Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitäs luulisit? Vastasit tuohon miljoona kertaa kysyttyyn kysymykseen jo itse.
Ootko kauan syönyt roaa ja miten on pelannu?Täälläkin on roa-kuuri menossa. Tohon hilseilyyn ei tosiaan välillä humektanit auta niin oon surutta laittanu punasta bepanthenia vaikka se rasvasta onkin. Toimii eikä ainakaan täälläpäin aiheuta lisää finnejä.
Kyllä mä ainakin yksityistä ihotautilääkäriä suosittelisin. Pääsee vaikka samana päivänä (näin ainakin itselläni) ja palvelua nopeaa sekä asiantuntevaa. Oma lääkäri oli kelakorvauksen jälkeen 60,5€, korvaus taisi olla parinkympin luokkaa. Ja paikka tuskin oli ihan Helsingin halvimmasta päästä.Onkos ihotautilääkärit ainoa vaihtoehto jos meinaa saada akneen parannusta(ja joo klerasilit sun muut jo nähny)? Ittellä ois mahollisuus siis ilmaseen lääkäriin ja ajattelinkin voiko ne kirjottaa reseptin tarvittaviin aineisiin? Itellä vaan pieni akne, mut kyllähän se v*tuttaa aivan suunnattomasti! Ja mikäli ihotautilääkäri on ainut vaihtoehto, niin minkäslaisia kustannuksia siitä kertyy?
Onkos ihotautilääkärit ainoa vaihtoehto jos meinaa saada akneen parannusta(ja joo klerasilit sun muut jo nähny)? Ittellä ois mahollisuus siis ilmaseen lääkäriin ja ajattelinkin voiko ne kirjottaa reseptin tarvittaviin aineisiin? Itellä vaan pieni akne, mut kyllähän se v*tuttaa aivan suunnattomasti! Ja mikäli ihotautilääkäri on ainut vaihtoehto, niin minkäslaisia kustannuksia siitä kertyy?
Teininä aivan loistavassa kunnossa iho, ei ikinä finnejä. 21-vuotiaana sitten räjähti naama. Geeneissä luultavasti, kun vanhemmilla ja sisaruksilla ollut vähän samaa nuorena aikuisena.Minkä ikäsenä porukalla on hävinnyt tai huomattavasti vähentynyt murrosiän aiheuttama akne? Varmasti yksilöllistä toki, mut kiinnostais vähän tietää yleisesti..
Itsellä on nyt käytössä Basironin mömmöt, ihan hyvin pitänyt tilanteen kurissa ja tilanne ei mitenkään erityisen paha ole. Roat varmaan voi mun tapauksessa unohtaa heti kättelyssä, on meinaa atooppinen iho (~todella kuiva iho)?
Mitä mieltä ootte kerran kuussa ryypiskelystä roa kuurilla.