Aku Ankka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rosa on hyvä piirtäjä, mutta huono ankkapiirtäjä. Aku Ankkaan hänen kuvansa vain yksinkertaisesti ovat aivan liian yksityiskohtaisia. Tarinat ovat toki muuten yleensä juoneltaan mahtavia, ja parempia kuin lähes kellään muulla.
Olen pahoillani, mutta mielipiteesi on väärä. :D Viimeisen lauseen allekirjoitan täysin, mutta kahta ensimmäistä en tod. Siinähän se koukku nimenomaan onkin, että ne on niin yksityiskohtaisia ja taidokkaasti piirrettyjä. Tykkään juuri Rosan piirrosjäljestä paljon enemmän, kuin kenenkään muun.

Kuuno on niin random äijä että se on jopa loistavaa. "vittukun on tylsää, täytänpä nämä isot pallot siirapilla ja tyrkkään pyörimään tuota mäkeä alas" :lol2:
Ja powerin kanssa täysin samaa mieltä. Rosa ylivoimaisesti paras ankkapiirtäjä. Jos pitäisi yksi valita piirtämään kaikki akkarit niin kyllä se Rosa olisi.

Itselläni on 1976 vuodesta kaikki Aku Ankan lehdet + extralehdet myös :)
Aku Ankan Taskukirjat ja Roope Setä löytyvät myös kaikki.

Joo, Kuunolla ei tee mitään. Kaasi kyrpii kans.

Väärin. Kaasi on harvinaisen kova juurikin siksi, koska se on niin tyhmä.

Oon kade! Itellä puuttuu vielä pitkästi toista sataa taskukirjaa. Aku Ankka lehtiä on hirveesti hukassa (olis muuten n. 15 vuoden ajalta) ja roope-setiä on muutama vuosikerta + satunnaisia numeroita.

Onko kokonaan väritetty taskukirja parempi kuin nostalginen väriaukeama-mustavalkoaukeama?

Mikähän mahtaisi olla paras paikka myydä Aku Ankan taskukirjoja? Huuto.nettiin tai johonkin divariin? Niitä on tässä vuosien varrella kerääntynyt sellainen vuori etteivät muutossa mahdu uuteen asuntoon.

Itse sanoisin myös kirpputori. Sellainen tori missä käy paljon porukkaa, sitte ne mitkä ei mene niin vaikka johonki huutonettiin.

Kyllä pitää kämpästä tilaa löytyä Aku Ankoille. :)Huutonetissä myynnissä on niin iso vaiva, että parin euron tavaroita en siellä myis. Tietty, jos myis isompana satsina.

Akujahan nyt ei voi olla liikaa, kämppä voi olla liian pieni.

Aku Ankastahan tulee lapsuuden (ja nuoruuden ja aikuisiän) rakkaimpia muistoja. Mikä on sen hienompaa kuin odottaa että Aku Ankka kolahtaa postiluukusta sisään ja linnoittautua sohvalle kahvikupin kanssa Ettan vintillä.

Ja pokkarit vielä erikseen, saisi tulla vaikka viikottain minun puolesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom