Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kylla tuo "ottelu oli tasainen" jankutus on niin vasynytta ettei mitaan rajaa. Tottakai tuolla tasolla matsit on usein tasaisia. Loppupelissa Gussella on kolme tappiota nykyisia TOP3 ottelijoita vastaan eika millaan muulla kun voitolla ole valia jos vyo halutaan voittaa. Piste.

Tämä on totta ja se pitäisi kaikkien muistaa..

Jones vs Gustafsson - ottelun vastine 100m pikajuoksussa tarkoittaisi hidastuskuva-vertailua missä voittajasta syntyisi kiistanalaisuutta. Eli vertauksesi ei auttanut asiaa yhtään. Jones vs Gustafsson oli niin kiistanalainen ottelu, että suurin osa oli ottelun jälkeen sitä mieltä, että Gustafsson oli voittanut.

Ja minä pisteytin Jones vs Gustafsson- ottelun tasan ja Cormier vs Gustafsson- ottelun Gustafssonille. Minulla ei siis ole mitään tarvetta "myöntää", että Gustafsson olisi ollut huonompi ottelija, koska hän ei mielestäni ollut huonompi ottelija. Jokatapauksessa molemmat ottelut olivat niin tasaisia, että niiden perusteella on ihan mahdotonta sanoa kuka heistä on paras pitkässä juoksussa. Sinun "kaukana parhaasta" ja "pitkä matka ykköseksi" ovat edelleen tosiasioiden valossa täysin naurettavia väitteitä vailla minkäänlaisia uskottavia perusteluja.
Suurin osa? Imo meni aika selvästi Jonesille?

Jones vs Gustafsson - ottelun vastine 100m pikajuoksussa tarkoittaisi hidastuskuva-vertailua missä voittajasta syntyisi kiistanalaisuutta. Eli vertauksesi ei auttanut asiaa yhtään. Jones vs Gustafsson oli niin kiistanalainen ottelu, että suurin osa oli ottelun jälkeen sitä mieltä, että Gustafsson oli voittanut.

Ja minä pisteytin Jones vs Gustafsson- ottelun tasan ja Cormier vs Gustafsson- ottelun Gustafssonille. Minulla ei siis ole mitään tarvetta "myöntää", että Gustafsson olisi ollut huonompi ottelija, koska hän ei mielestäni ollut huonompi ottelija. Jokatapauksessa molemmat ottelut olivat niin tasaisia, että niiden perusteella on ihan mahdotonta sanoa kuka heistä on paras pitkässä juoksussa. Sinun "kaukana parhaasta" ja "pitkä matka ykköseksi" ovat edelleen tosiasioiden valossa täysin naurettavia väitteitä vailla minkäänlaisia uskottavia perusteluja.

Mistä lähtien casuaalien mielipiteet on ollu se kylmä totuus? Fakta nyt vaan on että kun ylivoimanen mestari kohtaakin ottelijan kanssa jonka kanssa on todella tasanen matsi niin 99% asiasta tietämättömistä pistää sen matsin automaattisesti underdogille. Ne ketkä todistetusti seuraa lajia ja tekevät jopa töitä sen parissa pisteyttivät lähes yksimielisesti ottelun Jonesille joten se siitä.

Etkä yllätys yllätys taaskaan maininnut mitään Rumblesta, jotenki taas pääs unohtumaan.

Et edelleenkään tajua mistä ne erot syntyy siel kärjessä. Voi olla että sä et ole koskaan seurannut mitään urheilua koska et näytä tajuavan sitä asiaa että huipulla ne pienet erot on vaikeampi kuroa kiinni kun esimerkiks isommat erot jossain keski/välimaastossa. TDDn kyllä saa treenattua kasaan mikä on varmasti yksittäisesti isompi ero mutta niitä pieniä juttuja ei vaan kurota kiinni pelkästään harjottelemalla. Siksi ne on isoja eroja koska niitä ei saavuteta koskaan ja siksi Gusse on kaukana kärjestä koska siitä ei ikinä tule ykköstä ja sinäkin sen tiedät. Se sai mahdollisuutensa ja hävisi jokaisen joten jokuhan siinä mättää. Sä voit uskotella itselles että se oli tuomaripeli mutta totuus on jotain ihan muuta.

suurin osa oli ottelun jälkeen sitä mieltä, että Gustafsson oli voittanut.

Tuomareitten mielipiteet: Jones 3, Gusse 0

Nathan McCarter BleacherReport.com
49-46 Jones

Brent Brookhouse BloodyElbow.com
49-46 Jones

Mike Whitman Sherdog.com
49-46 Jones

MMAJunkie.com
49-46 Jones

FightMetric.com
49-48 Jones

Cory Braiterman MMAMania.com
48-47 Jones

Steven Rondina BleacherReport.com
48-47 Jones

MMAWeekly.com
48-47 Jones

Luke Thomas MMAFighting.com
48-47 Jones

Chris Nelson Sherdog.com
48-47 Jones

TJ DeSantis Sherdog.com
48-47 Jones

Jason Floyd TheMMAReport.com
48-47 Jones

Adam Martin Sportsnet.ca
48-47 Jones

Chase Raymond BJPenn.com
47-48 Gustafsson

52583832.jpg

Tuomareitten mielipiteet: Jones 3, Gusse 0

Nathan McCarter BleacherReport.com
49-46 Jones

Brent Brookhouse BloodyElbow.com
49-46 Jones

Mike Whitman Sherdog.com
49-46 Jones

MMAJunkie.com
49-46 Jones

FightMetric.com
49-48 Jones

Cory Braiterman MMAMania.com
48-47 Jones

Steven Rondina BleacherReport.com
48-47 Jones

MMAWeekly.com
48-47 Jones

Luke Thomas MMAFighting.com
48-47 Jones

Chris Nelson Sherdog.com
48-47 Jones

TJ DeSantis Sherdog.com
48-47 Jones

Jason Floyd TheMMAReport.com
48-47 Jones

Adam Martin Sportsnet.ca
48-47 Jones

Chase Raymond BJPenn.com
47-48 Gustafsson

52583832.jpg

Eiku hei noi kaikki on heittereitä eikä ne pysty katsomaan ottelua objektiivisesti. Vain Mabones näkee matsit kuten ne oikeasti menevät, muut ovat vaan keskimääräisesti tyhmempiä ihmisiä. Narsismi is place to be

Jones aliarvioi gussen. Cormier halusi todistaa, etta pystyy voittamaan gussen pystyssa.

Molemmat uusinnat voivat ihan realistisesti menna gussen kannalta todella paljon huonommin...

Sitten oli syöty liikaa riistaa, käsisiteet oli huonosti, flunssaa ja muuta paskaa. Gussen tyyli ja reach oli hankala Jonesille, ei siinä sen kummempaa ollut (ihan turha lähteä heittämään näitä että aliarvioi vastustajansa että muuten olisi voittanut ihan 100-0)
Cormier otteli tyylillä jolla ajatteli voittavansa helpoiten, ei se varmasti mestaruusottelussa ajattele ensimmäisenä mitenköhän saisi todistettua ihmisille että olen parempi pystyssä kuin Gusse. Gusse on hankala vastustaja myös Cormierille joten näin kävi tällä kertaa.

Molemmat uusinnat voisivat mennä ihan realistisesti Gussen kannalta todella paljon paremmin.

Gusse otteli täydellisen ottelun ja ilmeisesti (lähde, Rogan) Jones ei treenannut matsiin, eikä ottanut Gussea vakavasti. Mun mielestä tuo matsi nosti molempien ottelijoiden osakkeita ja todisti että Jones on oikea mestari.

Minä olen Gusse fani! Toivottavasti tulee nyt pari helpompaa matsia miehelle.

Alkaa noi maulerbonesin väitteet olla aika hurjia kun se on ahdistettuna nurkkaan. "suurin osa oli sitä mieltä että voitti" "Rumblea pidetään kovimpana tyrmääjänä" "Gusse on suosikki top-3 vastaan"

Ei siinä, käyn laittaa popparit tulille, tulossa hauska perjantai.

Sitten oli syöty liikaa riistaa, käsisiteet oli huonosti, flunssaa ja muuta paskaa. Gussen tyyli ja reach oli hankala Jonesille, ei siinä sen kummempaa ollut (ihan turha lähteä heittämään näitä että aliarvioi vastustajansa että muuten olisi voittanut ihan 100-0)
Cormier otteli tyylillä jolla ajatteli voittavansa helpoiten, ei se varmasti mestaruusottelussa ajattele ensimmäisenä mitenköhän saisi todistettua ihmisille että olen parempi pystyssä kuin Gusse. Gusse on hankala vastustaja myös Cormierille joten näin kävi tällä kertaa.

Molemmat uusinnat voisivat mennä ihan realistisesti Gussen kannalta todella paljon paremmin.

Cormier itse on sanonut, etta kulma pyysi lapi matsin painimaan enemman. Cormier sanoi etta halusi pitaa matsia pystyssa todistaakseen pystyvansa voittamaan pystyssa ja ei pyrkinyt painimaan eka eran jalkeen. Cormier myos sanoi, etta nyt kun ei ole enaa todistettavaa niin seuraavassa matsissa tulisi painimaan enemman.

Alkaa noi maulerbonesin väitteet olla aika hurjia kun se on ahdistettuna nurkkaan. "suurin osa oli sitä mieltä että voitti" "Rumblea pidetään kovimpana tyrmääjänä" "Gusse on suosikki top-3 vastaan"

Ei siinä, käyn laittaa popparit tulille, tulossa hauska perjantai.

Onhan Mabonesin väitteissä paljon järkeä...lähellä on ollut voitot, vain aika kertoo riittääkö enää paukkuja vyöhän. Ei Jonesin ja DC:n ottelut mitään läpihuutojuttua ollut vaikka sä älykääpiö niin esität.

Ok, paha tyrmäystappio Rumblelle tuli ja se voi olla että riittää siihen että vyötä on turha havitella. Tuollaista tyrmäystä ei oteta ilman että vaikuttaisi fysiikkaan.

Rumblella taas Gussen kannalta löyty se tyrmäysvoima.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cormier itse on sanonut, etta kulma pyysi lapi matsin painimaan enemman. Cormier sanoi etta halusi pitaa matsia pystyssa todistaakseen pystyvansa voittamaan pystyssa ja ei pyrkinyt painimaan eka eran jalkeen.

Cormier yritti viedä ottelua mattoon vielä neljä kertaa ensimmäisen erän jälkeen. Olisi varmaan yrittänyt enemmänkin jos olisi saanut Gustafssonin ajettua helpommin häkkiä vasten.

Mistä lähtien casuaalien mielipiteet on ollu se kylmä totuus? Fakta nyt vaan on että kun ylivoimanen mestari kohtaakin ottelijan kanssa jonka kanssa on todella tasanen matsi niin 99% asiasta tietämättömistä pistää sen matsin automaattisesti underdogille. Ne ketkä todistetusti seuraa lajia ja tekevät jopa töitä sen parissa pisteyttivät lähes yksimielisesti ottelun Jonesille joten se siitä.

Etkä yllätys yllätys taaskaan maininnut mitään Rumblesta, jotenki taas pääs unohtumaan.

Et edelleenkään tajua mistä ne erot syntyy siel kärjessä. Voi olla että sä et ole koskaan seurannut mitään urheilua koska et näytä tajuavan sitä asiaa että huipulla ne pienet erot on vaikeampi kuroa kiinni kun esimerkiks isommat erot jossain keski/välimaastossa. TDDn kyllä saa treenattua kasaan mikä on varmasti yksittäisesti isompi ero mutta niitä pieniä juttuja ei vaan kurota kiinni pelkästään harjottelemalla. Siksi ne on isoja eroja koska niitä ei saavuteta koskaan ja siksi Gusse on kaukana kärjestä koska siitä ei ikinä tule ykköstä ja sinäkin sen tiedät. Se sai mahdollisuutensa ja hävisi jokaisen joten jokuhan siinä mättää. Sä voit uskotella itselles että se oli tuomaripeli mutta totuus on jotain ihan muuta.

Väität, että Gustafsson on "kaukana parhaasta" ja parhaat ovat Jones ja Cormier, ja varsinkin Jones sinun mielestä. Väitteesi on edelleen täysin naurettava miesten keskinäisten ottelujen valossa, mikä on paras tapa arvioida sitä. Tasaiset matsit viittaavat tasaiseen tasoon ottelijoiden välillä. Ajattele vähän miten selvää asiaa yrität kiistää.

Cormier yritti viedä ottelua mattoon vielä neljä kertaa ensimmäisen erän jälkeen. Olisi varmaan yrittänyt enemmänkin jos olisi saanut Gustafssonin ajettua helpommin häkkiä vasten.

Väität, että Gustafsson on "kaukana parhaasta" ja parhaat ovat Jones ja Cormier, ja varsinkin Jones sinun mielestä. Väitteesi on edelleen täysin naurettava miesten keskinäisten ottelujen valossa, mikä on paras tapa arvioida sitä. Tasaiset matsit viittaavat tasaiseen tasoon ottelijoiden välillä. Ajattele vähän miten selvää asiaa yrität kiistää.

En minä ole sanonut, että gusse on kaukana parhaasta. Sanoin, että gusse on näiden otteluiden jälkeen kauempana kärkikaksikosta kuin aikaisemmin. Imho. gusse on divarin 3. tai 4. paras ottelija riippuen siitä miten paljon uskoo rumbleen. Sitä en usko, että gusse enää voisi voittaa jonesia tai cormieria muuten kuin hirveällä munkilla.

Nyt sä vääristelet mun kirjotuksia. Missä olen sanonu että Jones ja Cormier on ne parhaat?Olen sanonu että Jones on ihan ehdoton ykkönen, ei se ole mitenkään lähes yhtä hyvä ottelija kun Cormier vaan selkeällä erolla parempi. Sitten tulee Cormier ja pienemmällä erolla perässä Rumble ja vasta sitten Gusse. Gusse on neljänneksi paras, se on hävinnyt kaks mestaruusottelua ja yhden title contender matsin, tääkin titleshotti oli ihan lahja ku Gusse "loukkaantu" ku sai tietää että Jones onkin sivussa ja kuten varmaan muista niin mä ennustin ton Gussen loukkaantumisen jo ennen kun se tapahtu.

Turha tästäkään on väitellä, sulla ei ole mitään muuta vasta argumenttia ku toi "ottelivat tasasen matsin" ja se on sun vastaus jokaseen kysymykseen kun et parempaakaan keksi. NE voi otella vaikka 10 tasasta matsia mut Gusse tulee joka kerta kakkosena maaliin. Seuraavassa Jones matsissa se tulee olemaan viel isompi se ero koska Gussen ura ei ole menny ku alaspäin ja varmaan jatkaa vaan vajoamistaan näiden sotien ja tyrmäystappion jälkeen.

Olet itsekkin sanonut että Jones on ykkönen ja Gusse nelonen joten olet jo puhunu taas ohi suus ja myöntäny että mun väitteet pitää paikkaansa niin eiköhän tää ollu tässä. Toki jos sä tuot esille yhdenki tilanteen missä Gusse esim esitää hyvää fight IQta niin voidaan jatkaa väittelyä. Mutta koska sä tiedät itsekkin että sellaista tilannetta ei ole niin adios mofo

Nyt sä vääristelet mun kirjotuksia. Missä olen sanonu että Jones ja Cormier on ne parhaat?Olen sanonu että Jones on ihan ehdoton ykkönen, ei se ole mitenkään lähes yhtä hyvä ottelija kun Cormier vaan selkeällä erolla parempi. Sitten tulee Cormier ja pienemmällä erolla perässä Rumble ja vasta sitten Gusse. Gusse on neljänneksi paras, se on hävinnyt kaks mestaruusottelua ja yhden title contender matsin, tääkin titleshotti oli ihan lahja ku Gusse "loukkaantu" ku sai tietää että Jones onkin sivussa ja kuten varmaan muista niin mä ennustin ton Gussen loukkaantumisen jo ennen kun se tapahtu.

Turha tästäkään on väitellä, sulla ei ole mitään muuta vasta argumenttia ku toi "ottelivat tasasen matsin" ja se on sun vastaus jokaseen kysymykseen kun et parempaakaan keksi. NE voi otella vaikka 10 tasasta matsia mut Gusse tulee joka kerta kakkosena maaliin. Seuraavassa Jones matsissa se tulee olemaan viel isompi se ero koska Gussen ura ei ole menny ku alaspäin ja varmaan jatkaa vaan vajoamistaan näiden sotien ja tyrmäystappion jälkeen.

Olet itsekkin sanonut että Jones on ykkönen ja Gusse nelonen joten olet jo puhunu taas ohi suus ja myöntäny että mun väitteet pitää paikkaansa niin eiköhän tää ollu tässä. Toki jos sä tuot esille yhdenki tilanteen missä Gusse esim esitää hyvää fight IQta niin voidaan jatkaa väittelyä. Mutta koska sä tiedät itsekkin että sellaista tilannetta ei ole niin adios mofo

Niin, Jones ja Cormier ottelivat molemmat tasaisen 25min matsin Gustafssonin kanssa. Väitteesi siitä, että Gustafsson olisi silloin "kaukana parhaasta" on järjetön. Voin toistaa tätä loputtomiin niin kauan, kunnes myönnät sen tai olet hiljaa.

Niin, Jones ja Cormier ottelivat molemmat tasaisen 25min matsin Gustafssonin kanssa. Väitteesi siitä, että Gustafsson olisi silloin "kaukana parhaasta" on järjetön. Voin toistaa tätä loputtomiin niin kauan, kunnes myönnät sen tai olet hiljaa.

Ja tyrmättiin Rumblen toimesta, älä nyt unohda sitä. Se edelleen kertoo Gussen nykytasosta enemmän kun ottelu Jonesia vastaan. Mutta hyvä että olemme samaa mieltä siitä että Gusse on jäljessä fight iqssa,mattotyöskentelyssä,vimeistelykyvyssä ja tilanteissa joissa sydäntä vaaditaan. Koska et pysty noita väitteitä kumoamaan niin myönnät ne oikeaksi.

Viikonlopun kunniaksi paatin tehda pakkiksen kamppailuosiolle napparan Bones>Cormier>Rumble>Bader>Mauler generaattorin. Viestiasi kirjoittaessa kayta allaolevia termeja mahdollisimman paljon, erityisesti kun turhaantuminen iskee ja keskustelun kayminen asiallisin termein kay ylivoimaiseksi. Huom. mita enemman viljelet kyseisia termeja, sen parempi ja tunnet itsesi tosi fiksuksi!

- Alyllinen eparehellisyys
- Vaaristely / turvaudut vaaristelyyn
- Valehtelu / kaantaa valheeksi
- Alykaapio
- Absurdi
- Tasainen ottelu
- Pahasti perassa
- Taysin naurettava
- Vailla uskottavia perusteluja
- Puhut paskaa
- Jankkaat
- Teet itsestasi naurettavan
- Selva asia
- Hater
- Peppukipea
- Normaalijarkinenkin tajuaa
- Olet jalkeenjaanyt
- Opettele suomen kielta

Ottelijasta riippumatta kyllä omituinen selitys tuo "ei se treenannut kunnolla". Treenimotivaatio kuuluu pakettiin siinä missä muutkin tärkeät ominaisuudet ja jos ottelija tulee matsiin huonosti valmistautuneena, niin kenes vika se on, ellei ottelijan itsensä.

Sairasta miten henkilökohtaiseksi jotkut voi kokea oman suosikkinsa edesottamukset...netissä
Puolustellaan itselleen tuiki tuntemattomia ihmisiä vuodesta toiseen yötä päivää.ei kannata kiintyä liikaa.

Ja tyrmättiin Rumblen toimesta, älä nyt unohda sitä. Se edelleen kertoo Gussen nykytasosta enemmän kun ottelu Jonesia vastaan. Mutta hyvä että olemme samaa mieltä siitä että Gusse on jäljessä fight iqssa,mattotyöskentelyssä,vimeistelykyvyssä ja tilanteissa joissa sydäntä vaaditaan. Koska et pysty noita väitteitä kumoamaan niin myönnät ne oikeaksi.

Mun mielestä on käsittämätöntä että yksi nopea TKO tappio kertoo jonkun mielestä ottelijan tasosta enemmän kuin 25 minuutin ottelu maailman parasta vapaaottelijaa vastaan. Tyrmäystappio pudottaa tottakai ottelijaa rankingissä, mutta arvioitaessa ottelijan tasoa ottelut kahta parasta eli Jonesia & Cormieria vastaan kertovat Gussen tasosta paljon enemmän kuin kuin ottelut Rumblea ja Manuwaa vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom