Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ihon huokoset varsinkin nenän alueella hieman mustapäävoittoista. En tiedä pitäiskö koittaa jonkinlaista rajumpaa mekaanista puhdistusta, koska mitkään aineet, edes sellaset missä on niitä "jyväsiä" joukossa, ei noita "aukaise".
Kerrohan -Manko- vähän kokemuksiasi yms. tuosta menetelmästä. Esimerkiksi millainen oli lähtötilanne ja kuinka olit aikasemmin akneasi hoitanut? Oliko mitä lääkekuureja aikaisemmin tai kuinka muuten hoidit ihoasi? Peset kasvosi siis ihan vain vedellä nyt tuon ohjeen mukaan yms.?
kaiken maailman kauppojen ja apteekkien ihonpuhdistus jutut olen kokeillut, ihan reseptirasvoja ja yhden antibioottikuurinkin tuloksetta. nyt pesen naamani pelkällä vedellä 2 kertaa päivässä, omega 3 ja 6 rasvat tasapainossa ja vähintään kolme litraa vettä päivässä. naama näyttää loistavalta. toimii!!! KOKEILKAA HYVÄT IHMISET!!! lukekaa linkistä paremmat ohjeet. http://keskustelu.suomi24.fi/node/3417040
Uskon että ne tulis takas kuitenki? Varsinkin paksulla iholla ei luulis paljoa auttavan vaikka ne kerran ronkkiskin auki? Ite jos noita puristelee niin luultavasti saa vain aikaan punoitusta ja finnejä vaikka kuinka puhtaasti koittais.
Kysypä tyttökavereilta... :D
6 tablettia päivässä kuulostaa aika hurjalta, kun suositus on 1-2 tablettia päivässä. Eiks tuosta voi saada D-vitamiinin yliannostuksen, kun on rasvaliukoinen vitamiini?http://keskustelu.suomi24.fi/node/3417040
apu löytyi tuosta menetelmästä. ihoni aivan loistokunnossa nyt!!!
2 kapselissa on noin 10µg eikä noita syömällä voi saada oikeestaan yliannostusta6 tablettia päivässä kuulostaa aika hurjalta, kun suositus on 1-2 tablettia päivässä. Eiks tuosta voi saada D-vitamiinin yliannostuksen, kun on rasvaliukoinen vitamiini?
Ei todellakaan toimi pahaan akneen pelkkä rasvojen ja veden syönti, koska se taas ei johdu epäpuhtauksista. kylhän se tietty auttaa jonkin verran
En ole ollut absolutistina.mitäs tota roacutan kuuria nautiskelleet henkilöt, ootteko ollu absolutisteina sen ajan kun kuuri on ollut vai ihan vetäny viinaa samaan malliin kun ennenkin? lääkäri puhu jotain ettei sais alkoholia käyttää?? kun maksaanhan tää lääke rasittaa tjtn niin onko perseiden veto sallittua? entä jos ottaa punkkia sillon tällön puolipulloo(joka vkl ofc.)
En ole ollut absolutistina.
Mulla on 20mg/päivä kuuri lähinnä nenän ympärillä olevien mustapäiden takia. Isoja finnejä toki tuli myös helposti. Kovin usein en juo muutenkaan, mutta ensimmäinen ryyppykerta kuurin alussa pisti nenän ihan punaseks pariks päiväks. Ton 5kk aikana on tullu juotua ainakin kerran kuukauteen, ei kuitenkaan aina hirveitä perseitä. Tähän sivuun tuli vielä muitakin lääkkeitä. Nyt kun kuuria on takana noin 5kk niin maksa-arvot testattiin ja ne oli silti tosi hyvät. Enää en huomaa alkoholin vaikutusta kuuriin, eli mitä pidemmän on mennyt aikaa, sitä pienemmät haitat oon havainnu. Vielä siis noin 4kk jäljellä kuuria.
Iho on kuulemma tosi hyvässä kunnossa ja mustapäät häivenevät kuukausi kuukaudelta. :hyvä:
En tiiä sit alkaa itteä vituttamaan jo oikeen roppakaupalla kun mikään ei toimi. Niinku tulis kaikelle tälle tavaralle immuuniks tai jotain. Ku 3kk söin roaa paheni päivä päivältä niinku aiemmin avauduin. Ja nyt oon syöny kortisooni tabuja ja tetrasykliini antibioottia kohta 1kk ja alkaa taas pahempaan päin menemään. Vaikka heti ton roan vaihtamisen jälkeen tohon toiseen settiin paransi ihoa huomattavasti mut nyt taas alamäkeen. En tiiä kui, mut mitä vaan tekis ni tulehtuu noi kaikki näppylät mitä tulee. Siin suhtees on parempaan päin ettei naamaa kiristä mistään ja ei oo nyt mitään paiseita naamalla ku ton roakuurin aikana.
Ja about 1kk päästä pitäis palata roan pariin mut en tiiä viittinkö, ku se masentaa kummasti ja naama viel enemmän. Ja ei oo mitään paskaa se puhe et roa aiheuttaa masennusta meinaan itel nyt paljon virkeempi olo verrattuna aikasempaan. Ei tiiä pitää vaan kattoo päivä kerrallaan ja toivoo et jossain vaihees oon tarpeeks jo kärsiny tästä paskasta.
itellä autto ihon parantumiseen kalaöjykapselit (5-7kpl päivässä), ermysin antibiootti, ja isotretionoini 20mg päiväannoksella, joka aikaisemmin oli 20mg ja 40mg vuoropäivin.
pesu pelkällä vedellä, ja joku voide iltaisin.