Alkoholi ei maistu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Juokaa olutta. Se on kylmänä lähes aina hyvää, poislukien Olvin saastaisen sotkun jota ei juo kirveellä uhattaessakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon niin amatööri täs hommas.. Viimeks olin baaris viihteel about 3 kk sit ja koko baari illan aikana meni alas jopa yks pepsi max :D
Mut ei huolta, baari mikko kysys iso vai pieni, ni olin kova jätkä ja vastasin.. ISO!:rock:

Mä oon niin amatööri täs hommas.. Viimeks olin baaris viihteel about 3 kk sit ja koko baari illan aikana meni alas jopa yks pepsi max :D
Mut ei huolta, baari mikko kysys iso vai pieni, ni olin kova jätkä ja vastasin.. ISO!:rock:

Minä oon sillonku oon kuskina varsinainen bodysankari, tilailen aina pähkinöitä ja maitoo pahimpaan kataboliaan. :rock:

Sitten kun oon ite juomassa niin sitten luultavasti keppanaa ja kirkasviinax+jokuvirvoitusjuoma komboo. Sen verran siististi kyllä ottanut pitkän aikaa että en muista edes millonka olisin viimeksi vessanpönttöä halannut, en vissiin kertaakaan vuoden sisään. Toista se oli sillon 18v täyttämisen jälkeen "aktiiviaikoina" kun tuli ryypättyä enempi ja sählättyä vaikka mitenkä. :david:

On se elämä rankkaa. Ootko jo puhunu tästä sun koulus terveydenhoitajan/sosiaalikuraattorin kanssa?

itellä lens kerran lervit mansikkaboolista, ei sen jälkeen maistunu mikään mansikkamehu ym. moneen kuukauteen.

"Alkoholi ei maistu"

Anteeksi että minulla kesti näinkin kauan ratkaisun havaitsemiseen. Päivän selvä ratkaisu on nimittäin mennä tutustumishoitoon tutustumisklinikalle. Hyvin suosittua ameriikkalaisten julkkisten keskuudessa, jotka ovat havahtuneet kyvyttömyyteensä käyttää alkoholia, huumeita tai lääkkeitä.

Varaat vaan paikan joltakin arvostetulta tutustumisklinikalta, jossa lääkärit ja psykoterapeutit pureutuvat sairaalloiseen alkoholiongelmaasi.

Kyllä pitäisi tuon ikäisenä alkoholin maistua. Oletko huomannut jotakin muita oireita? Vaikuttaa erittäin vakavalta.

Saattaa jopa olla, että tulet kärsimään alkoholittomasta elämästä lopun ikääsi. Muut vetävät lärvit, joka viikonloppu ja välillä jopa viikolla. Hakkaavat naisiaan (jota sinulla ei ole, koska et saa viinaa alas. Näin ollen, et tutustu vastakkaiseen sukupuoleenkaan).

Sokerina pohjalla joudut tekemään töitä n: 40-45 vuotta, kun muut sentään ryyppäävät potkut työpaikoistaan.

Ei vaikuta kyllä hyvältä sinun tulevaisuutesi, otan osaa...RJDIO...:D

Muistakaa Suomen nuoriso että alkoholi on myrkkyä. Sitä kun juo niin kaatuilee ja tulee helvetin äkäiseksi! :rolleyes:

Täälläkään ei viina maistu, sen verran pahoja traumoja saanut siitä. Mulle toi ei ole ongelma, vaan ratkaisu. Kalja maistuu silloin tällöin.

Joo ei mullekkaan olut maistunu, kun joskus pentuna saunassa maistoin isukin pullosta. Nykyään olen tervehtynyt ja olut maistuu liikaakin.

Tsemppiä threadin aloittajalle.

tuli tuossa pari kolme viikkoa sitten vedettyä kunnon perseet kaverin tupareissa ja oksennettua pari tuntia putkeen, krapulakin oli helvetinmoinen ja purjoa tuli silloinkin, nyt kun viime viikonloppuna olin taas juhlimassa kaverini 17v synttäreitä niin ei alkoholi maistunut ollenkaan, yritin vodkaa + mehu drinkkiä juoda niin heti kun join vähän kovempaan tahtiin niin alkoi oksettaa, onko normaalia ja koska menee ohi?!?

Mulla oli samanlainen tilanne. Kun siitä kovasta ryyppyreissusta selviydyin, niin join seuraavana viikonloppuna kolme kaljaa- vitullinen krapula.

Nyt tilanne sama. Olen viettänyt terveellistä elämää. Huomaan heti, että jos otan yhden oluen ykköstä niin olo on ihan vitun paha.

Muija on sairaanhoitajana ja sano, että keho on tottunut/tiedostanut sen että alkoholista tulee paha olo ja se lyö "lukon päälle". Saattaa olla kyse myös alitajunnasta.

Mun mielestä tää on hyvä homma, että kroppa ei anna anteeks. Treeni on mukavampaa kun ei tarvi miettiä krapulapäiviä.

Edit. Koko nuoruus juotu aivan saatanasti, nyt ikää 23.

Kaikki muu maistuu paitsi kalja, ei oo pikkujoulun jälkeen maistunu ja heti jos edes haistaa olutta niin -----> :urjo: Voi olla että johtuu siitä kun pikkujouluna meni "hieman" yli tuo oluen juonti...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom