Akne, finnit ja niiden hoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaas mikä auttaa kun naama punoittaa aika reilusti, työssäni olen vielä päivän ulkona ja näin kun ilmatkin viilentyy niin aika karu toi naaman väri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^
Joo, ei niin hirveesti auta sekään punotukseen, tuntuu et siitä eii oo oikeen mitään apua mulle iho rasvoittuu vaan enemmän

Kertokaas mikä auttaa kun naama punoittaa aika reilusti, työssäni olen vielä päivän ulkona ja näin kun ilmatkin viilentyy niin aika karu toi naaman väri

Couperosa, epäilen. http://www.detria.fi/web/index.php?id=15

Ikävä juttu, itsellä on myös tuota molemmissa poskissa. Normaalisti punoittaa vain hieman, mutta kylmässä ilmassa ja joissakin sosiaalisissa tilanteissa alkaa sitten hehkumaan reilummin. Alkoholia ottaessa myös. Tuota pystyy lievittämään kosteusvoiteiden käytöllä, ja kait siihen jotain laserhoitoja ja sellasia on myös kehitelty.

Käytätkö jotain paksuakin voidetta, meinaa humektan on ainoa jonka itse oon hyväks todennu. Siitä kaikki paksummat tekee sellasen kauheen rasvakerroksen naamaan.

hohhoijaa. Ei enää kyllä tiedä mistä homma kusee.
Trigly arvot tunkee vaan olemaan koholla.
Pari viikkoa sitten oli ensin 5,8:wtf: ja samalla viikolla uudestaan 3,4.
Sovittiin, että käyn vähän aikaa 2 viikon välein verikokeessa ja tiputettiin roaccutan 1 kapseliin päivässä.
Noh. Olen tässä pari viikkoa ollut oikein spesiaali paastolla ja tarkkaillut syömisiäni.
Alkoholia en ole ottanut tippaakaan n.4 viikkoon.
Eilen kävin sitten taas ottamassa trigly arvot, jotka oli 4,2:wtf:
Mitä hittoa:curs:
Painokin on kuitenkin tippunut kuurin aikana n.4 kiloa eli ainakin jossain määrin oikein on ruokavaliokin.
Tuntuu ihmeelliseltä kun joka kerta tuntuis olevan viikonlopun jäljiltä arvot koholla ja loppuviikosta otettuna vähän parempi.
Ihan 12h paastoa ei tullut kyllä ennen tuota viimeistä verikoetta, mutta n.10h ainakin.
Ei kai sekään niin tarkalla voi olla.

Oon kolme vai neljä roacuttan kuuria syöny ja viimesestä on vuosi aikaa. Ehdin puolivuotta sitten ja ajattelee et enää ei tuu paljoo ku intissäki olin paskasissa olosuhteissa eikä finnejä tullu mutta nyt on taas naama oikeestaa huomaamatta taas tullu täytee noita paskoja. Oon koittanu kaikenäkösiä voiteita lyyä naamaa joka ikinen ilta mutta tosiasia on se että roa on ainut vaihtoehto :curs:

Oon kolme vai neljä roacuttan kuuria syöny ja viimesestä on vuosi aikaa. Ehdin puolivuotta sitten ja ajattelee et enää ei tuu paljoo ku intissäki olin paskasissa olosuhteissa eikä finnejä tullu mutta nyt on taas naama oikeestaa huomaamatta taas tullu täytee noita paskoja. Oon koittanu kaikenäkösiä voiteita lyyä naamaa joka ikinen ilta mutta tosiasia on se että roa on ainut vaihtoehto :curs:
Löytyisikö avain ratkaisuun tuosta tummennetusta kohdasta. Anna sille tilaa rauhoittua ja levätä.
Neljä roa kuuria on aika helvetin paljon, sun iho on luultavasti tällä hetkellä todella ohut ja herkkä.

Löytyisikö avain ratkaisuun tuosta tummennetusta kohdasta. Anna sille tilaa rauhoittua ja levätä.
Neljä roa kuuria on aika helvetin paljon, sun iho on luultavasti tällä hetkellä todella ohut ja herkkä.
Kuullostipa homolta :D Kyllä se on niin että heti kun en laita tuota voidetta naamaan niin finnien tulo lisääntyy huomattavasti. Voide siis hillitsee mutta ei tarpeeksi.

Onko ollut pitkiä kuureja? Monissa tapauksissa vaatii +9kk kuurin 40mg/pv, että tulehdus varmasti katoaa lopullisesti.

Esimerkkinä. Jos alat käyttää uutta kosteusvoidetta ja naama puskee parit finnit, se ei välttämättä ole huono asia.
Periaatteessa iholla kestää lähemmäs 30 päivää uusiutua ja tottua uuteen aineeseen.

Mikä voide mahtaa olla kyseessä?

Itsellä nyt ollut kortisoni kuuri ihan toiseen vaivaan vajaan viikon ja kyllä alkanut aika hyvin vaikuttaa naamaankin. Ei pahemmin mitään näppylää missään ja iho on tasainen. Eikä mitään sivuvaikutuksia tuosta kortisonista ole tullut.

Ja tosiaan tuo Arbutin on ihan pätevä litku heittää naamalle silloin tällöin. Paljon pehmeämpi iho tulee.

Onko ollut pitkiä kuureja? Monissa tapauksissa vaatii +9kk kuurin 40mg/pv, että tulehdus varmasti katoaa lopullisesti.

Esimerkkinä. Jos alat käyttää uutta kosteusvoidetta ja naama puskee parit finnit, se ei välttämättä ole huono asia.
Periaatteessa iholla kestää lähemmäs 30 päivää uusiutua ja tottua uuteen aineeseen.

Mikä voide mahtaa olla kyseessä?
No sepä siin onki ku oon aina vaa jonku 3 kuukauden setin vetäny ja sit lopettanu ku finnejä ei oo enää ollu. Sitte ne on aina parin kuukauden päästä tullu takas. Näin syömällä kuuria oikeestaan menetetään koko roacuttain käytön hyöty. Clindoxyl voidetta sain intistä. Mul saattaa joskus olla muutaman vuorokaudenki sama voide naamalla ku en oo kerenny käymään suihkussa. Sillon tuntuu vasta että aine alkaa potkii !:D Mut ei noi rasvat mitään auta jos on oikeesti kunnon akne.

No sepä siin onki ku oon aina vaa jonku 3 kuukauden setin vetäny ja sit lopettanu ku finnejä ei oo enää ollu. Sitte ne on aina parin kuukauden päästä tullu takas. Näin syömällä kuuria oikeestaan menetetään koko roacuttain käytön hyöty. Clindoxyl voidetta sain intistä. Mul saattaa joskus olla muutaman vuorokaudenki sama voide naamalla ku en oo kerenny käymään suihkussa. Sillon tuntuu vasta että aine alkaa potkii !:D Mut ei noi rasvat mitään auta jos on oikeesti kunnon akne.

Ehkä tossa voisi olla jotain syytä miksi naamas kukkii.

Nyt on 3kk syöty Tetralysalia ja selkä on edelleen täynnä finnejä. Naamasta ja rinnasta on isoimmat lähtenyt pois, mutta niitä on silti paljon jäljellä. Myöskin pahimmat märkäpaiseet on poissa. Vuoden loppuun aattelin vielä syödä, jonka jälkeen vaihto roaan jos ei ole kaikki lähtenyt.

Nää perkeleet on pakko saada kesäksi pois!

Kuten jo aikaisemmin sanoin niin tollasen pidemmän ajan jälkeen naama näyttää muutaman päivän paljon paremmalta ja iho kuiva ja vähän hilseilevä niinkuin roa kuurillakin.
Satuitko lukemaan lääkeselosteen? Kuivuus ja hilseily löytyy muistaakseni samasta kohdasta kuin muutkin sivuvaikutukset. Ihoa saa ja kannattaa rasvata. Monelta tähänkin trediin kirjottaneelta mennyt tuo kohta ohi ;-))

Satuitko lukemaan lääkeselosteen? Kuivuus ja hilseily löytyy muistaakseni samasta kohdasta kuin muutkin sivuvaikutukset. Ihoa saa ja kannattaa rasvata. Monelta tähänkin trediin kirjottaneelta mennyt tuo kohta ohi ;-))
Satuinko sanomaan etten rasvais? Ja tarkotin nimenomaan että se on hyvä juttu koska sillon tietää että finnit saa kyytiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom