Onko tää ketju alaviistopenkistä vai rintalihasten anatomiasta ? En enää tiedä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alavinopenkki on aivan loistava liike, säästää olkapäitä paljon verrattuna tasapenkkiin. Minulla oli aikoja jolloin tasapenkkiä ei pystynyt edes kuvitella tekevänsä, mutta alavinopenkki ei kipuillut olkapäissä lainkaan.Tota joo...
Negatiivinen penkki on lähinnä paitanostajille ja paitanostajien kehitetty/kehittämä apuliike, jossa kulma ja nostomatka vastaavat paremmin normipenkissä kunnon kaarella tehtyä nostoa. Että semmosta.
Olenkin ihmetellyt, miks noita härveleitä raahataan fitness-halleihin... Ilmeisesti joku jenkki saanut myytyä varastonsa ääliöille sisäänostajille.
Onko tää ketju alaviistopenkistä vai rintalihasten anatomiasta ? En enää tiedä.
Itselle opastettiin että tanko tuodaan rinnan alaosaan. Siitä on jo aikaa kun olen päässyt miinuspenkkiä tekee joten en muista miten itsellä oli kädet. Taisi olla ihan normilevee ote, kuten penkissä. Kokeilemalla saat selville leveyden, joka venyttää parhaiten.Ja sit viel et lasketaanko ihan rinnan alaosaa kohti ja kannattaako kyynerpäitten olla kuin levällään et sais maksimi tuntumaa rintaan.
Nonnii, kyselisin teiltä, miten miinuspenkki Smithissä tehtynä eroaa tavalliseen miinuspenkkiin? Meidän salilla ei siis ole oikeaa miinuspenkkiä, joten olen tehnyt smithissä siten että laitan jonkun naisten steppilaudan nkäsipainopenkin alle, jotta kulma olisi kalteva. Kysymys koskee tuota Smith-laitetta. Tanko, kiskopidikkeineen painaa 22kg. KAveri väittää että kiskoilla liikkuen painot ovat kevyemmät kuin vapaalla tangolla. Omasta mielestä ei eroa mitenkään muuten, paitsi että tanko liikkuu ns. oikeassa kulmassa koko ajan, joten tekniikka pysyy parempana. Vetäsin tänään ennätykset 157kg ja kaveri väittää että vapaaseen nähden tuosta voi ottaa yli 20kg pois samantien. Itse en tietysti ole samaa mieltä. Ja lisäähän kiskoilla liikkuminen kitkaa enemmän kun vapaa tanko ilmassa ;) Mitä mieltä?
Nonnii, kyselisin teiltä, miten miinuspenkki Smithissä tehtynä eroaa tavalliseen miinuspenkkiin? Meidän salilla ei siis ole oikeaa miinuspenkkiä, joten olen tehnyt smithissä siten että laitan jonkun naisten steppilaudan nkäsipainopenkin alle, jotta kulma olisi kalteva. Kysymys koskee tuota Smith-laitetta. Tanko, kiskopidikkeineen painaa 22kg. KAveri väittää että kiskoilla liikkuen painot ovat kevyemmät kuin vapaalla tangolla. Omasta mielestä ei eroa mitenkään muuten, paitsi että tanko liikkuu ns. oikeassa kulmassa koko ajan, joten tekniikka pysyy parempana. Vetäsin tänään ennätykset 157kg ja kaveri väittää että vapaaseen nähden tuosta voi ottaa yli 20kg pois samantien. Itse en tietysti ole samaa mieltä. Ja lisäähän kiskoilla liikkuminen kitkaa enemmän kun vapaa tanko ilmassa ;) Mitä mieltä?