Meneehän ne aika tasaaseen, kun ei varmana tuu syötyä kovinkana järkevästi kännissä jos ollenkaan, kankkusessa sitten ollenkaan. Ei se nyt vaarallista olet, mutta jos tuo on jokaviikkoinen rituaali ja aina vedetään kunnon perseet, niin turha sitä kehitystäkään on odottaa.
Mites jos oletetaan että illalla pystyy hoitamaan syömisen suht normaalisti (ei nyt mitään rahkoja jne.) ja seuraavana päivänä ei ole krapulaa, joten pystyy syömään normaalisti..
Kuinkas paljon tuosta viinasta sillon loppupeleissä on haittaa? :kippis1:
mulla tulee kyllä kännissä armoton mässy olo ja tulee vedettyä kaikennäköstä velliä, varsinkin roskaruokaa. päänsärkyä tai huonoa oloa ei ole seuraavana päivänä, sillon tulee usein tilattua kiekko suoraan ovelle. Joten ainakaan syömisistä ei mulla oo kiinni. Jokainen tavallaan. Aina parempi salitreeni + vkloppuinen dokaus kuin pelkkä dokaus. kohtuus kaikessa :arvi:
Tossa puoli vuotta sitten tuli kupiteltua vähän joka viikonloppu ja kyllä sen kehityksessä huomas...aina oli viikon alotus vaikeeta...nyt oon tehnyt 4-jakoista 8-pv kierrolla ja en oo ottanut kun lasin-kaks viiniä silloin tällöin tai saunakaljat ja hyvin on kulkenu reenit ja kehitystäkin on pitkän paikallaan olon jälkeen ruvennut tulemaan!! Että kyllä toi dokaaminen mun kehitykseen vaikutti negatiivisesti ja vielä sekin että se mulla ainakin tahto lisätä tota rasvaa ihan riesaksi asti...