Jep, ois kiva tietää, mulla kuurista yli puolet otettu, mikä ihmeen jälkihoito?Muute mikä tää roacuttanin jälkihoitojuttu o? Ku ite en oo mitää semmost tehny :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ois kiva tietää, mulla kuurista yli puolet otettu, mikä ihmeen jälkihoito?Muute mikä tää roacuttanin jälkihoitojuttu o? Ku ite en oo mitää semmost tehny :D
Jep, ois kiva tietää, mulla kuurista yli puolet otettu, mikä ihmeen jälkihoito?
Jep, ois kiva tietää, mulla kuurista yli puolet otettu, mikä ihmeen jälkihoito?
Oon huomannu et nytku tullu aina pitkiä taukoja kun en ole käynyt salilla niin naamakin pysyy siistinä... Taas yksi syy olla käymättä salilla :(
Kyllähän siellä miehiä käy. Ite oon ollu mikrohionnassa monta kertaa joskus aikanaan, ja joka kerta on viereisessä tuolissa istunut mies odotushuoneessa. Miksi tollaset hoidot olisi vaan naisille? Eikö miehet saa hoitaa ihoaan? :DMites finniarvet? oon nyttemmin huomannu ettei mulla vissiin ookkaa enää finnejä kovinkaa, mut nuo on näemmä niitä arpia.. Kuulin et joku mikrohionta kosmetologilla, mutta eikös se oo.. Ööh, lähinnä naisille suunnattu koko kosmetologi paikka... Tai siis, eikö se ois vähä outoa jos sinne suuntaisin :P
Mutta oon valmis nielemään ylpeyteni ja nuo loput chilipähkinät tosta jos se sitten todella auttais
E: Ja nii, mites kai se sitten onnistuis yhellä kertaa eli ei tarvis mennä sarjana..?
Huulirasva on kova sana, mulla sitä palaa vielläkii vaikka kuuri loppunnu n.7kk sitte :D ja seki oli just tuo 20mg ½vuoden ajanVittukun kuivuu naama tosta roaccutanista vaikka on vaan 20mg. huulet ihan kupruilla:(
Nyt lääkärillä käyty uus setti roaa taas hakemassa koska finnit ei oo vielä kokonaa naamasta lähteny. Eise meinannu ees määrätä mulle mitää testejä vaikka kysyin :wtf: Mutta sitte ku vaadin ni laitto labrakokeisiin. Sanoin että useat muut lääkärit kuulemma määrää säännölliset testit mutta lääkäri sano vähän närkästyneen olosesti että ne on ihan hyödyttömiä jos on terve ihminen :DNyt naama on taas aika huonossa kunnossa. En ymmärrä. En oo ees ryypänny kertaakaan. Vaikuttaskohan ku vedin aina ison maitomääränkaa ton pillerin ja syön muutenki vitusti maitotuotteita. Naama on kyllä kuiva ja perinteisiä roan oireita ilmenee. Jos se nyt rupes vasta tyhjentää mun naamaa kunnolla finneistä..