Mulla kesti pahenemisvaihe reilu 4 kuukautta 40mg annoksella ja painoa oli 80kg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jostain syystä en pysty editoimaan tuota edellistä viestiäni niin kysytään nyt sitten uudella, kuinka kauan verikokeiden tulosten saaminen nykyään kestää? Jos siis mitataan nämä maksa/rasva-arvot.
Noin viikko. Itse kävin labrassa maanantaina ja tulokset tulivat perjantaina. Näin siis julkisella, yksityisellä huomattavasti nopemmin.
Julkisella.. mä kävin julkisella ja sain tulokset jo seuraavana päivänä :O
Itellä ei oo oikeestaan tullu muita sivuoireita Isotretinoin kuurista ku finnejä nous pariks päiväks enemmän, punotti enemmän ja huulia kuivaa. Enää lähinnä huulia kuivaa. Kysymys kuuluukin toimiiko tämä kuuri tällä hetkelllä? Mitä itte olen lukenut netistä olen saanut sellaisen käsityksen että koko naama suunnilleen repeytyy irti, kaikkia paikkoja kuivaa ja hilseilee ja elämä on yhtä helvettiä kuurin ajan. Olen ollut kuurilla nyt 6 päivää ja annostus on 2x20mg aamuisin ja paino 78kg.
Toissapäivänä salilla ranskista tehdessä yhtäkkiä toiseen polveen iski aivan jumalaton kipu(hyvä että kävelemään pystyi), kesti n. vartin ja hävis :o Tällä hetkellä 3x20mg päivässä
Mäki joskus kaatuun ja lyön pääni. Mitä sitten?