Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaas mikä auttaa kun naama punoittaa aika reilusti, työssäni olen vielä päivän ulkona ja näin kun ilmatkin viilentyy niin aika karu toi naaman väri
Löytyisikö avain ratkaisuun tuosta tummennetusta kohdasta. Anna sille tilaa rauhoittua ja levätä.Oon kolme vai neljä roacuttan kuuria syöny ja viimesestä on vuosi aikaa. Ehdin puolivuotta sitten ja ajattelee et enää ei tuu paljoo ku intissäki olin paskasissa olosuhteissa eikä finnejä tullu mutta nyt on taas naama oikeestaa huomaamatta taas tullu täytee noita paskoja. Oon koittanu kaikenäkösiä voiteita lyyä naamaa joka ikinen ilta mutta tosiasia on se että roa on ainut vaihtoehto :curs:
Kuullostipa homolta :D Kyllä se on niin että heti kun en laita tuota voidetta naamaan niin finnien tulo lisääntyy huomattavasti. Voide siis hillitsee mutta ei tarpeeksi.Löytyisikö avain ratkaisuun tuosta tummennetusta kohdasta. Anna sille tilaa rauhoittua ja levätä.
Neljä roa kuuria on aika helvetin paljon, sun iho on luultavasti tällä hetkellä todella ohut ja herkkä.
No sepä siin onki ku oon aina vaa jonku 3 kuukauden setin vetäny ja sit lopettanu ku finnejä ei oo enää ollu. Sitte ne on aina parin kuukauden päästä tullu takas. Näin syömällä kuuria oikeestaan menetetään koko roacuttain käytön hyöty. Clindoxyl voidetta sain intistä. Mul saattaa joskus olla muutaman vuorokaudenki sama voide naamalla ku en oo kerenny käymään suihkussa. Sillon tuntuu vasta että aine alkaa potkii !:D Mut ei noi rasvat mitään auta jos on oikeesti kunnon akne.Onko ollut pitkiä kuureja? Monissa tapauksissa vaatii +9kk kuurin 40mg/pv, että tulehdus varmasti katoaa lopullisesti.
Esimerkkinä. Jos alat käyttää uutta kosteusvoidetta ja naama puskee parit finnit, se ei välttämättä ole huono asia.
Periaatteessa iholla kestää lähemmäs 30 päivää uusiutua ja tottua uuteen aineeseen.
Mikä voide mahtaa olla kyseessä?
No sepä siin onki ku oon aina vaa jonku 3 kuukauden setin vetäny ja sit lopettanu ku finnejä ei oo enää ollu. Sitte ne on aina parin kuukauden päästä tullu takas. Näin syömällä kuuria oikeestaan menetetään koko roacuttain käytön hyöty. Clindoxyl voidetta sain intistä. Mul saattaa joskus olla muutaman vuorokaudenki sama voide naamalla ku en oo kerenny käymään suihkussa. Sillon tuntuu vasta että aine alkaa potkii !:D Mut ei noi rasvat mitään auta jos on oikeesti kunnon akne.
Kuten jo aikaisemmin sanoin niin tollasen pidemmän ajan jälkeen naama näyttää muutaman päivän paljon paremmalta ja iho kuiva ja vähän hilseilevä niinkuin roa kuurillakin.Ehkä tossa voisi olla jotain syytä miksi naamas kukkii.
Satuitko lukemaan lääkeselosteen? Kuivuus ja hilseily löytyy muistaakseni samasta kohdasta kuin muutkin sivuvaikutukset. Ihoa saa ja kannattaa rasvata. Monelta tähänkin trediin kirjottaneelta mennyt tuo kohta ohi ;-))Kuten jo aikaisemmin sanoin niin tollasen pidemmän ajan jälkeen naama näyttää muutaman päivän paljon paremmalta ja iho kuiva ja vähän hilseilevä niinkuin roa kuurillakin.
Joissakin tapauksissa finnit kertovat korkeasta testotasosta. Eli ei kannata turhaan hoitaa niitä tai testotasot tippuu.
Satuinko sanomaan etten rasvais? Ja tarkotin nimenomaan että se on hyvä juttu koska sillon tietää että finnit saa kyytiä.Satuitko lukemaan lääkeselosteen? Kuivuus ja hilseily löytyy muistaakseni samasta kohdasta kuin muutkin sivuvaikutukset. Ihoa saa ja kannattaa rasvata. Monelta tähänkin trediin kirjottaneelta mennyt tuo kohta ohi ;-))