Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sorry bro mut jos esittää kritiikkiä Gussea kohtaan niin se ei tee susta heitteria.

Näitä esimerkkejähän olisi tämä ketju pullollaan alusta loppuun sinun kirjoittamana, mutta en jaksa nyt ottaa kuin parilta viime sivulta:

mindset on varmaan täysin murskana näiden tappioden jälkeen.

Varmaan suunnittelee eläköitymistä taas

Nää "melkeen" voitti ei merkitse yhtään mitään ja niistä jauhaa vaan huonot häviäjät

Kerran se varmaan pääsee asiasta yli mut tää uusin tappio syö vaan entistä enemmän

Gusse on kaukana parhaasta

Mattotyöskentely,viimeistelykyky,fight iq,sydän, noi kaikki on pahasti perässä sitä kovinta kärkeä.

Gusse on nyt kahdesti putkeen itkeny ku pikkuvauva tappion jälkeen ja puhunu eläköitymisestä.

Tuossa on vain pieni murto-osa osa kaikesta sinun kirjoittamasta "kritiikistä" tässä ketjussa, todella pieni murto-osa. Tällaista samanlaista heittaamista on viestisi olleet pullollaan tässä ketjussa siitä asti, kun tämä ketju on avattu. Miksi yrität kieltää sen, kun kaikki on täällä tallessa ja ne voidaan milloin tahansa tuoda nenäsi eteen?

Olet todistanu että et pysty katsomaan Gussen otteita objektiivisesti joten siksi varmaan kaikki on sun kanssa eri mieltä.

Eipä voi muuta sanoa, kuin että sääliksi käy.

Puheet kuinka Cormier ei osunut Gusseen kertaakaan kunnolla todistaa vaan sitä että näet Gussen otteluissa ainoastaan sen mitä haluat nähdä.

Tämäkin vain todistaa sen miten jälkeenjäänyt olet. Sulle saa sanoa samoja täysin selviä asioita sata kertaa ja vielä senkään jälkeen et ymmärrä lukemaasi. Yritä nyt painaa pieneen päähäsi, että se oli japi, joka väitti, että Cormier ei osunut kertaakaan kunnolla Gustafssoniin. Keskustelut puuroutuu täällä jos sinua pitää jokaisen lauseen kohdalla aina kädestä pitäen opettaa tavaamaan ihan normaaleja suomen kielen lauseita. Pysy poissa täältä jos et pysty keskustelemaan valehtelematta ja vääristelemättä muiden viestejä.

Voi vittu mitä paskaa taas. Gusse tarjosi Cormierille kaikkien aikojen toiseksi vaikeimman vastuksen, soti täydet viisi erää ja sitten sä riemuidiootti vetelet tällasia vertauksia täällä? Oletko sä tyhmä vai muuten vaan helvetin epärehellinen ja kaikinpuolin vittumainen ihminen? No molempi pahempi, varmaan aika sekä että. Jengi oli jo aika iloisena kun luuli että sut bannattiin, mutta niin vaan sä täällä jatkat aivopierujasi. Onnea Japi 42v.

Jaha Chem tuli taas puhumaan japista, yksikään sun viesti ei koske muuta kuin minua viimeiseltä 10 vuodelta. Ei huonosti.

Mistä tiedät, että rankaisivat? Väitätkö siis, että Cormierin voittoa ei voi selittää muulla kuin sillä, että Gustafssonia rankaistiin juoksemisesta? Selvä.

Miksi koeteltaisiin, kun Gustafssonin arvostus ottelijana jälleen nousi tämän ottelun myötä ihan samaan tapaan kuin Jones-ottelun jälkeen? Mm.Helwani puhui MMABeatissa tai MMAHourissa miten mma-toimittajat olivat alkaneet viime tappion jälkeen aliarvioida Gustafssonia ja nyt mies muistutti jälleen kaikkia siitä miten kovasta ottelijasta on kysymys. Luke Thomas, joka on aiemmin kuulunut näkyvimpiin Gustafssonin aliarvostajiin (koska on iso Jones-fani) puhui Cormier-ottelun jälkeen siitä miten Gustafsson on yksi parhaista ottelijoista ikinä ilman mestaruusvyötä ja hehkutti miehen suoritusta maasta taivaisiin. Cormier puhui MMAHourissa siitä miten Gustafsson on tasan yhtä hyvä ottelija, kuin hän ja Jones jne.

Toisin sanoen kaikki normaalijärkiset vapaaottelua seuraavat ihmiset osaavat myöntää ja antaa Gustafssonille sen arvostuksen minkä hän ansaitsee. Se, että joukko kaltaisianne hatereita on liian peppukipeitä tekemään niin ei ole minulle vaikeaa tai koettelevaa. Minusta on mukavaa hieroa teidän naamaanne sitä miten hyvä ottelija Gustafsson on. Te teette sen todella helpoksi postailemalla niin typeriä asioita.

Ranking laski. Ehkä se saa taas jonkun helpon minkä jälkeen voi itkeä taas titleshottia. Tai eläköitymistä.

:D

Ensinnäkin noi mun esittämät väitteet on ihan totta. Se suunnitteli eläköitymistä jo Rumble tappion jälkeen ja näytti ottavan tän iha yhtä raskaasti. "Mattotyöskentely,viimeistelykyky,fight iq,sydän, noi kaikki on pahasti perässä sitä kovinta kärkeä" kerro sit mikä tossa on paskapuhetta? Ihan täyttä faktaa jokainen. Mattotyöskentely, ei saa mitään aikaseks matossa ja mikäli saa vastuksen mattoon niin sieltä noustaan välittömästi takasin ylös. viimeistelykyky, mitä Gusse sai sen polven jälkeen aikaan? Pakitti ja ei päässy eroon clinchistä kun taas miten Rumble hois tilanteen Gussea vastaan, siinä on sulle viimeistelykykyä. fight iq, ottaa koppeja clinchissä eikä edes pyri tekemään mitään takasin ja tää toistu useamman kerran, katsoo suoraan valmentajiin ottaakseen vinkkejä kun ei itse tiedä miten toimia, ei suojaa yms satoja esimerkkejä. sydän, vikoissa erissä ei saa enää mitään aikaan vaikka varmasti ihan yhtä väsyneitä. Sydän tulee sillon ajankohtaiseksi kun paukut on loppu ja on kiinni siitä kumpi sitä oikeasti enemmän haluaa ja kumpi tyytyy vaan siihen tulevaan tappioon.

Voisit nyt sit paskanjauhamisen sijaan perustella miksi noi on sun mielestä bullshittiä?

Sinä sanoit jo matsin jälkeen että Cormier ei osunu Gusseen kunnolla kertakaan ja ne clinch osumat olivat ainoat joita btw et pitänyt edes kummosina.

Jos sä et pysty puolustamaan väitteitäis ja huomaat että olet puheittes kanssa umpikujassa ku ei mitään oikein voi sanoa enään puhumatta itseään pussiin niin ei se tarkota että sun sit tarvitsee alkaa viljelemään jotain henkilökohtaisuuksia. Kertoo vaan siitä että koet hävinneesi väittelyn ja saa sut näyttämään typerältä. Tosin senhän sinä tiedätkin olethan itsekoulutettu psykologi kaiken muun hyvän lisäksi.

Enkä varmasti ole ainoa joka on sitä mieltä että et pysty katsomaan Gussen otteita objektiivisesti vaan veikkaisin että aikalailla enemmistö on tätä mieltä. Senkin sä kuittaat sillä että muut on vaan typeriä ihmisiä ja Gusse hatereita ja ainoastaan sinä näet sen totuuden :david:

Mutta muistutan viel loppuun että et ala puolustelemaan vaan taas kerran itseäsi vaan vastaa noihin väittämiin, kiitos.

Ranking laski. Ehkä se saa taas jonkun helpon minkä jälkeen voi itkeä taas titleshottia. Tai eläköitymistä.

UFC:n ranking pysyi samana, Gusse oli Cormierin ja Rumblen perässä Baderin edellä ennen ottelua ja näyttäisi olevan edelleen. Ei sillä, että minua haittaisi vaikka olisi laskenutkin.

:D

Ensinnäkin noi mun esittämät väitteet on ihan totta. Se suunnitteli eläköitymistä jo Rumble tappion jälkeen ja näytti ottavan tän iha yhtä raskaasti.

02:30 ->

Mainitsin otteluketjussa tästä haastattelusta. Helwani kysyi Gustafssonilta onko ura mahdollisesti ohi jos Cormieria vastaan tulee tappio, aiempiin eläköitymispuheisiin viitaten, ja Gustafsson sanoo hyvin selvästi, että ne puheet olivat silloin hetkellisen tunnekuohun aiheuttamaa ja, että hän ei ole eläköitymässä tai edes ajattele sitä enää. Ja nyt tappion jälkeen Gustafsson on postannut Instagramiin sellaisia viestejä missä valittaa siitä, että olisi hinku päästä jo takaisin treenaamaan, mutta se ei ole sallittua lääkärin määräämän bannin takia. Voit siis nyt lopettaa tuon jatkuvan jauhamisen siitä, että Gustafssonin mindset olisi nyt murskana ja eläköitymisellä spekuloimisen. Kaikki todisteet viittaavat siihen, että hän ei ole eläköitymisessä.

"Mattotyöskentely,viimeistelykyky,fight iq,sydän, noi kaikki on pahasti perässä sitä kovinta kärkeä" kerro sit mikä tossa on paskapuhetta?

Onhan se nyt täysin päivänselvää paskapuhetta jos kovimmalla kärjellä tarkoitetaan Jonesia tai Cormieria. Gustafsson on otellut molempia vastaan todella tasaiset täyden ajan matsit, joten on täysin absurdia väittää, että Gustafsson olisi kaikissa noin tärkeissä ominaisuuksissa "pahasti perässä". Puhut siis itse täyttä paskaa.

Sinä sanoit jo matsin jälkeen että Cormier ei osunu Gusseen kunnolla kertakaan

Ei vaan japi sanoi, minkä jälkeen kiusasin japia asialla, korostaen kokoajan sitä, että ne olivat japin sanoja. Mahtaa olla epätoivoinen olo, kun sinulla ei ole mitään muuta keinoa väitellä, kuin valehdella ja vääristellä toisen sanoja.

"Mattotyöskentely,viimeistelykyky,fight iq,sydän, noi kaikki on pahasti perässä sitä kovinta kärkeä" kerro sit mikä tossa on paskapuhetta?

Onhan se nyt täysin päivänselvää paskapuhetta jos kovimmalla kärjellä tarkoitetaan Jonesia tai Cormieria. Gustafsson on otellut molempia vastaan todella tasaiset täyden ajan matsit, joten on täysin absurdia väittää, että Gustafsson olisi kaikissa noin tärkeissä ominaisuuksissa "pahasti perässä". Puhut siis itse täyttä paskaa.

Voisitko nyt vastata mikä siinä oli paskapuhetta? Vai meinaako tuo että olemme samaa mieltä asiasta? Vai etkö keksi mitään vastaväitettä? Pelkkä "paskapuhetta" nyt on aika huono yritys. Gusse otteli myös Rumblea vastaan joten ton kolmikon sijaan Rumble kuuluu siihen kolmikkoon ei Gusse. Et sä kuulu kovimpaan kärkeen jos sua seuraavana on ottelija joka tyrmäs sut ekassa erässä, ei niitä voi verrata keskenään.

Miks muuten iso-Japi on edelleen täällä? Mihin se banni havis?

Gusse hävis mun mielestä 3-2 ja oli parempi tuomio kun Gusse vs Jones. Tai ainakin selkeämpi. Gusselle seuraavaksi Rashad ja sen jälkeen Bader. Jos Bader selviää hengissä Rumblen käsittelystä. No worries, uuteen nousuun ruotsin poika!

Voisitko nyt vastata mikä siinä oli paskapuhetta? Vai meinaako tuo että olemme samaa mieltä asiasta? Vai etkö keksi mitään vastaväitettä? Pelkkä "paskapuhetta" nyt on aika huono yritys. Gusse otteli myös Rumblea vastaan joten ton kolmikon sijaan Rumble kuuluu siihen kolmikkoon ei Gusse. Et sä kuulu kovimpaan kärkeen jos sua seuraavana on ottelija joka tyrmäs sut ekassa erässä, ei niitä voi verrata keskenään.

Juurihan minä sanoin todella selvästi. On täysin absurdia väittää, että Gustafsson olisi "pahasti perässä" kaikissa noissa luettelemissasi ominaisuuksissa painoluokan kovinta kärkeä, jotka ovat tällä hetkellä Jones ja Cormier. Gustafssonin ottelut molempia vastaan on todella selvä osoitus siitä, että väitteesi on täysin naurettava. Jos taas haluat ajatella, että Gustafsson on "pahasti perässä" Rumblea noilla alueilla Rumblen nopean voiton perusteella, niin sen kus ajattelet. Vähän epäilen, että tarkoitit kovimmalla kärjellä kuitenkin Cormieria ja varsinkin Jonesia.

Juurihan minä sanoin todella selvästi. On täysin absurdia väittää, että Gustafsson olisi "pahasti perässä" kaikissa noissa luettelemissasi ominaisuuksissa painoluokan kovinta kärkeä, jotka ovat tällä hetkellä Jones ja Cormier. Gustafssonin ottelut molempia vastaan on todella selvä osoitus siitä, että väitteesi on täysin naurettava. Jos taas haluat ajatella, että Gustafsson on "pahasti perässä" Rumblea noilla alueilla Rumblen nopean voiton perusteella, niin sen kus ajattelet. Vähän epäilen, että tarkoitit kovimmalla kärjellä kuitenkin Cormieria ja varsinkin Jonesia.

No antaisitko esimerkkejä hyvästä viimeistelykyvystä ja mattotyöskentelystä, hyvästä fight iqsta tai sydämmestä. Kyllä sä tiedät itsekkin että mikäli sulta löytyis jotain esimerkkejä ni oisit jo tuupannu giffit yms väitteidesi painoksi mutta et ole esittänyt mitään esimerkkejä joten väitteesi ei ole validi.

No antaisitko esimerkkejä hyvästä viimeistelykyvystä ja mattotyöskentelystä, hyvästä fight iqsta tai sydämmestä. Kyllä sä tiedät itsekkin että mikäli sulta löytyis jotain esimerkkejä ni oisit jo tuupannu giffit yms väitteidesi painoksi mutta et ole esittänyt mitään esimerkkejä joten väitteesi ei ole validi.

Sinä itse väität, että Gustafsson on pahasti perässä noissa asioissa painoluokan kovinta kärkeä vastaan, ja se kovin kärki on tällä hetkellä Cormier ja Jones. Gustafsson on otellut molempia vastaan yhteensä 50 minuuttia ja mikään niiden ottelujen perusteella ei tue tuota "pahasti perässä" väitettäsi. Yritä nyt vain hyväksyä se tosiasia, että Gustafsson otteli molempien kanssa suunnilleen samalla tasolla. Minkä takia sitä on niin vaikea myöntää? Ymmärrätkö, että mikään puolueeton vapaaottelua seuraava taho ei ole kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta? Ärsyttääkö sinua se, että Cormier sanoi Gustafssonin olevan yhtä hyvä ottelija, kuin hän ja Jones?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sinä itse väität, että Gustafsson on pahasti perässä noissa asioissa painoluokan kovinta kärkeä vastaan, ja se kovin kärki on tällä hetkellä Cormier ja Jones. Gustafsson on otellut molempia vastaan yhteensä 50 minuuttia ja mikään niiden ottelujen perusteella ei tue tuota "pahasti perässä" väitettäsi. Yritä nyt vain hyväksyä se tosiasia, että Gustafsson otteli molempien kanssa suunnilleen samalla tasolla. Minkä takia sitä on niin vaikea myöntää? Ymmärrätkö, että mikään puolueeton vapaaottelua seuraava taho ei ole kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta? Ärsyttääkö sinua se, että Cormier sanoi Gustafssonin olevan yhtä hyvä ottelija, kuin hän ja Jones?

Huoh mabones vähän ryhtiä nyt. Niitä esimerkkejä eikä mitään liibalaaba paskaa. Älä puhu Gussesta siel kolmen kovimman joukossa kun se tyrmättiin Rumblen toimesta. Onko Gusse samalla tasolla Rumblen kanssa? Gusse on Rumblen takana joten pelkkä 3 sija on kaukana vielä, ensin pitäisi kestää edes toiseen erään, ja siitä sit tuomareille asti ja viel voittaakin se matsi.

Tottakai se Cormier sanoo noin, sehän nostaa vaan sen omia osakkeita. Katsotaan jos joskus tulee rematchi niin miten Cormierin puheet muuttuvat, sillon varmaan olet yhtäkkiä sitä mieltä että se puhuukin nyt paskaa.

Mutta mä esitin esimerkkejä mun väitteen perustaksi, sulta en ole saanut ainuttakaan. Kymmenen kerran esitä niitä esimerkkejä, tilanteita missä Gusse on todistanu mun väitteet vääriksi. Tää vaan todistaa että sulla ei ole yhtään esimerkkiä joka taas todistaa sen että olemme asiasta samaa mieltä ja mun väitteet on faktoja.

Huoh mabones vähän ryhtiä nyt. Niitä esimerkkejä eikä mitään liibalaaba paskaa. Älä puhu Gussesta siel kolmen kovimman joukossa kun se tyrmättiin Rumblen toimesta. Onko Gusse samalla tasolla Rumblen kanssa? Gusse on Rumblen takana joten pelkkä 3 sija on kaukana vielä, ensin pitäisi kestää edes toiseen erään, ja siitä sit tuomareille asti ja viel voittaakin se matsi.

Tottakai se Cormier sanoo noin, sehän nostaa vaan sen omia osakkeita. Katsotaan jos joskus tulee rematchi niin miten Cormierin puheet muuttuvat, sillon varmaan olet yhtäkkiä sitä mieltä että se puhuukin nyt paskaa.

Mutta mä esitin esimerkkejä mun väitteen perustaksi, sulta en ole saanut ainuttakaan. Kymmenen kerran esitä niitä esimerkkejä, tilanteita missä Gusse on todistanu mun väitteet vääriksi. Tää vaan todistaa että sulla ei ole yhtään esimerkkiä joka taas todistaa sen että olemme asiasta samaa mieltä ja mun väitteet on faktoja.

Gustafssonin tasaiset ottelut Jonesia ja Cormieria vastaan ovat päivänselviä todisteita siitä, että väitteesi on paskaa. Yrität nyt kokoajan teeskennellä, että en muka sanoisi esimerkkejä, kun esitän kokoajan kaksi todella merkittävää ja painavaa, parasta mahdollista esimerkkiä. Ei sen parempaa näyttöä voi ollakaan, kuin Gustafssonin ottelut heitä vastaan.

Teet itsestäsi todella naurettavan jankkaamalla noin selvää asiaa vastaan.

Gustafssonin tasaiset ottelut Jonesia ja Cormieria vastaan ovat päivänselviä todisteita siitä, että väitteesi on paskaa. Yrität nyt kokoajan teeskennellä, että en muka sanoisi esimerkkejä, kun esitän kokoajan kaksi todella merkittävää ja painavaa, parasta mahdollista esimerkkiä.

Eli se todisti noissa matseissa hyvää viimeistelykykyä? Mattotyöskentelyä? Fight iqta? :D Ootko nyt oikeesti ihan tosissas? Se ei pitäny noista kumpaakaan varmaan 5 sekunttia kauempaa matossa, se ei saanu viimeisteltyä Cormieria, nieli useampaan otteeseen aina uudestaan ja uudestaan osumia clinchissä tekemättä mitään.

Ja muista nyt se että Rumble matsi kertoo enemmän Gustafssonin nykytasosta kun Jones matsi. Joten jatkossa käytä esimerkkeinä Rumble ja Cormier matseja äläkä valikoi sieltä mieleisiäs suorituksia vähän sieltä täältä

Eli se todisti noissa matseissa hyvää viimeistelykykyä? Mattotyöskentelyä? Fight iqta? :D Ootko nyt oikeesti ihan tosissas? Se ei pitäny noista kumpaakaan varmaan 5 sekunttia kauempaa matossa, se ei saanu viimeisteltyä Cormieria, nieli useampaan otteeseen aina uudestaan ja uudestaan osumia clinchissä tekemättä mitään.

Ne ottelut osoittavat, että Gustafsson ei ole "pahasti perässä" Jonesia ja Cormieria kaikissa niissä ominaisuuksissa mitä väitit. Ei tuo kiemurtelu ja kaartelu auta, väitteesi oli täyttä paskaa ja siitä on niin pitävät todisteet, kuin vapaaottelussa on ylipäänsä mahdollista saada.

Ja muista nyt se että Rumble matsi kertoo enemmän Gustafssonin nykytasosta kun Jones matsi. Joten jatkossa käytä esimerkkeinä Rumble ja Cormier matseja äläkä valikoi sieltä mieleisiäs suorituksia vähän sieltä täältä

Muista sinä se, että Cormier- ottelu on ylivoimaisesti paras näyttö Gustafssonin tämänhetkisestä tasosta. Ja muista se, että Jones-ottelu on parempi näyttö Gustafssonin voimasuhteista Jonesia vastaan, kuin mikään muu ottelu.

Ne ottelut osoittavat, että Gustafsson ei ole "pahasti perässä" Jonesia ja Cormieria kaikissa niissä ominaisuuksissa mitä väitit. Ei tuo kiemurtelu ja kaartelu auta, väitteesi oli täyttä paskaa ja siitä on niin pitävät todisteet, kuin vapaaottelussa on ylipäänsä mahdollista saada.

Muista sinä se, että Cormier- ottelu on ylivoimaisesti paras näyttö Gustafssonin tämänhetkisestä tasosta. Ja muista se, että Jones-ottelu on parempi näyttö Gustafssonin voimasuhteista Jonesia vastaan, kuin mikään muu ottelu.

Oon sulle antanu tässä esimerkkejä väitteilleni joten jatketaan. Ai ei ole pahasti perässä Cormieria esim mattotyöskentelyssä? Miten selität sitten sen että Cormier piti ja hallitsi Gusse matossa en nyt muista tarkkaa aikaa mutta pitkään verrattuna siihen kun Gusse sai Cormierin mattoon niin ei saanut sielä mitään aikaan saati edes pidettyä sitä siel matossa? Frank Mir puhu ihan samasta asiasta omassa podcastissaan. Tää on vaan jäävuorenhuippu sille kuinka kykenemätön sä olet katsomaan Gussen otteita objektiivisesti jos et nää niiden mattotyöskentelyssä mitään eroa. Loepta vänkääminen ku se on vähän turhaa jos ei ole esittää mitään esimerkkejä.

Nyt sit taas alat tulemaan taas kerran takasin päin sanoissasi, nyt se Cormier ottelu onkin enää paras näyttö Gussen tasosta kun aikasemmin se oli Jones ja Cormier ottelut. Hyvä että sain taottua järkeä sun päähän, pikkuhiljaa ni alkaa valkenemaan muutkin perättömyydet kun pistän sut miettimään asioita tarkemmin.

Sorry bro mut jos esittää kritiikkiä Gussea kohtaan niin se ei tee susta heitteria.

Mauler>Bones on niin umpirakastunut Gusseen etta kaikki muun kuin ylistys on hanen mielestaan heittaamista. Ainakin itse olen sanonut monta kertaa etta Gusse on erinomainen ottelija ja nykyaan sijalla 4 tai 5 riippuen siita miten Baderia vastaan kavisi mutta tuskinpa tuota matsia nahdaan. Viime matsistakaan en sanonut muuta kuin faktoja ja arvasinkin etta Mauler>Bones varmasti korvat punoittaen kirjoittaa puolustuspalopuheen - enka pettynyt.

Rumble matsi ei kerro gussen tasosta mitään. Se kertoo vain mitä yks lyönti voi saada aikaan.

Enemmän merkkaa molempien matsit dctä vastaan ja gussen suoritus oli noin 50 kertaa parempi. Siinä sulle faktoja.

Oon sulle antanu tässä esimerkkejä väitteilleni joten jatketaan. Ai ei ole pahasti perässä Cormieria esim mattotyöskentelyssä? Miten selität sitten sen että Cormier piti ja hallitsi Gusse matossa en nyt muista tarkkaa aikaa mutta pitkään verrattuna siihen kun Gusse sai Cormierin mattoon niin ei saanut sielä mitään aikaan saati edes pidettyä sitä siel matossa? Frank Mir puhu ihan samasta asiasta omassa podcastissaan. Tää on vaan jäävuorenhuippu sille kuinka kykenemätön sä olet katsomaan Gussen otteita objektiivisesti jos et nää niiden mattotyöskentelyssä mitään eroa. Loepta vänkääminen ku se on vähän turhaa jos ei ole esittää mitään esimerkkejä.

Gustafsson ei ollut minkäänlaisissa vaikeuksissa selältään Cormieria vastaan, vaan onnistui parantamaan position suht nopeasti full guardiin ja sen jälkeen neutralisoimaan Cormierin GnP:n siten, että Cormier joutui tyytymään lähinnä pieniin vartaloiskuihin. Ole nyt rehellinen, Cormier ei uhannut Gustafssonia millään tavalla matossa sen vajaan kolmen minuutin aikana ja Gustafsson nousi sieltä omin avuin ylös toisella yrittämällä. Jos tuo on sinun tapasi yrittää väittää, että Gustafsson on matossa "pahasti perässä" Cormieria, niin todella surkea argumentti.

Nyt sit taas alat tulemaan taas kerran takasin päin sanoissasi, nyt se Cormier ottelu onkin enää paras näyttö Gussen tasosta kun aikasemmin se oli Jones ja Cormier ottelut. Hyvä että sain taottua järkeä sun päähän, pikkuhiljaa ni alkaa valkenemaan muutkin perättömyydet kun pistän sut miettimään asioita tarkemmin.

Ja taas turvaudut vääristelyyn. En ole sanonut, että Jones-ottelu on paras näyttö Gustafssonin tämänhetkisestä tasosta. Se on paras näyttö Gustafssonin tasosta suhteessa Jonesiin. Cormier- ottelu sen sijaan on paras näyttö Gustafssonin tämänhetkisestä tasosta.

Minulla on aikaa jatkaa tätä väittelyä loputtomiin tarvittaessa. Teen sitä ihan mielelläni, koska sinulla ei ole mitään muuta tarjottavaa, kuin nuo valehtelut ja vääristelyt mitkä on todella helppo oikaista joka kerta.

Gusse on LHW:n kärjessä ja hieman Jonesin ja DC:n takana. Näkisin itse, että jos Gusse petraa lyöntien puolustusta niin miehestä kuoriutuu lyömätön ottelija häkissä. Pari askelta uupuu mutta ne on kunnossa niin se on siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom