Originally posted by maximillian
Niinpä, sehän on ihan sama "sekoitanko" pääni kannakeksillä vai poltanko heroiinia pelliltä sunnuntai aamuna ja katson nauhalta simpsoneja. :D
Se on mulle yksi vitun sama. En minä suosittele kumpaakaan, mutta jos aikuinen ihminen näkee asian sen arvoiseksi, niin milläs sitä estät.
Jotta heroiinia voi "käyttää" pitäisi olla Jeesus. Muuten se käyttää sinua.
Pitää kai siitä jokin hinta maksaa. Syväkyykystäkin saattaa tulla oksennus ja paikat kipeäksi ja viinasta kohmelo. Saa sitten ihan omassa pikku päässään punnita, onko valmis kestämään valintansa mahdolliset seuraamukset. Kyllähän aikuinen ihminen jo tietää, mitä se tekee ja mitkä teon seuraukset voivat olla.
Teidän että olisi paljon helpompaa niputtaa "huumeet". Kannabis vaan ei satu olemaan heroiinia. Kuten alkoholikaan ei ole piriä.
Tälläkin hetkellä joku jossain virittelee haulikkoaan ampuakseen itsensä. En suosittele tekemään niin, mutta eipä vois oikeastaan vähemmän kiinnostaa, jos hän kuitenkin päättää päivänsä ko. kädenjatkeella. Kaikille noille aineille on yhteistä se, että ihminen laittaa ne itse sisälleen. Jos se tehdään vapaaehtoisesti, niin siitä vaan. Jos joku haluaa sekoittaa päänsä jollakin aineella, niin annetaan sen tehdä se. Ja eikös sitten jokainen saa sekoittaa sen omalla tyylillään. Vittuako siinä mariset, että kun sinun päänsekoittamista rajoitellaan, kun olet itse rajoittamassa muiden tajunnanlaajentamista.