Alastomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahvas
  • Aloitettu Aloitettu
lueskelin juuri Paidattomat aloittelijat treadia ja rupesin miettimään ihmisen pukeutumis käyttäytymistä noin ylipäätänsä.
On tavallaan kummallista kuinka epänormaalina asiana alastomuutta pidetään, ainaski minusta. Esimerkikkisi joku paidaton terassilla istuva mies tai bikineillä kaupassa käyvä nainen on aina jotenki poikkeava, ainaskin enemmistön ja varsinkin tukevapien ihmisten mielestä.
Itse en ole mikään atleetti tosiaankaan, mutta tykkään uida alasti ja ajella mopolla alasti. Onneksi se täällä maalla onnistuu omalla mökillä ilman kommentteja, mutta autas kun käy jossain julkisella paikalla munasillaan, niin ollaan heti polttamas roviolla :)
en tarkoita et ens helteillä kaikkien pitäis heittää vaatteet roskiin ja olla alasti joka paikassa. Vaan tarkoitan olisiko vaatteitten pois jättämisellä mitään vaikutusta esim. Tämän kansakunnan lihoamiseen ja ittensä huolehtimiseen hygieeniassa ym. No eipä taitaisi olla juurikaan, vai?
Alastomuus on aliarvostettua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rahvas sanoi:
Alastomuus on aliarvostettua.

Alastomuus on itse asiassa melko epähygieenistä. Ei ole kiva istua bussissa penkkiin, mistä on noussut paidaton sikana hikoillut juoppo.

Vaatteiden alkuperäinen tehtävä on ollut suojata ihmistä kylmältä, auringonpaisteelta ja piikkien raapimiselta. Jossain määrin vaatteet palvelevat tuota tehtävää nykyäänkin. Lisäksi on sitten tullut kaikkia moraalijuttuja, jotka pakottavat pukemaan päälleen, enkä pidä niitä mitenkään huonoina -ei minua kiinnosta katsella muiden ihmisten genitaaleja.

Itsekin tykkään uida ja ottaa aurinkoa alasti, mutta en missä tahansa seurassa.

Kämpillä olen lähes aina alasti :rock: Mut kyllä ulkona täytyy verhootua. Ollaan sit taas alasti ku vasarakin tehdään kivestä ja ruoka metsästetään jousipyssyllä :piis:

Itseäni ainakin vituttaa alepassa kun paidattomat kesämiehet hiihtävät elintarvikkeiden ohi sandaaleissaan, jää keijolta pihvit ostamatta. Munasillaan ei ole kuitenkaan kukaan vielä onneksi makkaraosastolla vastaan tullut.

alastomuutta varten meillä on täällä laatua pojille-thread...niin ja vippipuolelle tomin kuvathread

:D

Mistähän sitten johtuu että tuolla etelämpänä, mm. Espanjassa ja Italiassa, voi nähdä hyvinkin paljon ihmisiä nahkatakissa aivan kesähelteillä? Olisiko jopa niin että kun täällä Suomessa on pitkä ja kylmä talvi niin kesä tuntuu paremmalta kun laitetaan shortsit jalkaan jo +15 asteen lämpötilassa...

Minusta julkisilla paikoilla pitää liikkua sillä tavalla pukeutuneena ettei se aiheuta yleistä pahennusta. Jos kävelee kaupungilla ilman paitaa niin se on mielestäni täysin mautonta. :arvi:

On tästä ennenkin puhuttu, mutta samaa mieltä protskun kanssa. Muualla näkee korkeintaan saksalaisia turisteja paidattomina :david:

protsku sanoi:
Jos kävelee kaupungilla ilman paitaa niin se on mielestäni täysin mautonta. :arvi:
Aiheuttaisiko esim. Jessica Alba sinussa negatiivisia ajatuksia hedelmätiskillä ilman paitaa... :thumbs:

Toisaalta keskieuroopassa näkee paljon enemmän alastonta porukkaa. Esim. puistoissa ja uima-altailla naisia ottamassa aurinkoa yläosattomissa ja jopa ihan nakuna. Ja porukkaa tosiaankin riittää. Vapautuneempaa meininkiä kuin suomessa - mielestäni.

njietro sanoi:
Aiheuttaisiko esim. Jessica Alba sinussa negatiivisia ajatuksia hedelmätiskillä ilman paitaa... :thumbs:

Enemmän minua häiritsee jos näen jonkun ns. seksiobjektin alasti yleisellä paikalla verrattuna johonkin tavalliseen kaduntallaajaan. Tai siis enemmän se häiritsisi minua jos minua tälläiset asia häiritsisivät. Minua häiritsee paljon alastomuutta vakavammat asiat kuten laittaako vasen kenkä ennen oikeaa vai toisin päin.

jep, otetaan kaikki vaatteet pois, it's all good :rolleyes:

Hei, ei siinä alastomuudessa ole mitään, mutta jos kroppa on epämuodustunut, alimuodostunut tai muuten kamala, niin ihminen ymmärtää pitää vaatteita päällä tietyissä mestoissa.

Ja sitäpaitsi, miehillä on se penis, jos penis on tavis löysänä niin mitä järkeä olla alasti? :david: Kyllä nyt pitää olla sen verran itsekunnioitusta, että on alasti sitten kun se penis on erikoinen.

Naisilla sen sijaan ei ole paljon hävettävää. Rintojen koko ei merkkaa mitään, mutta se selluliitti ja löysä perä :itku:

Alastomuuden ihannointi, alastomuuden toteutuminen yleisillä paikoilla ei saa alkuansa pakkotoisto.com'ssa, uskokaa vaan :david:

Niin, ja alastomuus on suhkot epähygienistä (ravintolat, uimahallit, julkiset kulkuvälineet jne jne.)

protsku sanoi:
Minusta julkisilla paikoilla pitää liikkua sillä tavalla pukeutuneena ettei se aiheuta yleistä pahennusta. Jos kävelee kaupungilla ilman paitaa niin se on mielestäni täysin mautonta. :arvi:

Tota mä en oikeen ymmärrä, miksi se aiheuttaa pahennusta. Ymmärrän ton hygieenia puolen suht. Mut on siinä jotain muutakin, eikös?

Joteski tuntuu siltä et kun ihminen on alkanut käyttää vaatteita pitääkseen kylmän loitolla, niin jossain vaiheessa vaatteet ovat kahlinneet ihmisen sisäänsä. Esim. Kaikenlaisia pukeutumis sääntöjä häis,hautajaisis ym. ja merkkivaatteet sun muut.
Tästä pääsemmekin olennaiseen:
Onko ihmisen liian helppo peittää kehonsa, makkarat vyötäseltä vaatteisiin?
Katselkaa naistenvaate lehtiä; tälläinen asuste hoikentaa tämän ja tämän kanssa. Pystyraidat housuissa tälläisen jakun kanssa on paras vaihto ehto tai sitten tälleen...
Ihminen on vaatteiden orja.

En taroita että kaikkien pitäis vastata nyky ajan kaunneus ihanteita ja varsinkin jos on joku sairaus joka lihtottaa. Mutta luulisi sen jos oltaisiin alasti pistämään noita xxxxl läskejä hieman miettimään.

Mielipiteitä, kiitos.

Ja eikös ton itsensä pesemisen luulisi olevan siten yleisempää, jos oltaisiin alasti?

Mun naapurikin kävelee päivätpitkät kalsareillaan tossa mun ikkunan alla ja raapii vehkeitään ja hieroo läskimahaansa ja syö makkaraa, eipä se mua nyt hirveästi häiritse vaikka kuvottavaa onkin.

Mun mielestäni on aivan vallan OK että ollaan kaupungilla ilman paitaa. Läskit, laihat, pitkät ja kääpiöt, ei tunnu missään. Ihan alasti en tykkää itsekkään olla, mutta paidatta on vapauttavan tuntuista olla. Himassa aina pyyhe päällä, vitun mukava asuste.

Ettäkö vaatteet olisi vain kylmää vastaan? Höpö höpö. Ne on olemassa suojatakseen alastomia vartaloita toisten katseilta. Jokainen nainen voi kertoa sulle, ettei se menisi tissit paljaana steissille vaikka olisi +31.
Mä en halua nähdä _ketään_ alasti julkisella paikalla. En lihavaa läskiä, en hoikkaa teinienkeliä. Mä en kaipaa sotkemaan mun päivääni sitä että alkaa vituttaa katsoa jotain paidatonta urpoa kolmen mahansa kanssa, ulkonevia luomia niskassa ja karvoja olkapäissä, tai sitä että kesken kauppareissun tulee polttava tarve repiä kesäkisulta bikinit irti, taittaa se kaksinkerroin pakastelaatikkoon ja täyttää Luonnon Ylin Tehtävä. Mun päiväni menee paljon paremmin kun pintaa on vähemmän esillä. Ihmiset, ihan sama miltä näytätte, pitäkää vaatteet yllänne, jookosta?

Kaupungilla/kaupassa yms. yleisillä paikoilla pitää olla vaatteet päällä. Miehillä on sitten lupa kävellä kaupungilla ilman paitaa kun kroppa alkaa olla Flex Wheeler tasoa. :rolleyes:

Kotona oon usein kalsareillani, ihan vaan senkin takia, että on pirun kuuma. Pukeudun lämmön mukaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom