Alastomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahvas
  • Aloitettu Aloitettu
Se kanssa mietityttää, miks naiset ei voi näyttää/olla rintsikoilla ihan vaan vaikka kavereiden kesken (näin poika näkökulmasta), jos esim. vaihtaa paidan (tai ainakin se pitää tehdä selin). Sitten kumminkin voi olla ihan ilman mitään tuskia bikinit päällä rannalla. Siis pointti on (jos on :D ), että samanlaiset vaatekappaleet noi on ja peittävät aika tarkalleen saman alueen. Kyse lienee tottumistekijöistä, bikinit rannalla on hyväksyttävää ----> rintsikat päällä pomppiminen ei ole hyväksyttyä?

Joo, ei sais kirjoitella väsyksissä Pakkselle, kiitos ja anteeksi, huomenna taas töihin :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
twinlab sanoi:
Se kanssa mietityttää, miks naiset ei voi näyttää/olla rintsikoilla ihan vaan vaikka kavereiden kesken (näin poika näkökulmasta), jos esim. vaihtaa paidan (tai ainakin se pitää tehdä selin). Sitten kumminkin voi olla ihan ilman mitään tuskia bikinit päällä rannalla.

Nonniin, nyt päästiin asian ytimeen! Oon koko pienen ikäni ihmetellyt, miks miehet voi olla ilman paitaa mutta naiset ei. Mitä ihmeellistä tisseissä on? Ei yhtään mitään mun mielestä.
Toinen porukka on nää perseenpeittelijät, onneks se muoti on sentään vähän vähentynyt. Perseenpeittelijän tuntomerkit: kaunis tyttö, jumalattoman hyvä perse, käyttää tiukkoja housuja ja tiukkoja toppeja, peittää se ihanan peränsä sellaisella paidalla, joka on kiedottu vyötärölle. Sitten biitsillä ollaan ihan normaalisti bikineissä.

thebeam sanoi:
Vai perusteluja kaivataan mauttomuudelle. No okei sitten. :D Musta se on mautonta, koska, mua vain rupeaa ällöttämään. Mulle tulee toisten paljaista ja usein hikisistä vartaloista mielleyhtymiä karvatuppien juuressa helmeilevästä hiestä. Napanöyhdästä ja sen vienon lämpimästä tuoksusta, vaikken ole koskaan sellaista haistanut. Hyllyvien läskien uurteissa hautuvasta piimivästä bukeesta. Persevaon kaivamisesta ja toisten ruuan sorkkimisesta samoilla käsillä. Lisäksi en vain halua nähdä läskejä karvaisia ihmisiä ilman vaatteita. Ei pahalla lihavia kohtaan.

Älkää kysykö mistä tämä mielleyhtymien joukko tulee, tuleepahan vain jostain. Irrationaalista. Vaatteet päällä olevista ihmisistä sitä ei niin helposti vain tule. Ja minulle ne tulevat saunassa, uimarannalla, kaikkialla. Mutta huom! Ei hyvännäköisistä ihmisistä.

Eli lihavat ihmiset on sun mielestä mauttomia, jos ne ottaa rannalla aurinkoa bikineissä tms.? Trimmatuille hyvännäköisille ihmisille pitäis varmaan järjestää omat biitsinsä, jonne olis kriteereinä alle 15 rasvaprosentti ja vähintään viisi vuotta salitreeniä, valtaväestölle olisi sitten oma osastonsa.

Sori kun provosoidun sun tekstistä, mutta mua vaan ärsytti :curs:

mxm sanoi:
Mitä ihmeellistä tisseissä on? Ei yhtään mitään mun mielestä.

Ei mitään tietenkään

*Miehet saa vaan lukee* :evil:

Jotain niissä vaan on :evil: & :love: & :nolo: & :haart: & :kuvia:

Eagle77 sanoi:
Eli lihavat ihmiset on sun mielestä mauttomia, jos ne ottaa rannalla aurinkoa bikineissä tms.?
No ei se ole mautonta rannalla, vaikkei ehkä silmäniloa suokaan. Mutta siitä ei ollutkaan kyse. Vaan mauttomuudesta olla ilman vaatteita kaupassa yms. Ne mussa heräävät mielleyhtymät taas eivät enää saunassa ym. liity mauttomuuteen, ne ovat vain mun erite- bakteeri- ruumiintuoksu- ja nöyhtäkammojuttuja. Kaupassa ne sen sijaan liittyvät mauttomuuteen.
Eagle77 sanoi:
Sori kun provosoidun sun tekstistä, mutta mua vaan ärsytti :curs:
:lol2: provohan se olikin ;)

Twinlab, :hyper:

MXM, itseäni ihmetyttää miksi jotkut hyväperseiset muijat verhoavat bikineissä ollessaan perseensä jollain hunnulla. Ihmeellistä, että se on olevinaan jotain muotia.
Noh, yleensä heillä ei vain sitten ole niin hyvä takamus...

-Marchi- sanoi:
Twinlab, :hyper:

MXM, itseäni ihmetyttää miksi jotkut hyväperseiset muijat verhoavat bikineissä ollessaan perseensä jollain hunnulla. Ihmeellistä, että se on olevinaan jotain muotia.
Noh, yleensä heillä ei vain sitten ole niin hyvä takamus...

Joo, eiköhän noi hunnut jonkinlainen muotivillitys oo. Ne kai luulee, että ellei peitä peräänsä niin kaikki jätkät on tappi ojossa kattelemassa...ai niin, noinhan siinä taitaakin käydä:D

mxm sanoi:
Joo, eiköhän noi hunnut jonkinlainen muotivillitys oo. Ne kai luulee, että ellei peitä peräänsä niin kaikki jätkät on tappi ojossa kattelemassa...ai niin, noinhan siinä taitaakin käydä:D

Hyvä vaan kun meinaa tuo liikenneturvallisuus olla hukassa kun spottaa kävelykadulla hyvännäköisen perseen/tissit/muuten vain hyvän näköisen hehkeän tytön. :hyper:

nCh sanoi:
En tiedä meneekö ihan ohi threadin mutta, oletteko huomannees että jos on näitä ns. yhteisaunoja jossa miehet ja naiset ovat samaanaikaan niin naiset eivät tule koskaan alasti? Onko naiset vain niin sivistyneitä ja ujoja alastomuuden suhteen vai onko se joku kiveenkirjotettu sääntö että naiset eivät saa näyttäytyä tuntemattomille miehille alasti :)

Tjaah, minä en esiinny yhteissaunoissa alasti siksi, että on tiettyjä reaktioita, jotka tuntuu mukavilta vain omalla miehellä. ;)

Joskus on ihan tuttujen porukassa tullut tehtyä alasti saunaan -virhe. Olen todennut, että mitä enemmän mies yleensä uhoa, että onhan noita nähty, tulkaa vaan tytöt alasti, luonnollistahan se on, sitä enemmän ko. ukko tirkistelee ja pyrkii pesemään selkää. Jne.

rahvas sanoi:
ja en ainaskaan tiedä tapausta missä olisi isännällä ruvennut jöpöttää naapurin emäntää kattellessa. Koska mielestäni saunas on täysin luonnollista olla alasti, eikä siihen liity mitään seksuaalista.

joko naapurin emäntäsi on joku rekkalesbo tai minun tuttavapiirini miehet jotenkin erityisen perverssejä.

mxm sanoi:
Nonniin, nyt päästiin asian ytimeen! Oon koko pienen ikäni ihmetellyt, miks miehet voi olla ilman paitaa mutta naiset ei. Mitä ihmeellistä tisseissä on? Ei yhtään mitään mun mielestä.

Sä vaan yrität huijata naisia olemaan ilman paitaa sun ympärilläs.

*hups*, sori
niin siis ei munkaan mielestä naisten tisseissä mitään ihmeellistä oo, ihan hyvin te voitte mun puolesta olla ilman paitaa niin kuin me miehetkin!

reinhardt sanoi:
joko naapurin emäntäsi on joku rekkalesbo tai minun tuttavapiirini miehet jotenkin erityisen perverssejä.
Tai ehkä se jokin sinussa on....... :kuvia:

EDIT:
Ei kannata uida alasti, hauki voi iskee kiinni...
Enkä mä tuolla mitään oo kyttäämässä, nyt ihan joka paikassa ainakaan.

Haukifile sanoi:
Enkä mä tuolla mitään oo kyttäämässä, nyt ihan joka paikassa ainakaan.

:hyper: :lol2:
ai saatana että repesin! työkaverit taas ihmettelee mitä mä hekotan täällä yksinäni... :kippis1:

kimmo2543 sanoi:
Nudistirantoja... :nolo: Naturisti tuntuu vähemmän paheksuttavalta.
Missäpäin niitä onkaan...?Sais tasaisen rusketuksen. ;)
Hesassa on kaksi: Seurasaaressa aidoilla erotellut (naiset ja miehet omissa lokeroissaan) ja Pihlajasaaressa sekaversio. Kokemusta on vain Pihliksestä, missä on tullut jokusen kerran käytyä ja voin suositella.

Dopey sanoi:
Kokemusta on vain Pihliksestä, missä on tullut jokusen kerran käytyä ja voin suositella.

Keski-ikä 45 ja sukupuoli jakauma, 96% miehiä? ;)

Tähtityttö sanoi:
Puhutaaks miehistä välillä? :hyper: :hyper: :D

Teillä on punttimimmit noihin luonnottomiin puhenaiheisiin! ;) Eiku antakaa palaa vaan, jos pystytte ;)

Vielä tuosta yhteisaunomisesta: Olin isosiskoni kanssa pari vuotta sitten erään uimahallin höyrysaunassa, siis juuri sellaisessa joka on sama miehille ja naisille. Eihän siinä mitään muuten, höyry oli sen veran "peittävää" etteipä sieltä paljoa toisten sukupuolielimiä tms. erottanu. Varsinkin kun miesten ja naisten ovet oli vielä eri puolilla saunaa, eli yleensä sitä jäi sitten kukin sukupuoli istuskelemaan ns. omalle puolelleen, eli siihen oman oven lähettyville. No, niin mekin siskoni kanssa tehtiin. Kohta saunaan kuitenkin tuli lyhyt ja isomahainen kalju ukko, ja asteli suoraan siskoni viereen istumaan, eli ihan naisten suihkutilojen oven viereen! Ihan kuin se ei olisi vielä tarpeeksi, se tynnyrimaha istui ihan vieressä ja alkoi heittämään jotain rivoa läppää.. WTF??? Varmaan turha sanoa että muuten tämä tilava saunatila oli aivan tyhjä..:jahas:

On se vittu kun sitä erotiikkaa ei voi irrota mistään muualta kuin uimahallin saunasta. Hyi, rupes oikein ällöttämään kun ajattelee sitä..

Tutun miespuolisen kaveriporukan kanssa on kyllä tullut käytyä saunassa useampaankin otteeseen. Nämä miehet sentään osaavat käyttäytyä, ja mustakin on ihan jees et voi käydä porukalla saunassa kavereiden kanssa ilman mitään suurempia ongelmia. Tuntemattomille en kyllä itseäni menisi esittelemään itseäni alasti.

Mä olen joskus miettinyt, että mikä on se ikä, milloin ihminen ei enää saa olla alasti ihmisten ilmoilla. Lapsethan juoksentelevat ilman vaatteita. Koska tulee vastaan se vaihe, että ilman vaatteita ei enää saa olla?

Itselläni on jotenkin kaksipiippuinen suhde alastomuuteen. Toisaalta ajattelen että se on tosi luonnollista, toisaalta taas joku takaraivossa naputtaa ja pitää sitä moraalin vastaisena.

Mua ei haittaa jos joku tulee vaikka lenkillä mua vastaan ilman vaatteita, mutta jossain ruokakaupassa ne vaatteet olisi kyllä syytä pitää päällä. Ja pakko kyllä myöntää, että jollekin hyväkroppaiselle sen ilman paitaa kulkemisen kyllä suo, mutta lihava, valkoinen ja karvainen yksilö ilman paitaa aiheuttaa kyllä lähinnä yökkäilyä. Mä satun pitämään kauniiden asioiden katselusta.

Itse en alastomuutta kauheasti harrasta, sillä mun mielestä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin (omien) tissien heiluminen :rolleyes: . Ilman rintsikoita ei siis tule oltua kuin saunassa, suihkussa ja sängyssä.

Ponipeikko sanoi:
Itse en alastomuutta kauheasti harrasta, sillä mun mielestä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin (omien) tissien heiluminen :rolleyes: . Ilman rintsikoita ei siis tule oltua kuin saunassa, suihkussa ja sängyssä.

:kuvia:

:lol2:

Kyllä tuo yhteis-saunominen on ihan ok ja sitä tulee joskus harrastettua. Nyt vähän vanhempana sen on huomannut että saunailloissa on mukavampaa kun ei ole tyttöjen ja poikien sauna erikseen. Mikä ois mukavampaa näin kesällä kun saunoa ja uida mökillä kavereiden kanssa.
Nuo höyry sauna miehet on sitten kans jotain ihme porukkaa. En ihmettele yhtään jos ei naiset tykkää niisä käydä. Muutamia kertoja oon ite käyny ja toisella kerralla jäi :david:äijä oikein siihen naisten ovelle kyttäämään tulisko sinne joku. Vittu lähin kiitää sieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom