Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite skippaan kaikki rosan piirtämät. Olenko outo? En pidä yhtään Rosan piirto tyylistä.
Itse en lehteä nykyisin lue, mutta sama on kyllä taskareissakin. Uusi taskari tulee kyllä aina ostettua, mutta ei sitä viitsi kun sen yhden kerran lukea. Vanhoja taskareita taasen tulee edelleenkin luettua uudestaan ja uudestaan. Esm. Aku kaukomailla ja Salaperäiset kyntteliköt on todella kiinnostavaa luettavaa, samoin kuin tämä pinkkikantinen jonka nimeä en muista mutta jossa Aku seikkaili Hamletina.Imo nyky Aku Ankkojen taso on laskenut reilusti siitä, mitä ne oli joskus. Tulee vain selattua sivut läpi ja heitettyä lehti pinoon. Tarinoista puuttuu jokin mielenkiinnon herättäjä.
Ereg, Roope nimesi hevosensa siskonsa mukaan. En muista missä tarinassa toi oli.
Imo nyky Aku Ankkojen taso on laskenut reilusti siitä, mitä ne oli joskus. Tulee vain selattua sivut läpi ja heitettyä lehti pinoon. Tarinoista puuttuu jokin mielenkiinnon herättäjä.
Sama homma täällä. Vanhat taskarit on ihan parhaita. Niitä tulee luettua vähän väliä. Niissä tarinat on mielenkiintoisia ja hauskoja.Itse en lehteä nykyisin lue, mutta sama on kyllä taskareissakin. Uusi taskari tulee kyllä aina ostettua, mutta ei sitä viitsi kun sen yhden kerran lukea. Vanhoja taskareita taasen tulee edelleenkin luettua uudestaan ja uudestaan. Esm. Aku kaukomailla ja Salaperäiset kyntteliköt on todella kiinnostavaa luettavaa, samoin kuin tämä pinkkikantinen jonka nimeä en muista mutta jossa Aku seikkaili Hamletina.
Näyttäisi siltä että makuja tosiaan on monia. Itse lopetin AA:n tilaamisen aikanaan nimenomaan siksi, että joka ikinen numero tuntui olevan täynnä Vicaria. Voi olla, että Vicarin tyyli on kehittynyt viimeisen viiden vuoden aikana, mutta 2000-luvun ensimmäisinä vuosina miehen piirrosjälki näytti minusta huolimattomalta ja tarinat olivat populistisen mauttomia. Olkoonkin ettei Vicar taida itse tarinoita kirjoittaa kuin osaksi, mutta tuntui ettei mieheltä koskaan tullut ulos muuta kuin keskinkertaisuutta tai surkeutta.Makujahan on monenlaisia.
...
Marco Rotasta ja Vicarista pidän myös, ja olen oppinut pitämään Heymansista.
Näyttäisi siltä että makuja tosiaan on monia. Itse lopetin AA:n tilaamisen aikanaan nimenomaan siksi, että joka ikinen numero tuntui olevan täynnä Vicaria. Voi olla, että Vicarin tyyli on kehittynyt viimeisen viiden vuoden aikana, mutta 2000-luvun ensimmäisinä vuosina miehen piirrosjälki näytti minusta huolimattomalta ja tarinat olivat populistisen mauttomia. Olkoonkin ettei Vicar taida itse tarinoita kirjoittaa kuin osaksi, mutta tuntui ettei mieheltä koskaan tullut ulos muuta kuin keskinkertaisuutta tai surkeutta.
Itse nimenomaan diggailen melkein eniten Vicaria. Notkeaa piirrosjälkeä ja tuntuu muutenkin että kaverin tarinoissa lentää aina parhaat onelinerit ja läpät.