Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nousi top5:een ja jossain rankeissa ylemmäksikin. Olin siis oikeassa.

Eli olet siis listojen mukaan Machidan suhteen oikeassa mutta Manuwan ja Mousasin suhteen väärässä? Vai oliko se niin että niitä ei lasketa kun olisit väärässä, ja tää on taas olkinukkeilua etkä väittänyt niin?
Olet aika epärehellinen väittelijä kun kaikki asiat muuttuvat sen mukaan mikä tukee sinua?

Mousasi on myös esimerkki ottelijasta, joka on mielestäni top10-tasolla. Niin on monen muunkin mielestä. Voithan taas väittää, etten tarkoita mitä sanon.

Kenen muun mielestä?

Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka Manuwa olisi rankattu sijalle 103. En muodosta käsitystäni ottelijan tasosta ranking-listan vaan ottelujen, treenivideoiden ja sen perusteella miten ottelijaa paremmin tuntevat puhuvat siitä. Eli ihan samalla tavalla, kuin esim.arvioin aikanaan Gustafssonin olevan vähintään top2 LHW vaikka ei ansainnut olla lähelläkään sitä listoilla.

Mikä treenivideo rankkasi Manuwan sulle top kymppiin? Kaikkien ottleijoiden kaverit kehuvat kavereitaan, ei sen mukaan voi rankkeja tehdä.

En ole muuttanut kantaani mihinkään, ei tuo olkinukkeilu auta.

Jatkuvasti, Machidan kohdalla listat ovat tärkeitä ja todistavat jotain, mutta muiden kohdalla taas ei koska ovat eri mieltä.

Edelleenkään et vastannut miksei Mousasi noussut top kymppiin junkiella kun niin piti käydä kun hävisi pisteillä Machidalle.

Miksei ole uskottavaa? Mitä sinulla on esittää väitteidesi tueksi ettei se olisi mahdollista?

Olkinukke. En väittänyt, että se ei olisi mahdollista. Sanoin, ettei se ole uskottavaa.

Miksi jääkiekossa on kamerat käytössä kun ei ole uskottavaa erehtyä livenä tapahtuvista nopeatempoisista tapahtumista?

Olkinukke. Ei se ole epäuskottavaa, että livescoressa oli virheitä. Sanoin, että minunkin mielestä livescore heitti. Epäuskottavaa on se, että toisen ottelijan kohdalla virhe toistuu valtavalla erolla toiseen ottelijaan ja vielä päinvastaiseen suuntaan. Mahdollista toki, mutta epäuskottavaa.

Miksi niitä tarkistellaan jälkikäteen mikäli virheille ei ole sijaa?

Olkinukke. En väittänyt, että virheille ei ole sijaa. Sanoin, että minunkin mielestä livescore heitti eli minunkin mielestä virheitä tapahtui.

Missä kohtaa ottelua virheiden määrä täyttyy eikä niitä voida enää tehdä?

Ei ole olemassa tuollaista rajaa, mikä tahansa on periaatteessa mahdollista.

Ottaisitko kantaa Mousasin rankin muuttumiseen tappiolla? Eikös sen pitänyt nostaa sijoitusta kun hävisi top kympille pisteillä? Miksei logiikkasi mukainen varma tapahtuma nyt toiminut?

Riippuu siitä miten tasaisena ottelu nähtiin, mikä oli Mousasin ranking ennen matsia ja mikä oli Machidan ranking ennen matsia. Itse näin ottelun tasaisempana kuin useimmat toimittajat.

Miksei logiikkasi mukainen varma tapahtuma nyt toiminut?

Tasaisessa ottelussa piti käydä niin että heikompi nousee heittämällä top-kymppiin?

Olkinukkeja. En ole väittänyt olevan olemassa tuollaisia sääntöjä.

Eli olet siis listojen mukaan Machidan suhteen oikeassa mutta Manuwan ja Mousasin suhteen väärässä?

Olkinukke. Sanoin, että Machida tulee nousemaan top5:seen ja niin kävi. En väittänyt Mousasin nousevan top10:iin.

Vai oliko se niin että niitä ei lasketa kun olisit väärässä, ja tää on taas olkinukkeilua etkä väittänyt niin?

Sehän oli olkinukke.

Olet aika epärehellinen väittelijä kun kaikki asiat muuttuvat sen mukaan mikä tukee sinua?

Olkinukke. Olen pysynyt koko ajan kannassani.

Kenen muun mielestä?

Vaikka kuinka monen. Olethan itsekin puhunut miehen hypesta, niin luulisi sinun olevan perillä.

Mikä treenivideo rankkasi Manuwan sulle top kymppiin?

Olkinukke. En ole väittänyt näin.

Jatkuvasti, Machidan kohdalla listat ovat tärkeitä ja todistavat jotain, mutta muiden kohdalla taas ei koska ovat eri mieltä.

Olkinukke.

Edelleenkään et vastannut miksei Mousasi noussut top kymppiin junkiella kun niin piti käydä kun hävisi pisteillä Machidalle
.

Olkinukke.

Anna tulla vaan, ei sinulla tunnu olevan mitään.

Eli nyt sitten sanotkin että Manuwa on sun mielestä top10 mutta ei missään rankingissa? :D voi voi mauler, anna asian olla, viet ittees vaan syvemmälle ojan pohjalle jatkamalla tätä keskustelua. Kysyin sulta kysymyksiä ja sain n.100 riviä tekstiä mut en vastausta johon meni se about 5 viestiä kunnes sait ne pinnistettyä ulos. Tuskin edes tiesit koko rankingia heittäessäs sen Manuwa top10 jutun. Hyvät naurut jos ei muuta, en mä odottanukkaan että sä myönnät asian vaan jatkat vääntämistä kuinka tää on eri asia ku muut blaablaa, totuttuun tyyliin. Viet itseäs vaan syvemmälle suohon ja teet itsestäs suuremman idiootin kokoajan ku jatkat tosta aiheesta. Luulin et sä olet hyvin perillä MMAsta mut en kyl enää tiedä, jso väittää Manuwaa top10 ottelijaks niin ei kyl oo ihan perillä asiosta koska KUKAAN asioihin perehtyny ei ole samaa mieltä tossa.

Ja kuten sanottu se on MMAta ei päähänlyöntikilpailu. Gusse sai pää iskuja mut ei niistä jääny muita ku ruhjeita. Jones oli erittäin lähellä tyrmätä Gussen ja sitähän en ole kuullu sun koskaan mainitsevan vaan se jää aina pois . Gussen parempi treenata sitä tyrmäysvoimaa mikäli haluaa Jonesin voittaa.

En alota sun kanssa uutta väittelyä aiheesta, sä olet mun kanssa samaa mieltä kumpi matsin ansaitusti voitti. Gusse oli parempi kaks ekaa erää ja sit lähtikin alamäki ku Jones pääsi mukaan otteluun, seuraavassa kohtaamisessa Jonesille ei tule mitään yllätyksiä ja se tietää mitä tulee kohtaamaan joten on syytä olettaa et matsi tulee olemaan yks puolisempi ja uskonki et Gusse löytää itsensä matosta ja jonkinsortin kuristukseen matsi päättyy.

Olen matsin katsonu aikanaan 2 vai 3 kertaa ja se riittää. Jones voitti ansaitusti vapaaottelu matsin, eri asia jos oltais jossain Mauler>Bonesin päähänlyönti kilpailussa. Lopeta se jossittelu, sun suosikki hävis ja siihen ei sun jossittelut auta mitään. Nyt sä sentään lopetit sen naurettavan Jonesin mustamaalaamisen joten asia mun puolesta kunnossa, mä en voi sille mitään et sä et osaa niellä suosikkis tappiota ja alat keksimään kaiken maailman salaliittoteorioita siihen miks näin kävi yms blaablaa jossittelua.

Gusse ei jossittele joten lopeta sinäkin. Mitään vääryyttä ei tapahtunut, myönsit itsekkin että Jones voitti ansaitusti matsin joten mistä kiikastaa? Jos matsissa ois sun mielestä jotain epäselvää niin ymmärtäisin mutta kun ei ole niin deal with it. Parempi voitti. Kiistelin sun kanssa jo ja kuten sanoin niin ketjuun vaan etsimään ne kysymykset mitkä on esitetty, tosin tällä kertaa koita olla ihmisiks äläkä anna mennä ihon alle ettei mee samantasoseks "retardi" tason jutuiks. Hyvä väittelijä ei koskaan anna mennä ihon alle joten kun tää aihe on selvästi sellanne joka saa sut itkupotkuraivareiden partaalle niin älä nyt ainakaan näytä sitä.

Toivotaan Gusselle menestystä seuraavaan matsiin, melkeen toivon että se häviäis niin sais kuulla kaikenmaailman teoriat ja jossittelut miks näin kävi. Siel ois varmaan Jonesin tiimi käyny myrkyttämässä Gussen takahuoneessa koska ne pelkäs et Jones joutuu kohtaamaan Gussen mikäli se voittaa. Ja mistä peräsin väite että Jones pelkää Gussea? No siis Phil davis, Gussen todella hyvä treenikaveri sanoi näin niin kyllähän se nyt on totta sillon :hyvä:

Im out, käy selaamassa se ketju ja kysy sielä jos on jotain asiaa, tätä turhaa vääntämistä en jaksa enää jatkaa.

Olkinukke. En väittänyt, että se ei olisi mahdollista. Sanoin, ettei se ole uskottavaa.

Miksei ole uskottavaa, ymmärsit kysymyksen, kerro nyt ihmeessä miksei?

Olkinukke. Ei se ole epäuskottavaa, että livescoressa oli virheitä. Sanoin, että minunkin mielestä livescore heitti. Epäuskottavaa on se, että toisen ottelijan kohdalla virhe toistuu valtavalla erolla toiseen ottelijaan ja vielä päinvastaiseen suuntaan. Mahdollista toki, mutta epäuskottavaa.

Miksi se on epäuskottavaa?

Ei ole olemassa tuollaista rajaa, mikä tahansa on periaatteessa mahdollista.

Silti sanoit "Ei ole kuitenkaan uskottavaa erehtyä niin valtavalla marginaalilla, että uusinnassa joutuisi poistamaan 77 iskua toiselta ottelijalta ja lisäämään 17 toiselle." Siksi kysyin että mikä se raja on minkä jälkeen siitä tulee epäuskottavaa? Kaikenlaista epäuskottavaa matsiin mahtui.

Riippuu siitä miten tasaisena ottelu nähtiin, mikä oli Mousasin ranking ennen matsia ja mikä oli Machidan ranking ennen matsia. Itse näin ottelun tasaisempana kuin useimmat toimittajat.

No eikös sun mielestä matsi ollut tosi tasainen? Ja sinähän välttämättä halusit puhua matsin jälkeisistä rankingeista kun tästä alettiin vääntää.

Olkinukkeja. En ole väittänyt olevan olemassa tuollaisia sääntöjä.

Niin väitit kuitenkin tapahtuvan, vaikket puhunutkaan säännöistä niin moneen kertaan mainitsit että uskot Manuwan nousevan top kymppiin jos häviää pisteillä Gusselle. Käytit sitä myös esimerkkinä tässä Mousasi casessa, joten kysynkin että miksei näin käynyt? Sinun mielestäsi näin käy kun puolustelit Gussea jos sattuu voittamaan vain Manuwan pisteillä. Sanamuotoihin on turha tarttua voit käydä lukemassa viestisi uudelleen.

On se omastakin mielestä top10 tason ottelija, samaten Mousasi. Mielipidettä ei tarvi yhdistää virallisiin ranking-listoihin.

Tää on vähän hankala kysymys. Manuwalla ei ole kovia nimiä recordissa, mutta se mitä herraa on kehässä heikkotasoisempia vastaan nähty on kyllä vakuuttavaa. Se että jyrää läpi keskitason vastuksista ei aina tarkoita että pärjää huipulla yhtään. Kun mennään kohti terävintä kärkeä niin silloin omassa pelissä ei saa kovin isoja aukkoja olla vaan koko paketin pitää olla kunnossa. Manuwan kuntopuoli ja mattopeli, tahdonvoima ja ehkä leukakin on vielä aika arvoituksia ja näistä voi paljastua isojakin aukkoja. Ruumiinrakenteesta päätellen Manuwan kuntopuoli varsinkin epäilyttää.

Manuwa tulee matsiin salettiin motivoituneena ja tämä on hänelle miljoonan taaoan paikka nousta aivan huipulle. Voitolla tästä Manuwa saattaa olla yhden voiton päässä titteliottelusta. Varsinkin vakuuttava voitto tästä nostaa herran rankingiä ennätyksellisen paljon.

Veikkaan kuitenkin että Gusse ottaa lopetuksen loppu erissä tai sitten pisteillä. Manuwan yllätyssaumat on erissä 1 tai 2 tyrmäyksellä tai sit loppuerien noidan nuolella Gussen alaselkään..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olkinukke. Sanoin, että Machida tulee nousemaan top5:seen ja niin kävi. En väittänyt Mousasin nousevan top10:iin.

Sanoit kuitenkin että tasaisella matsilla noustaan top kymppiin vaikka häviäisi, tämä threadi viesti #133. Miksei Mousasille käynyt niinkuin sanoit viestissä #133, vaikka puhuit Manuwasta en usko että vain Manuwa altistuu tälle logiikalle, vaan sen on tarkoitettava kaikkia, eli miksi Mousasin rankki huononi vaikka hävisi tasaisen matsin?

Sehän oli olkinukke.

Niinhän sä väität.

Olkinukke. Olen pysynyt koko ajan kannassani.

Et ole. Sen näkee jokainen joka viestisi ja vastauksesi lukee.

Vaikka kuinka monen. Olethan itsekin puhunut miehen hypesta, niin luulisi sinun olevan perillä.

Nyt puhutaankin matsin jälkeisestä ajasta, ei ole hypeä näkynyt. Joten edelleen, kenen mielestä?

Olkinukke. En ole väittänyt näin.

Sanoit että rankkaat miehen top kymppiin treenivideoiden ja tuttujensa puheiden perusteella, kysyin minkä videon, niin anna nyt esimerkki.

Olkinukke.

Ei ole, näin sinä teit etkä pysty sitä myöntämään, olkinuken huutaminen ei auta yhtään jos se ei pidä paikkaansa, huomaa kun toistat sitä jatkuvasti ettet edes ymmärrä koko sanaa kunnolla.
.

Olkinukke.

Anna tulla vaan, ei sinulla tunnu olevan mitään.

Kuten tämän threadin viestissä #133 sanoit että näin yleensä käy niin taas huutelet olkinukkea turhaan, taisit tehdä jonkun sortin enkat huudellessasi sitä turhaan. Et pysty enää kiemurtelemaan vastauksissasi syvemmälle niin vaihdoit taktiikkaa nähtävästi. Tekee tästä vielä hauskempaa :)

On se omastakin mielestä top10 tason ottelija, samaten Mousasi. Mielipidettä ei tarvi yhdistää virallisiin ranking-listoihin.

Samaa mieltä. En tiedä mikkä pakkomielle parilla nimeltä mainitsemattomalla henkilöllä on yrittää dissata Mauler>bonesia. Jotenkin joka ketjussa sama homma.
Ja yleensä nää kyseiset herrat on sitten väärässä. Toivottavasti kohta ei ruveta tinkaamaan JA TODISTEITA JA TILASTOJA kyseisestä väittämästä. Siltä
se vaan ulkopuolisen silmin on näyttäny ku lukenut näitä ketjuja. :D

Ps. Kun uusinta jonesia vastaan tulee sais tyrmätä sen. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa toi luujoni ja sen jutut.

En tiedä mikkä pakkomielle parilla nimeltä mainitsemattomalla henkilöllä on yrittää dissata Mauler>bonesia. Jotenkin joka ketjussa sama homma.
Ja yleensä nää kyseiset herrat on sitten väärässä. :D

Nämä kyseiset herrat ilkkuivat Mauler>Bonesin uskomuksille ottelun kulusta ennen Gusse vs. Jones matsia ja kun kaikki menikin juuri niinkuin M>B kertoi, niin ei ollut näissä kaveruksissa miestä myöntämään asiaa, vaan sen jälkeen on pitänyt yrittää olla väkisin erimieltä kaikesta Mauler>Bonesin kanssa.

Kieltämättä ollut raskasta lukea tätä foorumia siitä lähtien, pelkkää jankkaamista ja vääntämistä siitä mitä toinen sanoi ja kamppailulajeista keskustelu jäänyt sen varjoon.

Toinen herroistahan sai jo Mikeltä kiellon kirjoittaa tälle osiolle mitään, mutta niin vain taas kerran lyhyen tauon jälkeen on änkenyt itsensä takaisin ja sama meno jatkuu...

Joo me kiusataan Mauleria ja aina se on oikeassa. Tai sit minä ainakin tartun omasta mielestä typeriin infoihin. Mun ja Maulerin kiistely alkoi vasta matsin jälkeen ku se alko pommittaa Jones ketjua kaikenmaailman paskalla ja itse kiistely oli aiheesta kumpi on parempi vapaaottelija. Nyt tää toinen väittely on siitä et Mauler sanoi Manuwan olevan top10 lhw ja mä olen siitä eri mieltä ja oon perustellu miks näin on. Spoilerketjussa tartuin Maulerin heittoon "Jos ei lopeta top10 ulkopuolista ottelijaa niin ei ansaitse mestaruusottelua" mikä on mielestäni paskaa, ei kestävyys ole verrannollinen ranking sijotukseen. Esitin kysymykset mut sain tuttuun tapaan pelkkää jaarittelua joten jouduin toistamaan kysymyksen aina uudestaan ja uudestaan kunnes sain vastauksen.

Toistaseksi olen ollu kyllä meidän väittelyissä oikeassa, Manuwa ei ole top10 ja Jones on LHWn ykkönen ja voitti matsinsa ansaitusti ja sen on Maulerkin myöntänyt. Joten mitään kiisteltävää ei enää ole, Mauler lopetti sen Jones ketjuun pommittamisen joten asia kunnossa, en mäkään ala tänne pommittamaan jotain Jonesin tiimikaverin mietteitä kuinka Gusse pelkää Jonesia yms. Ennen matsia en uskonut että Gusse pystyy estämään alasviennit ja olinki väärässä ja se olikin isoin kysymys merkki myös Maulerin mielestä ennen matsia. Kysyin tuolloin kumman se uskoo voittavan ja sain vastaukseksi Jones, mutta matsista tulee tasasempi kun ennakkoon odotetaan. Kyllä, siinä tapauksessa Mauler oli oikeassa enkä ole mielestäni muuta väittänytkään.

Myös toi kiusaamispointti on ihan hauska, Mauler on se kuka hetken kiistelyn jälkeen siirty näihin "retardi" yms tason juttuihin joka kertoo siitä että ei keksi enää muuta sanottavaa tai väittely meni ihon alle. Oisin voinu ehkä olla vähän vähemmän fleimaamatta tosta Manuwa jutusta mutta sain hetkeksi huvia ku pommitin sitä kysymystä koska tiesin että mitään suoraa vastausta ei ole tulossa ja se tosiaan joutuu keksimään nyt jotain jotta sen kanta olis uskottavan kuulonen.

Myönnän et meidän väittely on sotkenu tätä kamppailulajit osiota ja en aio enää Jones vs Gusse vääntöä jatkaa koska pointtini on tullu jo esille. Jos olen jostain muusta asiasta eri mieltä niin tulen sen myös jatkossa sanomaan mut saman kaltaiseen vääntöön en enää ala koska se on typerää. En tiedä kuinka tarkkaan porukka seuraa näitä keskusteluita joten halusin tuoda oman kantani tarinasta esiin.

Niiin tosiaan unohtu sanoa vielä et kun porukka tuntuu kokoajan muistuttelevan Japin "bannista" niin osa ei taida edes tietää et itseasiassa Mauler>Bones on kakkosnicki, sama kaveri sai aikasemmin bannit tikkukko nimimerkillä ku heitti jotain mutsin nussimis läppää Mikelle. Modet voi vaikka asian tarkistaa ja Mauler>Bones on asian itse myöntänytkin. Joten jos Japi ei tänne saa kirjotella niin sillon ei mielestäni saa kyllä Mauler>Boneskaan koska silloin Japihan voi tehdä vaan uuden nimimerkin ja asia on taas kunnossa.

Aina samat nimimerkit itkemässä. Ei noita tekstejä jaksa enää edes lukea.

MAuler>Bonesilla sentään ihan mielenkiintosta dataa paljon joukossa. Voisitki nyt ton iskujen vääristely -väitteen tueks tehä omat tilastot siitä matsista, sillähä se selviää.

Tylsää saa olla, että täällä jaksaa mielipiteitään päivästä toiseen jaella ja väitelllä asioista iankaikkisesti.
No, kukin tyylillään.
Gusse vie seuraavan matsin pisteillä.

Menny ohi tämä täysin? :D pistäkkö jotai linkkiä. ystävällisesti kiittää hän.

edit. Siis tuo että on treenaillu Usain Boltin kanssa. Melkonen sähläysvaihe päällä mulla. piti vastata nimimerkki vekelle.

Menny ohi tämä täysin? :D pistäkkö jotai linkkiä. ystävällisesti kiittää hän.

edit. Siis tuo että on treenaillu Usain Boltin kanssa. Melkonen sähläysvaihe päällä mulla. piti vastata nimimerkki vekelle.

Onkohan tarkoitus juosta karkuun kehässä? :dance:

Kieltämättä ollut raskasta lukea tätä foorumia siitä lähtien, pelkkää jankkaamista ja vääntämistä siitä mitä toinen sanoi ja kamppailulajeista keskustelu jäänyt sen varjoon.

Olen ihan samaa mieltä. Oma heikkouteni on, etten osaa jättää näiden kahden jatkuvaa promoamista omaan arvoonsa ja sen takia suurin osa keskustelusta menee tällaiseksi paskaksi, että pitää jokaikisessä viestissä olla korjaamassa sitä mitä minun väitetään sanoneen. Japin ja BJ:n koko väittelytaktiikka on aina perustunut siihen, että viestit ovat täynnä pelkkiä olkinukkeja.

"Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus"

Olkinukke ? Wikipedia

Kuka tahansa joka jaksaa vaivautua ajatuksella lukemaan minun väittelyjä noiden kahden kanssa huomaa heti, että molempien lähes jokainen viesti vilisee noita olkinukkeja. Sen takia nämä keskusteut eivät koskaan etene mihinkään vaan pyörivät samojen jankkausten ympärillä.

Manuwassa on jotain mikä hieman pelottaa match upina. Kovatasoinen strikeri, jolla riittää tyrmäysvoimaa ja jonka jalkapotkut tuntuu aiheuttavan todella vahinkoa vastustajilleen. Se, että mies on lisäksi nosteessa oleva voittamaton ottelija hyvällä momentumilla on lievästi hermostuttavaa ennakkoon. Gussen fanina odottaisin seuraavaa matsia huojentuneemmin mielin jos vastassa olisi vaikkapa Evans, Sonnen tai Pikku-Nogueira.

Kirjoitin tuon viestin tässä ketjussa jo viime marraskuussa. Tuo ei ole ainoa kerta, kun olen puhunut siitä, että näen Manuwan vaarallisempana Gusselle, kuin olisin nähnyt monen ottelijan top10:sta. Olen kyllä toisaalta myös sanonut, että Manuwaan liittyy vielä myös kysymysmerkkejä ja mies ei ole täysin vakuuttanut minua. Ainakaan jos puhutaan siitä, että mies nousisi ihan contenderiksi asti.

Mutta ei, ei ole mahdollista, että voisin ajatella Manuwaa top10-tason ottelijana, koska japi ja BJ tietävät omasta mielestään minua paremmin mitä itse ajattelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom