Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli hän ei olisi saanut mielestäsi sanoa, että voittaa Manuwan ja ennakoida, että Jones voittaa Teixeiran? Olisitpa muuten nähnyt millä intensiteetillä mies puhui tuolla hetkellä, he is coming ;)

Toki ennakoida saa, mutta lukemani teksti näytti kertovan enemmänkin faktoista.

"I'm just not going to change him, but take his belt, too.

".After I beat Jimi...

"He will win a decision"

Gusse on kova viikinkikarju, jolla on paketti kasassa, JBJ taas on luonnonlahjoiltaan friikkimäisen atleettinen ... Gussen pitää panna friikki kärsimään ...

Jotenkin ristiriitaista, kun ensin kertoo Jonesin nöyrtymisestä ja sit itse alkaa ennustamaan omia ja toisten otteluita. Kyllä ne tulokset tulee kaikkien tietoon ilman suuria puheitakin.

Ei siinä ole mitään ylimielistä jos uskoo itse voittavansa tulevan vastustajansa. Tottakai pitääkin uskoa. Aika heikkoa lähteä matsiin "katellaan" asenteella. Jones - Teixeira matsissa Jones on valtava ennakkosuosikki, jos sanoo että pitää Jonesia todennäköisenä voittajana niin ei siinäkään ole mitään ihmeellistä.

Tuollaisen sanominen on ylimielistä vaan jos Jones sanoo noin. Muuten se on ihan normaalia. Jonesin kaikista sanomisistä väännetään aina väkisin jotain vittuilua / ylimielistä paskaa.

Kuvastaa hyvin suomalaista perusnöyrää asennetta tuo, ettei etukäteen tulisi mitään puhua tai ennustella. Fakta vaan on se, että kamppailulajeissa tarvitaan helvetisti itseluottamusta ja et usko itseesi niin kukas sitten? Täytyy myös muistaa, että nämä ukot tekevät leipänsä siinä lyhyessä aikaikkunassa, joka tuossa lajissa on. Kumpi myy enemmän lippuja: överiksi vetävä Sonnen vai hiljaa piipertävä kaveri, joka toteaa "maybe I'll win. I don't know. He's a good guy". Tämän takia luulen, että kamppailuskenessä usein maahanmuuttajataustaiset ottelijat nousevat pinnalle (esim. Ruotsi). Ne kaverit ei nöyristele, vaan ilmoittaa että nyt lyödään pää irti ja haetaan vyö kainaloon.

Toki ennakoida saa, mutta lukemani teksti näytti kertovan enemmänkin faktoista.

"I'm just not going to change him, but take his belt, too.

".After I beat Jimi...

"He will win a decision"

Jos katsoisit sen kohdan missä mies sanoi tuon, niin uskon, että huomaisit mistä siinä tilanteessa oli kyse. Gusse sanoi myös näin samassa haastattelussa:

"I think Jimi Manuwa is a very dangerous fighter," Gustafsson said. "I think with this ranking system he's a lot better than the guys that are higher ranked. He's a very dangerous fighter that has been sneaking around the shadows. Nobody knows about him, but he's very dangerous. So, I'm really looking forward to the fight on Saturday."

Kuulostaako vielä ylimieliseltä tai Manuwaa aliarvioivalta?

00:29-00:46 löytyy tuo haastattelu kokonaisuudessaan.

The MMA Hour with Mirko Cro Cop, Rashad Evans, Gilbert Melendez, Alexander Gustafsson, Kyle Kingsbury, John Gooden - MMA Fighting

Jengi ei näköjään anna Texeiralle pienintäkään mahdollisuuta. Mä toivon, Texu tulee ja hoitaa koko homman hiljaisuudessaan, niin muut pääse jatkamaan saippuaoopperaa. Onhan Jones suosikki, mut älkää laskeko Teixeiraa pois. Yks pelottavimmista lhw:ssä. Harmi vaan, et ikää on jo aika paljon.

Jengi ei näköjään anna Texeiralle pienintäkään mahdollisuuta. Mä toivon, Texu tulee ja hoitaa koko homman hiljaisuudessaan, niin muut pääse jatkamaan saippuaoopperaa. Onhan Jones suosikki, mut älkää laskeko Teixeiraa pois. Yks pelottavimmista lhw:ssä. Harmi vaan, et ikää on jo aika paljon.
Samaa mieltä. Jones on kova, mutta viime matsissa se oli pahoissa ongelmissa ja Texeira on ollut pelottava kauan. Vedonlyöntikertoimien perusteella Texeiralle ei anneta kauheasti mahdollisuuksia. Esimerkiksi Betsson antaa 6.15 Texeiran voitosta. Mike Tyson katsomossa ja Texeira tyrmää. Aion kokeilla Texeiran voittoa.

Ei siinä ole mitään ylimielistä jos uskoo itse voittavansa tulevan vastustajansa. Tottakai pitääkin uskoa. Aika heikkoa lähteä matsiin "katellaan" asenteella. Jones - Teixeira matsissa Jones on valtava ennakkosuosikki, jos sanoo että pitää Jonesia todennäköisenä voittajana niin ei siinäkään ole mitään ihmeellistä.

Ei olekaan. Kirjoitinkin siitä, että Gus sanoo voittavansa Jimin JA Bonesin, sekä veikkaa Teixeiran häviävän päätöksellä. Lukemastani päättelin, ettei hän usko, vaan tietää tulevat tapahtumat.

Ehkä hyvä edetä yksi ottelu kerrallaan kuitenkin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aika pikkupojan näkönen tuolla UFC:n sivuilla :D http://media.ufc.tv/generated_image...tafsson/Alexander-Gustafsson_1119_right70.png
Sori en osaa edelleen upottaa sitä toho.. joku vois kertoa miten tapahtuu jos viitsii/jaksaa. ystävällisesti kiittää hän.

Alexander-Gustafsson_1119_right70.png

Samaa mieltä. Jones on kova, mutta viime matsissa se oli pahoissa ongelmissa ja Texeira on ollut pelottava kauan. Vedonlyöntikertoimien perusteella Texeiralle ei anneta kauheasti mahdollisuuksia. Esimerkiksi Betsson antaa 6.15 Texeiran voitosta. Mike Tyson katsomossa ja Texeira tyrmää. Aion kokeilla Texeiran voittoa.

Vastassa oli yhtä ulottuva nopea vastustaja,teixeira ei ole kumpaakaan.nyt Jonesille on näytön paikka,veikkaan et ottelu päättyy teixeiran kannalta hyvin rumasti.

Ai että, kun tuntui hyvältä kylmät väreet tuolla hetkellä. Vapaaottelun seuraamisen ikävin puoli on siinä, että kestää aina niin kauan ennen kuin pääsee seuraavan kerran jännittämään suosikkinsa otteita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On muuten hauskaa kuinka Mauler>Bones syyttää Jonesia ylimielisyydestä ym vaikka itse toistuvasti ylimielisesti vähättelee muiden kirjoituksia ja pitää itseään älykkäämpänä kirjoittajana.

Ylimielisempi sinä olet kuin Jones, joka nyt vain ärsyttää teitä vihaajia sen takia koska ei puhu sitä jargonia vaan sanoo ääneen sen mitä ihmiset ajattelee. Muunmuassa tämä "DC ei ansaitse tittelimatsia"-keskustelu. Kaikki on samaa mieltä Jonesin kanssa mutta jostain syystä Jones ei saa itse sanoa sitä ääneen.

Saahan sen sanoa ääneen, eikä kyse ole vaan DC:stä. Kyse on siitä, ettei tosiaan ole Jonesin homma niitä matseja järkätä tai päättää kuka ottaa ketäkin vastaan.

Mä olen Jones fani itsekin, mutta vituttaa välillä tuo pelleily. Ottais nyt vittu ne matsit mitä laitetaan eikä huolehtisi siitä ketä vastaan muut ottaa. Ei sen tarvii tietää muuta kuin kuka on seuraavana vastassa ja keskittyä voittamaan se.

Turha sen on yrittää vaikuttaa seuraaviin vastuksiin valittamalla ja yrittämällä saada heidät vastakkain ennen sitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom