Alkoholi ei maistu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä itekki tuli silloin pikkupoikana olutta maistaessa sanottua etten juo tommosta litkua koskaan. Nyt on mieli muuttunu. Tosin perus kaljaa juo vaan grilliruuan kanssa ja sen edullisen hinnan takia, mutta nuo paremmat oluet on kyllä nestemäistä kultaa. Niitä tulee ostettua aina kun erittäin tiukka säästämisbudjetti antaa myöten. :) Jacobsen ja tumma Velko... :kuola:

Humalahakuiseen juomiseen (jos semmoista harrastaa) kotiviini on varsin oivaa tavaraa. Varsinkin jos siitä tekee melko makeaa. Litrahinta on yhden euron paikkeilla, eikä vaiva ole edes mainittava. Kerralla tulee se noin 20 litraa ~16% ainetta. Lämmittää ainakin opskelijan mieltä varsin sopivasti. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosimiesten paukku on lonkero+piimä. Leikkaa kunnolla ja on hyvää..
Tosimiesten paukku on piimä ja pontikka. Ja sitä pontikkaa ei ole tiputettu sitten kertaakaan aktiivihiilen läpi.

Tää on ihan tuttu juttu ja ihan selkeet syytkin löytyy. Yksinkertasesti assosioit sen hirveän olon alkoholiin ja elimistös reagoi jo etukäteen kun se "tietää" että se on paha juttu. :D Itse join ensimmäistä kertaa elämässäni alkoholia (olutta) 15-vuotiaana ja tuli laattailtua ihan mukavasti, ja nyt yli 6 vuotta on kulunut eikä vieläkään mene olut alas. :) Alkaa vaan samantien kuvottaan ja oksettaan kun maistaa vähänkin olutta. Hyvin hitaasti juotuna saan just ja just jokusen oluen alas ja humalassa menee helpommin, mutta vaikee kuvitella että ikinä pääsisin tästä kammosta eroon. Ratkasu on onneksi simppeli, juo vaan kaikkea muuta kuin olutta eikä mitään ongelmia ole. Harmi vaan että tuli tossa muutama kuukausi sitten vedettyä överiksi vodkalla niin nyt on sitten sama tilanne sen kanssa. :D Raaka viina alkaa samantien oksettaan nykyään, jes.

Tää on ihan tuttu juttu ja ihan selkeet syytkin löytyy. Yksinkertasesti assosioit sen hirveän olon alkoholiin ja elimistös reagoi jo etukäteen kun se "tietää" että se on paha juttu. :D Itse join ensimmäistä kertaa elämässäni alkoholia (olutta) 15-vuotiaana ja tuli laattailtua ihan mukavasti, ja nyt yli 6 vuotta on kulunut eikä vieläkään mene olut alas. :) Alkaa vaan samantien kuvottaan ja oksettaan kun maistaa vähänkin olutta. Hyvin hitaasti juotuna saan just ja just jokusen oluen alas ja humalassa menee helpommin, mutta vaikee kuvitella että ikinä pääsisin tästä kammosta eroon. Ratkasu on onneksi simppeli, juo vaan kaikkea muuta kuin olutta eikä mitään ongelmia ole. Harmi vaan että tuli tossa muutama kuukausi sitten vedettyä överiksi vodkalla niin nyt on sitten sama tilanne sen kanssa. :D Raaka viina alkaa samantien oksettaan nykyään, jes.

itteä vituttaa samantapanen. kolme bissee pystyy juomaan (tai 2x 0.5) l ja meinaa tulla ylös. on se vittumaista ku tulee kommenttia, että mikä neiti sä oot kun juon lonkeroita.(ei tosin enää nykyisin baarissa niinkään, mutta ennen kun oli enemmän kotibilepohjalla viikonloput). ei se bisse kaikille sovi, enkä ala sitä vängällä alas tunkemaan kun tulee takaisin ylös vähän ajan päästä. turha sen takia hampaat irvessä paria lasia tunkea alas. lähinnä harmittaa toi bissejuttu vaan siksi, että se tulisi helvetisti halvemmaksi. Lonkerot kun maksaa alottelunakin sen 10 e ja baarissa sitten n. 4-5 e /tuoppi.

edit. ja mikä vittu siinä on että pitää ihmisten heittää 50 kommenttia jotain nohevia sutkautuksia asiasta. jossei mitään fiksua sanottavaa kaverille neuvoksi ole, tai muuten asiaan liittyen niin pakkoko se oma "hauska läppä" on kekoon kantaa? :D ite oon monesti joutunut taistelemaan varsinkin nuorempana jos mitä litkuja alas eikä se mitään herkkua tosiaan ole, vielä kun oon niin HERKKÄ POIKA(:D) että hartwallin ginikin maistuu paskalta vaikka lonkeroista tykkäänkin.

Pitää kysellä, mitä sitten jos ei alkoholi maistu? Mitä se haittaa? :wtf:
En itse vähään aikaan muista koska olisin ollut kunnon sooseissa ja hyvä niin. Vihaan krapulaa joten miksi yrittäisin sitä mettästää? Kyl mua ärsytti pitkin yötä/aamua/päivää oksennella. Ja se päänsärky ja muutenkin paska olo. JES........Tosin mulla aiheutti oksennus reaktion kaikki maholliset drinkit. Raakana viina oli paras, vissy oli siihen kylkeen paras jos piti lantrata.
Jos sitä on pakko ottaa, niin miksi pitää vetää kännit? Ja saman tien miksi edes juoda?
Mutta loppu vinkkinä, jos haluat välttää oikein pahaa krapulaa älä juo sekasin esim olut/viina tai drinkit. Pelkkää olutta, ei tule päänsärkyä. Pelkkää viinaa saattaa tulla pään särkyä, viinaa ja olutta varmasti oksennus lentää ja päätäsärkee. Jos mahollista pidä nestetasapainoa mahollisimman vakaana. Esim kun pääset kämpille juo vettä vettä ja vettä.
:dance2:

:dance:Ei viinaa kannata juoda jos ei pysty. Tytöt ei tykkää ja henki haisee. Kannattaa koittaa happivajetta, lopettaa vaan hengittämisen riittävän pitkäksi ajaksi niin menee pihalle kuin lumiukko tai kuolee. Toinen on pään hakkaaminen betoniseinään, todellisuus vääntyy paljon siedettävämmäksi. Toimii myös krapulassa.:dance:

:dance:Ei viinaa kannata juoda jos ei pysty. Tytöt ei tykkää ja henki haisee. Kannattaa koittaa happivajetta, lopettaa vaan hengittämisen riittävän pitkäksi ajaksi niin menee pihalle kuin lumiukko tai kuolee. Toinen on pään hakkaaminen betoniseinään, todellisuus vääntyy paljon siedettävämmäksi. Toimii myös krapulassa.:dance:

hieno mies! taisit tehdä kyseisen tilin juuri tätä kommenttia varten?...

ja niille jotka ihmettelevät että "miksi viinan pitäisi maistua" niin henkilökohtaisesti tykkään viettää huomalassa kaikki tällaiset "ryyppyjuhlat" kuten vapun, koulujenlopun, uudenvuoden jne.. mielestäni se kuuluu nuoruuteen.

Tuntuu siltä, että suomessa se kuuluu joka elämänvaiheeseen.

Ei jumalauta :DD nyt löyty syy meikänki bisse kammoon! Oon ihmetelly jo pari vuotta mistä helvetistä johtuu kun oluesta tulee ihan kaameen paha olo ja yököttää jo hajukin :D Toi kuulostas aika perkeleen nasevalta syyltä kun joskus aikoinaan ensimmäisiä känni kokeiluja tuli tehtyä juuri bissellä niin laattahan siinä lenti. Parit kerrat tuli olutta joutua mut sitte tuli lonkeroon siirryttä ku olut yökötys tuli... nooh nykyään alkaa olee pikkuhiljaa kammot tuohon lonkeroonkin kun sitä on tullut niin paljo kitattua. Sama vika alkaa olemaan myös raa assa viinassa mitä ennen sain juotua kuin vettä vain. Että kiitos tästä topikista löytyipähän syy omaankin "ongelmaan" : )

hieno mies! taisit tehdä kyseisen tilin juuri tätä kommenttia varten?...

ja niille jotka ihmettelevät että "miksi viinan pitäisi maistua" niin henkilökohtaisesti tykkään viettää huomalassa kaikki tällaiset "ryyppyjuhlat" kuten vapun, koulujenlopun, uudenvuoden jne.. mielestäni se kuuluu nuoruuteen.
Sitten elä valita.

Heitä pois kaikki lantringit ja ala kiskoa sitä viinaa vähissä erin raakana. Joudut juomaan vähemmän, mutta takuuvarmasti käy päähän. Ja sitäpaitsi, ei huolta siitä jos se juominen nyt vähän oksettaa, se kuuluu yhtäpaljon nuoruuteen. Voin melkein taata, että jos jatkat valitsemallasi uralla, huomaat muutaman vuoden kuluttua, että se viina maistuu jo aivan liian hyvin...

Siis tuohan on aivan yleinen ongelma, notta kerran jos vetää tietyllä juomalla överit ei siihen kovin helpolla palaa. Itellä kyseinen juoma on fisu. Muut maistuu kyllä vallan mainiosti.

Yhessä vaiheessa meikä joi aina kun vaan voi... Siis niin usein ku voi/sai. Oli aika persiist kyl. Siitä sitte viisastuneena nykyää en juurikaan juo ollenkaa, mut jos mieli tekee ni kylhän sitä sitte tulee ostettua, mut tosi tosi harvoin.

Hauskaa ny voi olla ilman kännejäki, ja miks joka "juhla"päivänä ois kiskottava perseet ? Ejjummarra.

itse nyt jo yli kk ottamatta tippaakaan olen kyseenalaistanu viinan juonnin idean. oon käyny baareissa selvänä, eilen salpausselän kisoissa, 95% porukasta aivan päissään. Mutta on tullu mietittyä että ei helvetti, onko tossa mitään järkeä:D

vappuun asti on lyöty vetoa olla tipatta ja voi olla että käännyn absolutistiks vielä tässä kevään mittaan :D

on aika ihme että joku yrittää keksiä keinoja juoda viinaa silleen että ei maista sitä tai että ei tule ylös. onko sitä sitten pakko juoda :D hullua. Tuntuu että sosiaalinen paine on nykyään kova jjuomiseen. nuorten piirissä ainakin. "pakko juoda vaik ei maistu"

Tuntuu että sosiaalinen paine on nykyään kova jjuomiseen. nuorten piirissä ainakin. "pakko juoda vaik ei maistu"

Taisi olla kyse siitä, että haluaa känniin, mutta ei pysty juomaan. Ei niin, että "en haluu juoda, mut on pakko, mitä teen?!"

Siinä vaiheessa on kyse pahasta alkoholismista ,eikä siinä enään kysellä foorumeilla neuvoja, miten vodkan/lasolin saa putoomaan.

e- On myös jännää, miten jengi ite saattaa ensin ryypätä jatkuvasti, mutta heti ku otetaan jotain breikkiä, niin aletaan jeesusteleman miten tyhmää se dokaaminen on, eikä muka enään ymmärretä koko touhua. Sama pätee röökiin ja moneen muuhunkin asiaan.

Heh, itse en käytä mitään piristeitä (alkoholi, huumeet, tupakka, edes kahvia maun takia). Tällä hetkellä olen intissä ja vaikka uusiakin kavereita on saanut, vähän ne katsoo kieroon kun en vapaa-ajalla vedä perskännejä tai mene jatkuvasti röökille. En siis myöskään ole 3-4 salivuoden aikana mitään steroideja vedellyt.

En mitenkään siis tuomitse "kännikaloja" tai röökaajia (huumeveikkoja en pahemmin tunne, paitsi pari pössyttelijää), päinvastoin jotkut jotka tuohon kuvaelmaan sopivat, ovat hyviä kavereitani. Se on vaan siis henk.koht valinta pitää pää puhtaana ja ajatus kulkee koko ajan järkevänä.

Rommia jota sain laivalta (Captain Morgan, joku perus brändi) tosin joskus sekoitan lasin pohjalle kokiksen kanssa :) En juopumisen takia vaan maun takia, mun mielestä rommissa on aika kohdallaan se aromi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom