Alkoholi ei maistu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
tuli tuossa pari kolme viikkoa sitten vedettyä kunnon perseet kaverin tupareissa ja oksennettua pari tuntia putkeen, krapulakin oli helvetinmoinen ja purjoa tuli silloinkin, nyt kun viime viikonloppuna olin taas juhlimassa kaverini 17v synttäreitä niin ei alkoholi maistunut ollenkaan, yritin vodkaa + mehu drinkkiä juoda niin heti kun join vähän kovempaan tahtiin niin alkoi oksettaa, onko normaalia ja koska menee ohi?!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos tuo nyt niin kauheen huono juttu sitte? mutta eiköhän tuo ohi mene kuhan kauhukokemukset ison valkosen puhelimen kanssa unohtuu.. :D

No on se nyt perseestä jos känniin on päästävä ja ei pysty juomaan. Vähemmästäkin pakokauhu iskee, joten turhaan ihmettelette.

tuli tuossa pari kolme viikkoa sitten vedettyä kunnon rahkat kaverin tupareissa ja oksennettua pari tuntia putkeen, krapulakin oli helvetinmoinen ja purjoa tuli silloinkin, nyt kun viime viikonloppuna olin taas juhlimassa kaverini 17v synttäreitä niin ei rahka maistunut ollenkaan, yritin ehrman + mehu komboa syödä niin heti kun söin vähän kovempaan tahtiin niin alkoi oksettaa, onko normaalia ja koska menee ohi?!?

Korjattu

Älä juo niitä samoja aineita vähään aikaan. Heitin joskus pari vuotta sitten hirveät purjot ja kaamean kankkusen salmarista kun sitä koko illan join, meni muutama kuukausi ennenkuin pysty edes salmiakkikarkkeja syömään ja vielä nykyäänkään en koske salmariin jos ei ole ihan pakko. Syksyllä erehdyin ja heti lensi pala kesken parhaan menon.

Juo maitoo! jos alkoholi ei maistu nii voi voi kohtalo on puuttunu peliin ja tehny sinusta absolutistin, kyllä se siitä ku meet seiska osastolla käymään nii eiköhän sit apuaki oo tulos..

Jumaleissön, äkkiä lääkäriin. Tuon täytyy olla jo oire jostain oikeasti vakavasta. Vielä jos alkaa oireilemaan niin pahasti että pitsa ei maistu, niin alkaa lähtö olemaan jo lähellä.

"alkoholi maistunut ollenkaan, yritin vodkaa + mehu drinkkiä juoda niin heti kun join vähän kovempaan tahtiin niin alkoi oksettaa, onko normaalia ja koska menee ohi?!?"

Vaihda ainetta, tee laimeempia drinkkejä, vedä shotteja, kisko mietoja, juo juomas mahdollisimman kylminä.

Itselläkin joskus alkaa joku juoma tökkimään, varsinkin jos sen seurauksena lentää laatta. Kyllä se siitä on taas parantunu ajan myötä.

Mulla meni muutama vuosi niin, ettei kiinnostanut viinan juominen juur yhtään, tuli jonkun verran siemailtua kaikissa "pakollisissa" menoissa, mutta aika minimissä mentiin. Tämän vuoden puolella maistunut hieman paremmin, mutta ei mitään kamalaa hinkua vieläkään.

Henkinen vanhuus iskenyt.

Mulla meni muutama vuosi niin, ettei kiinnostanut viinan juominen juur yhtään, tuli jonkun verran siemailtua kaikissa "pakollisissa" menoissa, mutta aika minimissä mentiin. Tämän vuoden puolella maistunut hieman paremmin, mutta ei mitään kamalaa hinkua vieläkään.

Henkinen vanhuus iskenyt.
Jaa, no kyllä se mun lonkero näytti sulle sillon kuppilassa maistuvan ihan hyvin :D

Mä oon kans monta hyvää shottia ja drinkkiä pilannut liialla juomisella. Ei niitä saa alas enää ollenkaan. Onneks juomia on maailma täynnä, joten ei muuta kun testaamaan uusia herkkuja! :thumbs:

Jaa, no kyllä se mun lonkero näytti sulle sillon kuppilassa maistuvan ihan hyvin :D

En mä sanonutkaan että täysin kuivin suin olen ollut! Maistui se omakin ilolla, mutta se oli aika spessuilta muutenkin :haart:

Älä juo niitä samoja aineita vähään aikaan. Heitin joskus pari vuotta sitten hirveät purjot ja kaamean kankkusen salmarista kun sitä koko illan join, meni muutama kuukausi ennenkuin pysty edes salmiakkikarkkeja syömään ja vielä nykyäänkään en koske salmariin jos ei ole ihan pakko. Syksyllä erehdyin ja heti lensi pala kesken parhaan menon.

Täyttä faktaa.
Nimim. ei huikkaakaan kermalikööriä vuoden 2005 jälkeen, enkä tule enää koskaan ottamaankaan.

Itelle on jäänyt strohista aika pahat kammot, veikkaanpa ettei enään ikinä pysty sitä juomaan.

Mulla on kyl nii pahat kammot, ihan sama mitä siideriä niin alas en saa, hyi helvetti.
Toinen on kans toi suomi viina, toissakesällä oli kyl nii heikko olo ja oksennus lensi, että eipä ole haluttanu juoda mielellää, ainakaa raakana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom