kuolemakrapula koko päivän :urjo: ja siis yleensä alkoholin käyttö/käyttökerrat on ollu viimeaikoina aika nuhteettomia

Jäätävä sanoi:
kiesus: siis pahentaako se krapulaa jos ottaa kunnon puntin sinne alle?

Kyllä, ainakin tässä lähempänä 30 kymppiä kova treeni ja viihdeilta samana päivänä on taattu tapa saada itsensä voihkimaan sikiöasennossa sängyssä seuraava päivä.

Olet tosin aika nuori eli varmasti pääset vielä paremman luontaisen palautumisen ansiosta hieman helpommalla.

Jäätävä sanoi:

Luulisin, että testotasoja isompi ongelma on käytännössä se, että ainakin itsellä tuppaa syöminen unohtumaan kun ottaa kunnolla. Jos illalla heti treenin jälkeen vetää lärvit ja seuraavana päivänä pystyy syömään vasta iltapäivällä, niin ei siitä kovin paljon lihasta voi tulla..varmaan se alkoholi vaikuttaa jotain esim proteiinin imeytymiseen, mutta en tiedä....

almerigo sanoi:
Luulisin, että testotasoja isompi ongelma on käytännössä se, että ainakin itsellä tuppaa syöminen unohtumaan kun ottaa kunnolla. Jos illalla heti treenin jälkeen vetää lärvit ja seuraavana päivänä pystyy syömään vasta iltapäivällä, niin ei siitä kovin paljon lihasta voi tulla..varmaan se alkoholi vaikuttaa jotain esim proteiinin imeytymiseen, mutta en tiedä....

So true.. viimeksi koin eilen tämän ongelman. Ja toissapäivänä. Tänään tuskin enää.

Jäätävä sanoi:
kiesus: siis pahentaako se krapulaa jos ottaa kunnon puntin sinne alle?

No en minä tätä mihinkään tutkimustuloksiin voi perustaa, mutta kyllä mulle ainakin tulee huomattavasti kovempi krapula jos oon kovan treenin vetäny kännäyspäivänä. Ei auta mitkään vedenjuontikikat yms. krapulanehkäisytoimet.

Olihan tästä vissiin joskus aiemminkin jotain mainintaa palstalla?

kiesus sanoi:
No en minä tätä mihinkään tutkimustuloksiin voi perustaa, mutta kyllä mulle ainakin tulee huomattavasti kovempi krapula jos oon kovan treenin vetäny kännäyspäivänä. Ei auta mitkään vedenjuontikikat yms. krapulanehkäisytoimet.

Olihan tästä vissiin joskus aiemminkin jotain mainintaa palstalla?

myös Subotai on huomannut saman asian.
Perjantaina rankan jalkapäivän perään yksiin bileisiin & klo 03:30 saakka
keskiolutta --> kahden päivän krapula.
..noh, kesäisin tulee lipsuttua, en ota ressiä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom