Kyllästyin viikonloppuna ton clindoxylin kanssa räpläämiseen. Soitin aamulla itelleni ihotautilääkärin ja nyt ollaan kotosalla roaccutan-kuuri kainalossa. Aluksi 3kk 40mg/vrk (oon 22v, 184cm/80kg) annostuksella ja sitten mennään maksa-arvoja katselemaan. Lääkäri vaikutti sitten aivan käsittämättömän paljon asiantuntevammalta, kuin toi mun kunnallisen yleislääkäri. Kerto tosi hyvin vinkkejä ja varotteli erilaisista sivuvaikutuksista ym. Muutenkin loistava palvelu Helsingin Klinikka22:ssa, suosittelen!
Oma tilanne on siis se, että ekat finnit oikeestaan koko elämän aikana ilmesty joskus loka-marraskuussa. Siitä asti on menty koko ajan vähän pahempaan suuntaan. Välillä oon onnistunu hillitteen brevoxylilla ja tolla clindoxylilla, mutta eivät vaikuttaneet kyllä riittävän päteviltä ongelma-alueille. Esimerkiksi clindoxylillä sain kyllä otsan parissa viikossa ihan samaan kuntoon, kun se on parhaimmillaan ennen ollutkin, mutta poskien ongelmakohtiin ei riittävästi tehonneet. Eli siis naama olisi muuten melko hyvässä kunnossa, mutta poskissa on finnejä melko paljon. Toinen poski menettelisi ilman kuuriakin, mutta toinen kyllä harmittaa ihan reilusti ja sen kanssa eläminen on häiritsevää.
Lääkärin vinkeillä ostin apteekista myös dalacin liusta, aqualan L kosteusvoidetta ja huulirasvaa. Määräys oli, että aterian yhteydessä kerralla 2*20mg roa, suihkun jälkeen dalacinin töpöttely naaman ongelma-alueille ja sen kuivuttua aqualania päälle. Ja aqualania toki aina kun tarvetta. Huulirasvaa käskettiin pitämään ehdottomasti aina mukana, tulee kuulemma tarpeeseen! :D
Omaan normaalistikin kohtalaisen helposti kuivuvat huulet ja ihon, joten toivottavasti en ihan rusinaks vetäydy... Ja jonkun verran pelottaa toi alkoholin käytön vähentäminen ja mahdolliset lihas- ja nivelkivut, nyt kun on just lähteny treenit rullaamaan ihan loistavasti. Kaikki vinkit muuten roa-kuurille tervetulleita!
Eli näillä lähdetään kohti kevättä... Toivottavasti ei tulis mitään pahaa pahenemisvaihetta, sillä nyt kehtaa vielä julkisesti liikkua, mutta ei ole kyllä sen suhteen varaa paljon pahentua. Tällä hetkellä ihon alla ei kyllä ole juurikaan patteja, mitkä sieltä voisi lähteä pahemmin räjähtämään. Toivon todella, että kehitys menis koko ajan parempaan suuntaan! Pitelen pientä päiväkirjaa vaikka täällä asian tiimoilta ja puran tuntemuksia.