Alavatsat kiinteiksi!

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Searchista ei löytynyt mtn uutta tietoa tästä aiheesta.
Ylävatsat alkaa olla nyt hyvässä kunnossa, mutta alavatsan pömppis ei tunnu lähtevän millään pois. Minulla on voimapyörä kotona ja se ottaa minulla jostain syystä alaselkään ja käsiin enemmän kuin vatsaan (suoritustekniikka on kyllä hallussa). Salilla teen jalkojen nostoja 3x20 ja rutistuksia laitteessa 5x8-10. Lenkeillä ja uimassa käyn aina silloin tällöin (1-2krt/vk).
Ravinto on monipuolista ja vältän liian rasvaista ruokaa ja hiilaripommeja.

Mitä nyt pitäisi tehä jotta saisin sen pömppiksen kiinteeksi? :urjo:

Dieettiä vain, sillä se rasva lähtee ja paikat kiinteytyy.

Mike, minkälaista diettiä suosittelet näin lyhyesti? Painan 79kg ja pituutta on 177cm. Kroppa on yleisesti hyvässä kunnossa, mutta vain tuo hemmetin alavatsan pömppis ärsyttää. Kuinka paljon lenkkeilyä dietin aikana?

Reipasta kävelyä, vaikkakaan et ole mikään ylipainoinen, tai sitten ole vain normaali laiha läski. Aamuisin vetäset semmoisen reippaan sykkeellisen aamulenkin 4-5 kertaa viikossa 45min kerralla ja muistat, että se rasva palaa tasaisesti koko kehosta, voit olla aikamoinen kuikelo ennenkuin se pömppis katoaa.

Miten paljon siita on loppujen lopuksi hyotya et meneeko lenkille suoraan aamulla, vai jossain vaiheessa paivalla/illemmalla kun olisi enemman aikaa??

No illalla ei kannata kovin lähellä nukkumaanmenoa mennä, koska aineenvaihdunta hidastuu kuitenkin yöllä. Aamuaerobista suositaan myös välillisten syiden johdosta kuten että päivä starttaa huomattavasti paremmin kun urheilee heti aamulla ja ottaa sitten laadukkaan aamupalan.

Aamulla käsittääkseni rasva palaa parhaiten kun tyhjään mahaan vedät tuon lenkin. Aiheesta lisää HIIT(High Intensity Interval Training)

Suoraan aamulla ennen aamupalaa kroppa on tyhjä hiilareista ja näin ollen joutuu käyttämään kehon rasvavarastoja energiaksi. Tosin liian korkealla sykkeellä se muuttaa lihasten proteiinia sokeriksi, koska rasva palaa sen verran hitaasti, sokerihan palaa nopeasti. Sykkeeksi muistaakseni joku 60-70% maksimista sopiva tällaiselle rasvanpolttolenkille :)

Näin mä asian ymmärrän.

edit: ASFDFD ku justiinsa tarkistin ettei kukaan ollut vielä vastannu :D

Minulla on voimapyörä kotona ja se ottaa minulla jostain syystä alaselkään ja käsiin enemmän kuin vatsaan (suoritustekniikka on kyllä hallussa).

No jos olet varma suoritustekniikastasi, niin sinulla on heikot vatsa- tai/ja selkälihakset. Saattaa auttaa hieman jos puristat liikkeen aikana pakaroita yhteen. Kyllä kun sillä sen puoli vuotti rullailee niin alkaa löytymään se rutiini. Mullakin alussa tuli alaselkä kipeäksi...

Reipasta kävelyä, vaikkakaan et ole mikään ylipainoinen, tai sitten ole vain normaali laiha läski. Aamuisin vetäset semmoisen reippaan sykkeellisen aamulenkin 4-5 kertaa viikossa 45min kerralla ja muistat, että se rasva palaa tasaisesti koko kehosta, voit olla aikamoinen kuikelo ennenkuin se pömppis katoaa.

Harrastan jalkapalloa 4 kertaa viikossa. Teen vatsalihas liikkeitä paljon ja käyn aktiivisesti salilla, mutta pömppis ei lähde millään...En kuitenkaan halua laihempaan kuntoon sillä olen jo sitä, pituudella 184cm ja paino 64kg:) . Haluaisin myös saada painon 70kg pintaan. Mitä pitäisi tehdä?

Kiitokset jo etukäteen!:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Harrastan jalkapalloa 4 kertaa viikossa. Teen vatsalihas liikkeitä paljon, mutta pömppis ei lähde millään...En kuitenkaan halua laihempaan kuntoon sillä olen jo sitä, pituudella 184cm ja paino 64kg:) . Haluaisin myös saada painoa 70kg pintaan. Mitä pitäisi tehdä?

Kiitos!

Syö enemmän mutta siististi, treenaa puntilla ja lopeta fudis :) Jos haluat pitää välttämättä fudiksen mukana niin syö vielä enemmän. "Pömppis" ei tosin monesti katoa kuin diettaamalla. Tai jos on kyse pallovatsasta ilman hirveää määrää läskiä, niin sisävatsoja treenaamalla. Eli vaikka aluksi keskity vetämään napaa selkärankaan (vatsaa sisään) korostetusti ihan jatkuvasti, kyllä se siitä kutistuu.

Kiitos Pekkaniska!

Treenaan puntilla ja syön "Todella paljon"!:) Ylävatsalihakset näkyy kunnolla ilman jännitystä. Mutta en uskalla lähteä dietille sillä paino on niin pieni ja haluaisin sitä enemmän:) Olisiko mitään hyvää vinkkiä millä saisin samalla sen painon ylös? Mitään ohjelmaa jolla saisin sen?:)

Usko nyt että siihen ei ole muuta keinoa kuin vähentää sitä rasvan määrä, eli dietata. Tai no jos ne vatsalihakset on kovin pienet niin tietenkin niitä kasvattamalla ne näkyisi paremmin

no ei tuon kokoisena mitään dieettiä todellakaan ja vielä jos vatsalihakset näkyy. maha näyttää isolta kun on niin laihat kädet ja jalat ja ehkä heikot vatsalihakset ja ryhti vaikuttaa tietenkin, ja sitten vikaa voi olla korvien välissäkin... kasvata lihaksia vain. paino lähtee nousemaan kun syöt paljon, syö useammin, niin ettei ehdi ikinä tulla nälkä. lisää ruokaa aina kun mahtuu eikä mitään tekosyitä olla syömättä niin paino lähtee nousemaan varmasti. Sitten jotain lisäravinteita voi käyttää jos on oikeasti tosi vaikea syödä tarpeeksi ja urheilee lisäksi paljon, mutta ne ei korvaa ruokaa. ja ruuan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota, jos syö vain rahkaa ja puuroa ja hedelmiä niin ei sellaisella voi kasvaa.

Peesaan ORBsia - dieetti ei todellakaan kuulosta tarpeelliselta noilla mitoilla. Pituudella 184cm ja painolla 64kg vatsalihakset eivät näy siksi, ettei siellä keskivartalossa juuri ole niitä lihaksia mitä dieetata näkyviin.

Peesaan ORBsia - dieetti ei todellakaan kuulosta tarpeelliselta noilla mitoilla. Pituudella 184cm ja painolla 64kg vatsalihakset eivät näy siksi, ettei siellä keskivartalossa juuri ole niitä lihaksia mitä dieetata näkyviin.

ihan samaa mieltä, oot kyllä aika helvetin laiha.. punttireeniä vaan helvetisti lisää ja ruokaa syöt ku hevonen niin sieltä ne lihakset alkaa pullistuu. ja tuohon painoon muutama kilo läskiäkään ei olis pahitteeksi :)

Mietin itsekkin että mitä ihmettä; Dietti?, koska oon jo noin laiha:)
Olisiko mitään ohjelmaa minkä avulla saisin nopeasti painon 70kg ja vatsalihakset näkyviin(Hyvin)?:)

Mietin itsekkin että mitä ihmettä; Dietti?, koska oon jo noin laiha:)
Olisiko mitään ohjelmaa minkä avulla saisin nopeasti painon 70kg ja vatsalihakset näkyviin(Hyvin)?:)

Ei siihen mitään poppakonsteja ole. Syöt hyvin ja tarpeeksi ja käyt salilla, sekä huolehdit että paino nousee vaikka 0,5kg viikossa (max). Saliohjelmaksi sopii mikä tahansa järkevä ohjelma, joita esimerkiksi tuolta aloittelijoiden osiolta löytyy. Mieluummin joku harvajakoinen ohjelma ja treenejä 3-4 kertaa viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom