Alastomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahvas
  • Aloitettu Aloitettu
Anaboli sanoi:
Ei kannata uida alasti, hauki voi iskee kiinni...

Siis juuri tämän takiahan kaikilla suomalaisilla mökkeilijöillä on iso roikkuva maha. Se toimii katsos "läppänä" siinä kulkusten edessä jonka joutuu nostamaan ensin pois edestä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alastomuus yleisillä paikoilla on - kuten varmaan yleinen mielipide muutenkin muodostuu asiasta - negatiivista. sillä toki on todellakin merkitystä missä ´alastomuutta´ harrastaa, ja missä muodossa ´alastomuus´ on. jos puhutaan totaalialastomuudesta, niin se sopii vain ja ainoastaan nudistirantojen lisäksi omaan kotiin - jossa on myönnettävä että omakin asuste on aika niukka (kotona ei kiinnosta kärsiä kuumuudesta, ja onhan se kivampaakin olla ´vapaammin´ ;) ). no - lisättäköön tähän vielä alastomuuden mielestäni sallimiin paikkoihin mökkitantereet - en usko että mökillä/maalla ketään ensinnäkään jaksaa kiinnostaa, jos perttipunttipentti ajelee mopolla alasti - ja toisekseen, vaikka näkisikin, tuskin viitsii/kiinnostaa tehdä asiasta suurtakaan numeroa. häirikkömopoilijat sitten erikseen.

mikäli taas puhutaan sellaisesta asiasta kuin paidattomana olemisesta kesähelteilllä, niin ainakin omasta puolestani jokainen saa olla kylilläkin aivan rauhassa ilman paitaa. kunhan vaan muistaa sen hygieenisen tekijän - eli ne bussin/vastaavat selkänojat yms. paikat. lisäksi mielestäni ruokailu- sekä vastaavat paikat jonne mennään kokoontumaan jonkin nautintoaineen tai ruuan nauttimista varten - joskus perheidenkin kanssa - (kyllä, terassitkin kuuluvat tähän kastiin), vaativat mielestäni ´siveellisen´ vaatetuksen.

mikäli sitten pamppailee kylillä kadulla ilman paitaa ja nauttii suomen kesästä - tai jossakin muussa yleisessä tapahtumassa (lue: festarit, ulkoilmakatsomot jossakin pelissä), niin mitä sitten? ei tätä kesää niin paljoa ole, että hieman paljaamman vartalon näkemisestä voisi herneitä nenään ottaa; oli se paidattomana olija sitten bodattu tai kolmen tynnyrin vatsan omistava. <- yleensä tosin treenatut kaverit saavat asiasta sitten kuulla enemmän, ja saavat yleensäkin niitä maailmankuuluja ´paheksuvia´ katseita tyyliin: ´siinä sekin itseään esittelee´ (hyvä että sellainen henkilö voi edes hihatonta paitaa päällensä laittaa. yleensä ei voi.).

ihmisvartalo on kaunis asia. kunhan sitä ei tosiaan tarvitse katsella kahden metrin päässä ruokaravintolassa pöydästäsi, kun syöt kallista maksamaasi pihviä/muuta mieliruokaasi.

Munkin mielestä on jotenkin vain mautonta olla kaupoissa ym. ilman paitaa. Puhumattakaan mistään pikkukalsareista. Varsinkin jos kaikenlaiset omia kauneusihanteita rikkovat ihmiset tällaista harrastavat. Oikeastaan en olekaan ikinä nähnyt kaupungilla ilman paitaa ketään lihaksikasta ja hyvännäköistä miestä. Jos olisin, vosin pitää sitä ihan kivana. Minä olen niin suvaitsematon, että mua ällöttää jo uimarannoilla kaikki virtahevot ym.

Vai että mopolla alasti täällä ajellaan :lol2:

En tiedä meneekö ihan ohi threadin mutta, oletteko huomannees että jos on näitä ns. yhteisaunoja jossa miehet ja naiset ovat samaanaikaan niin naiset eivät tule koskaan alasti? Onko naiset vain niin sivistyneitä ja ujoja alastomuuden suhteen vai onko se joku kiveenkirjotettu sääntö että naiset eivät saa näyttäytyä tuntemattomille miehille alasti :)

(Tää ei ole sitten mikaan propakanda viesti että kun en muute nää alastomia naisia niin haluan ne saunaan näytille) Haha jooo... ottakaa joku hameväki myös asiaan kantaa :kippis1:

Anaboli sanoi:
Ei kannata uida alasti, hauki voi iskee kiinni...
Kai nyt haukikin sentään vastavuoroisesti kunnioittaa ihmistä ja jättää alamittaiset rauhaan.

nCh sanoi:
En tiedä meneekö ihan ohi threadin mutta, oletteko huomannees että jos on näitä ns. yhteisaunoja jossa miehet ja naiset ovat samaanaikaan niin naiset eivät tule koskaan alasti? Onko naiset vain niin sivistyneitä ja ujoja alastomuuden suhteen vai onko se joku kiveenkirjotettu sääntö että naiset eivät saa näyttäytyä tuntemattomille miehille alasti :)
Mtääh, mä en ainakaan ole sellaisissa yhteissaunoissa ollut, jossa joku olisi joku pyyhe päällä. Paitsi kerran, yhdellä oli kyllä pyyhe ja se oli nainen. Se oli myös hieman läski, ehkä johtui siitä. Tosin siltä taisi se pyyhe sitten loppupeleistä lähteä, en ole ihan varma. Sitten myöhemmillä kerroilla se ei enää käyttänyt sitä pyyhettä enää.

Toi mautonta ei kelpaa, perustelkaa.
Jos se jonkun mielestä on mautonta, niin ton takia en ainaskaa aio lopettaa viuhahtelemisiani, päin vastoin.

Tosta sauna hommelista. Tiedän tilanteita, maalla jälleen. Missä on näin kesäisin talkoita ja talkoo porukka menee ehtoolla talkoo saunaan ja juo talkoo sahtia. Ja talkoo saunassa on talkoo väki sukupuoleen katsomatta alasti, niinkuin myöskin uimassa.
Tos hygieniahysteriassa on menty kyllä mun mielestä liian pitkälle. Paljaalla perseellä siä lauteilla istutaan, eikä siittä välitetä kuka siinä just aiemmin on istunu.
ja en ainaskaan tiedä tapausta missä olisi isännällä ruvennut jöpöttää naapurin emäntää kattellessa. Koska mielestäni saunas on täysin luonnollista olla alasti, eikä siihen liity mitään seksuaalista.
Noista yhteis saunoista en osaa sanoa mittää.
Jos kerran on luonnollista olla saunas alasti ilman seksuaalista merkitystä, niin miksei julkisella paikallakin?

Kotona tulee tosiaan oltua nudena noin 98% ajasta, nukun, syön, siivoan ja tiskaan ilman vaatteita.

Saunassa alastomuudella on funktionsa, ja ainakin itse olen kasvanut siihen että ei sinne löylyn pieksämiin mieliin paljon erotiikkaa eksy. Saunaan saa yleensä aina myös seuransa valita - tai eihän sitä edes tarvitse valita, kun tilanteissa joissa saunailtaa vietetään, ollaan kuitenkin jo valmiiksi hyvässä porukassa. Näin ainakin meillä. Uimahallin saunoissa saunotaan kuitenkin aina saman sukupuolen kesken, joten mitäs vikaa siinäkään. Enemmän kuin ventovieraan naisen runsas häpykarvoitus, mua häiritsee se ettei saa heittää löylyä niinkuin tahtoo. Pankissa asioidessa virkailijan reisiä peittävät haituvat olisi kyllä liikaa.

Vaikka kuinka itse viihdynkin luonnontilassa kotonani, mua ei kyllä saisi valintataloon vessapaperiostoksille pylly paljaana. Ihmisiähän tässä kuitenkin ollaan, eikä mitään elukoita. Ekshibitionisti löytää kyllä ne hyväksytyt paikat missä esitellä (olemattomiakin) sulojaan jos siltä tuntuu.

Kyllä mua ällöttää nähdä ihmisiä jotka liikkuu kanssaihmisistään piittaamatta äärettömän vähässä vaatetuksessa. Mun työpaikallani käy asioimassa mies jolla on noin jalkapallon kokoinen napatyrä, eikä se todellakaan ole kaunis näky ilman paitaa. Sympatiat vaan joo, sairas ihminenhän se on, mutta kai sille kaupunki jonkun hoitsun vois kustantaa pukijaksi.

Alastomuus on sitäpaitsi kiva yhteinen salaisuus ;) Mieluummin mä annan muitten ihmisten arvailla, miten mahtavaa tavaraa on tarjolla himassa, kuin että esittelisin sitä avoimesti.

Vai perusteluja kaivataan mauttomuudelle. No okei sitten. :D Musta se on mautonta, koska, mua vain rupeaa ällöttämään. Mulle tulee toisten paljaista ja usein hikisistä vartaloista mielleyhtymiä karvatuppien juuressa helmeilevästä hiestä. Napanöyhdästä ja sen vienon lämpimästä tuoksusta, vaikken ole koskaan sellaista haistanut. Hyllyvien läskien uurteissa hautuvasta piimivästä bukeesta. Persevaon kaivamisesta ja toisten ruuan sorkkimisesta samoilla käsillä. Lisäksi en vain halua nähdä läskejä karvaisia ihmisiä ilman vaatteita. Ei pahalla lihavia kohtaan.

Älkää kysykö mistä tämä mielleyhtymien joukko tulee, tuleepahan vain jostain. Irrationaalista. Vaatteet päällä olevista ihmisistä sitä ei niin helposti vain tule. Ja minulle ne tulevat saunassa, uimarannalla, kaikkialla. Mutta huom! Ei hyvännäköisistä ihmisistä.

rahvas sanoi:
Toi mautonta ei kelpaa, perustelkaa.
No ei sitä sen enempää tarvitse perustella. Sinä voit kokea olosi mukavaksi ja luontevaksi alastomana mopon selässä, salilla tai kirjastossa, mutta useimpia tuollaisen katseleminen vaivaa ja siksi myös sitä yhteiskunnassa karsastetaan. Toki voit jatkaa viuhahteluasi, mutta toisaalta on taas ihan turha valittaa jos joku heittää siitä kuittia.

Suurin osa ajasta ihan nakuna kotona pompin, varsinkin kun tahtoo kesällä olla turhan kuuma sisällä. Ulkona kaupungilla/kylillä ilman paitaa liikkuvat eivät yleensä ottaen haittaa. Mutta jos vielä kauppaan mennään niin rupeaa vituttaan helvetin eläimelliselle haiseva kroppa ja kun siihen lisää vielä ajatus tälläisesta kurottelemassa kasvis/hedelmäosastolla elintarvikkeita niin lynkkausmieliala on taattu. Tai että samainen henkilö koepukee vaatteita vaatekaupassa, ällöttävää. Totaalinakuilun taas lakikin kieltää yleisillä paikoilla.

Kotona, nakurannoilla, mökeillä ja muilla tällaisilla alueilla saa minun puolesta nakuilla ihan niin paljon kuin tahtoo. Teenhän sitä itsekin.

Yleisillä paikoilla ja asuinalueilla nakuilu on ehdoton, nou nou. Kyllä ihmisillä pitää olla vähintää shortsit jalassa.

Miksi pitäisi perustella miksi nakuilu on mautonta? Käsitätte kai mitä mauton tarkoittaa, jos ei nyt makuelämystä sillä tarkoiteta, vai pitääkö ihan sanan "mauton" syvällisiä tarkoituksia ruveta pohtimaan?

Hyväkroppainen, (ruskettunut?) mies voi kyllä olla ihan vapaasti ilman paitaa. Vaikka siellä terassilla. Myös bikinien yläosassa saa ihan vapaasti käydä kaupassa jos vaan itsetunto sen sallii. Enemmän minua häiritsee nämä reppanat jotka eivät osaa käyttää suihkua/pesukonetta ja vaatekaupassakin on käyty viimeksi 80-luvulla.

nCh sanoi:

Tästä aiheesta oli joskus juttua... en nyt muista missä :nolo: No anyway, Helsingissä oli ollut joku sauna (sorry, en muista sitäkään, mistä saunasta oli kyse), jossa siis molemmat sukupuolet saunoivat yhtäaikaa. Yhteissaunavuorot oli kuitenkin pitänyt lopettaa, koska naisilta tuli niin paljon valituksia - muutamat miehet eivät kertakaikkiaan osanneet käyttäytyä, vaan tunkivat väenvängällä melkein naisten syliin istumaan, vaikka sauna olisi ollut muuten aivan tyhjä, tai jopa änkesivät kahden naisen väliin :jahas: Eli vaikka tilaa olisi ollut reilusti, niin viereen ja melkein iholle piti tunkea.

Tuskinpa sekään mikään kiveenkirjoitettu sääntö on, että kaikki - tai edes monet - miehet näin käyttäytyisivät, mutta tässä tapauksessa ne muutamat ääliöt tosiaankin pilasivat koko porukan maineen, ja yhteissaunavuorot lopetettiin (vai erotettiinkos siihen saunaan kaksi eri puolta, pahus kun ei pysty muistamaan).

Alastomuuden suhteen olen samalla linjalla monen muun jo vastanneen kanssa: Kotona ja mökillä, ja ylipäätään yksityistiloissa/tilaisuuksissa jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee, mutta julkisilla paikoilla tulee pitää edes vähimmäismäärä vaatteita päällä. EDIT: Poislukien tietenkin nudistirannat tms.

Viimeksi muokattu:
Rita sanoi:
Enemmän minua häiritsee nämä reppanat jotka eivät osaa käyttää suihkua/pesukonetta ja vaatekaupassakin on käyty viimeksi 80-luvulla.

Pakko provosoitua. Ota huomioon ettei esim. ihmiset, jotka tekevät raskasta työtä tai muuten vain joutuvat olemaan kuumissa olosuhteissa eivät työpäivän päätteeksi ehdi käymään suihkussa ja vaihtamaan vaatteita ennen asioilla käyntiä. Itselläni satunnainen(vain joskus) puhelinpylväissä kiipeily aiheuttaa niin pahan eläimellisen hajun että se haittaa itseänikin, ja toki työkaveria eikä samaan autoon mielellään mennä. Toki monilla työpaikoilla on suihkut ym. pesuvehkeet, mutta läheskään aina ei aika riitä.

Itellä ei alastomuutta vastaan mitään oo jos sitä omissa oloissaan harjoittaa mutta kun julkisilla paikoilla liikkuu niin ne vaatteet on minusta hyvä pitää päällä. Biitseillä vituttaa välillä pin-up emännät, jotka roikottaa niitä tissejään ja ottaa arskaa, jotain rajaa sentään. reinhardtin kans samaa mieltä eli ei olis kovin miellyttävää istua jossain julklisen paikan penkillä ilman paitaa tai munasillaan kun siinä on puolet kansasta käyny hikoilemassa ja piereskelemässä.

Pakko provosoitua. Ota huomioon ettei esim. ihmiset, jotka tekevät raskasta työtä tai muuten vain joutuvat olemaan kuumissa olosuhteissa eivät työpäivän päätteeksi ehdi käymään suihkussa ja vaihtamaan vaatteita ennen asioilla käyntiä. Itselläni satunnainen(vain joskus) puhelinpylväissä kiipeily aiheuttaa niin pahan eläimellisen hajun että se haittaa itseänikin, ja toki työkaveria eikä samaan autoon mielellään mennä. Toki monilla työpaikoilla on suihkut ym. pesuvehkeet, mutta läheskään aina ei aika riitä.

Älä suotta, en todellakaan tarkoittanut tuota noin. Itsekin käyn kaupassa jos millaisissa vermeissä (suoraan treeneistä, peleistä, puusouvista tms). Kyse oli siis ihan rehellisistä reppanoista jotka eivät taatusti töitä tee. Esim paikkakunnallamme yksi, joka hajullaan tyrmää ja tyhjentää kahviollisen ihmisiä alta aikayksikön. :offtopic:

kyllä suoraan sanottuna on vitun naurettavan näköistä kun jotkut "bodarit" kävelee kaupungilla joku hiaton paita päällä ja kokoajan pitää kaivaa nokkaa tai suun pieliä että se hanska näyttäs vähänkään isommalta mitä se todellisuudessa on ja lisäksi jotkut eivät edes hengitä vaan kävelevät yhdellä hapenvedolla kaupunki rundinsa rinta kaarella läpi ja sitten menevät loppupäiväksi kotiin henkeä vetämään, eli jos hiaton paita päällä/ilmanpaitaa kävellään niin ottakaa rennosti, ne käsien kokussa pitämiset ja rinta kaarella kävelyt on aivan vitun speden näköistä touhua. jännitelkää salilla, vapaalla voi ottaa jopa rennosti :)

Elsa sanoi:
Kotona tulee tosiaan oltua nudena noin 98% ajasta, nukun, syön, siivoan ja tiskaan ilman vaatteita.

Alastomuus on sitäpaitsi kiva yhteinen salaisuus ;) Mieluummin mä annan muitten ihmisten arvailla, miten mahtavaa tavaraa on tarjolla himassa, kuin että esittelisin sitä avoimesti.

Elsa kirjoittaa itsensä pakkotoiston "Laatua pojille 2"- threadin ympärille syntyneen kerhon jumalattareksi. :thumbs:

Aika samoilla linjoilla kaikkien kanssa. Tottakai mökillä, nudistirannoilla ja kotona saa olla alasti. Jonkinlaista vaatetta voisi sitten muilla yleisillä paikoilla pitää.
Toivottavasti Suomi kehittyisi joskus siihen suuntaan, että miehet eivät enää kiinnittäisi niin paljon huomiota esim. rannalla yläosattomissa olevaan tyttöön, niin saisimme niitä lisää rannoille... Asiat on vähän eri mallilla jossakin välimeren maissa, tai Braziliassa (:kuola:). Joidenkin mielestä touhu Braziliassa on mennyt jopa hulluksi, kun tytöt tuppaavat pukeutumaan aika pieniin bikineihin, mutta onko sekään välttämättä niin huono asia?
Tottakai ihmiset, joiden päälle ei ko. vaatteet mahtuisi jaksavat noita kuteita kauhistella, mutta jos ei olisi hyvän näköisiä ihmisiä, ei olisi kateutta, eikä olisi halua tulla hyvännäköiseksi ;)

Sauna... Ihme mesta siitä on teillekin syntynyt. Tottakai saunassakin voi olla erotiikkaa, mutta sitä saattaa olla vain vähän vaikea löytää kun sukunsa kanssa saunoo ja näkee vartaloita 2-90 ikävuosien väliltä. On riippuvaa tissiä, karvaisia selkiä ja hölskyviä pyllyjä... Sairastahan olisi, jos siellä kokisi itsensä seksuaalisesti heränneeksi.
Mutta vannon sen, että osaisin jokaiselle sanoa oman saunakaverin (tai saunakaverit) joiden kanssa sauna ei olisikaan niin tylsä paikka...

edit: Neutraali puhuu taas asiaa :D Se on kiva nähdä noita oman salinkin rhp-jamppoja kikkailevan kaduilla hihattomat paidat päällä happikadon oireissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom