Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite vedin tota voidetta intissä naamaa joka ilta.. Autto joo aluks vähän yksittäisii finneihin mut kyllähän sitä roacuttanii päädyttii kumminki syömää.Clindoxyl-voide on kyl tehny ihmeitä tässä n. viikon aikana. Tukkeutuneita ihohuokosia on hävinny ja iho punottaa enää vain hieman (jos pahemmin ollenkaan). Edes kosmetologin hoito ei oo auttanu näin hyvin - ei edes väliaikaisesti. Parin päivän jälkeen käytin yhden Nivean puhdistusliuskan, jotta saisin kuivuneet moskat pois naamasta ja sen jälkeen iho onkin ollut parhaimmillaan.
Tämän perusteella voin suositella tätä voidetta (lääkärin reseptillä siis saa) kohtalaiseen akneen. Vihdoin alkoi toivo heräämään, että saa naaman kuntoon.
Edit: En liioittele enkä ota vastuuta jos joku tästä ei saa apua. Ihoni on sekaiho ja lääkäri totesi aknen kohtalaiseksi. Onneksi lääkärihän tämän kalliin voiteen lopulta määrää.
Käytin tota clindoxylia talvella, makso 21e muistaakseni tuubilta. Ihan scheissee kamaa mun aknelle, roaccutaniin päädyin pikimmiten ton käytön jälkeen.Ite vedin tota voidetta intissä naamaa joka ilta.. Autto joo aluks vähän yksittäisii finneihin mut kyllähän sitä roacuttanii päädyttii kumminki syömää.
Mitä muuten toi voide maksaa? Intissä kun sitä ilmasiks sai roppakaupalla aina ku kävi vaa hakemassa
Onko muuten roacuttanin syöjät ottanu aurinkoo kesällä? Ite oon yrittäny kärvistää itteeni ja tänää ekaa kertaa vähän jo paloin (hyvin vähän) Eikai sillä muuta merkitystä oo ku vaa vähän herkemmin iho palaa? (aurinkorasvaa)
Mulla lähti ainakin ekan kuukauden aikana kaikki mustapäät, mitä vaan oli. Tosin mulla mustapäät ei ollut mikään suurempi ongelma, mutta kyllä niitä oli reilusti nenässä, sen sivuilla ja jonkin verran rinnassa. Oikeestaan ensimmäinen asia, mitä roa teki, oli juurikin tuo mustapäiden nouseminen pintaan ja lähteminen jälkiä jättämättä. Nyt vajaan neljän kuukauden kuurittelun jälkeen ei ole enää yhtään mustapäätä ollut kuukausiin ja kolvi oikein kiiltää sileyttään ja puhtauttaan.Eipäs taida roalla lähtee mustapäät.
Tää on ainakin mukava kuulla. Lääkäri kommentoi, että ei ne mustapäät oikein muuten lähdekään (vertas siis aikasempiin antibiootteihin ja tohon Clindoxyliin). Isoin ongelma onkin noi mustapää.Mulla lähti ainakin ekan kuukauden aikana kaikki mustapäät, mitä vaan oli. Tosin mulla mustapäät ei ollut mikään suurempi ongelma, mutta kyllä niitä oli reilusti nenässä, sen sivuilla ja jonkin verran rinnassa. Oikeestaan ensimmäinen asia, mitä roa teki, oli juurikin tuo mustapäiden nouseminen pintaan ja lähteminen jälkiä jättämättä. Nyt vajaan neljän kuukauden kuurittelun jälkeen ei ole enää yhtään mustapäätä ollut kuukausiin ja kolvi oikein kiiltää sileyttään ja puhtauttaan.
No jaa... Riippuu paljon, että miltä kannalta kattoo.Poikkeus vahvistaa säännön ;- )) sulla on ilmeisesti kuuri mennyt muutenkin tod. hyvin.
Roaccuttan ja hikoilu
Roaccuttanin sivuvaikutuksia on hikoilun lisääntyminen, minkä pitäisi olla vain kuurin aikana.
Noh, mulle jäi hieman tätä sivuvaikutusta ja hikoilu on vielä kiihtynyt varmaankin n. 30%. Onko kellään muulla jäänyt tätä liikahikoilua/herkkyyttä/"kuumia aaltoja (ei mitään naisten juttuja, vaan tällaisia kuumia tuntemuksia kropassa jos tekevähänkin jotain liikunnallista)" päälle? Ennen en hikoillut juuri ollenkaan esim. selästä edes lenkillä mutta nyt sitä tulee helvetisti ja myös turhissa tilanteissa. Toivottavasti lähtee parin vuoden sisällä pois, mikä kuitenkin tuntuu aika mahdottomalta, sillä tämähän oire tulisi kumota jollain toisella aineella. Tuntuu myös että kiihdytti jotenkin ihokarvojen kasvua, sillä olin huomattavasti karvattomampi ennen tätä kuuria.
Kertokaas muut Roan syöneet, onko jäänyt hikoilua päälle? Söin halvemman, Isotretinoin Ratiopharm -kuurin n. 2 vuotta sitten. Ikää 20v.
Mulla on kanssa ollut nyt kuurin vikoina parina kuukautena tota hikoilua. Normaaleissa urheilusuorituksissa ym. en ole huomannut hikoilevani entistä enemmän, mutta noita kuumia aaltoja kyllä tulee. Ja mulla ne on nimenomaan noita, mistä Troy mainitsi. Eli jos vaikka pähkäilen jotakin tärkeetä asiaa päässäni, niin saattaa tulla yhtäkkiä kunnon kuumuus päälle. Naama alkaa punottaa, hikoilla ja koko kroppaa, etenkin yläkroppaa alkaa kuumottaa. Menee kyllä heti ohi, kun vaan rentoutuu ja ottaa hetken ihan rauhassa. Kaikkein ärsyttävintä tää on esim. ruuhkaisissa julkisissa, kun on ahdasta ja muutenkin kuuma. Siellä sitten pyöriä, ku naama punottaa enemmän ku vanhoilla deekuilla.Mä söin tuota ihottumaan ja ihan scheisse lääke. Hilseili mestat ja huomasin myös tuon hikoilun. Sellainen levoton olo noin yleisesti.
Hikoilu voi johtua myös tuosta ahdistuksesta?