Ite oon syönyt sellaset 3kk nyt Roaa (40mg/pv, 70kg) ja jos ihon kuntoo tänä aikana vois kuvata jollain käyrällä, niin se vois muistuttaa jotain nousevaa pörssikäyrää, eli välillä menee huonompaan ja välillä parempaan suuntaan, mutta kuitenkin pitkällä aikavälillä ihon kunto kokoajan parantunut. Aktiivisia finnejä mulla ei oo käytännössä enää ollenkaan. Pari päivää sitten tuli taas pari, mutta nekin on ehtiny jo "kuivua" tätä kirjottaessa. Ennen kuuria oli aina joku about 5-10 aktiivista, eli melko paha ongelma oli.
Oon tosi tyytyväinen kuurin tuloksiin tähän mennessä. Sivuvaikutukset on ollu toki ihan huomattavia, mutta ei todellakaan mitään, minkä kanssa ei pystyis elään. Vähän ihottumaa on tullut käsivarsiin ja ilman huulirasvaa varmaan kuolisin, mutta ei noi mulle mitään esteitä ole kun ne pystyy kuitenkin hoitaan. Ainoo mikä ärsyttää on toi edellä jo mainittu jälkien jääminen finneistä, eli tuntuu, että jokasesta finnistä joka tulee ja lähtee, jää kuitenki tollanen punanen jälki, joka ei tunnu ikinä lähtevän pois, vaikka iho on muuten ihan sileä siltä kohdalta. Ennen kuuria noi finnit kyllä häipy kokonaan näkyvistä nopeesti sen jälkeen kun ne ei ollu enää "aktiivisia". Oon itekin alkanu harkitteen jopa jonkinnäkösen peitetsydeemin käyttöö, mutta odotellaan nyt vielä kesään asti jos aurinko vaikka auttais noihin jälkiin. Muita ideoita tähän?