Mulle kreatiini aiheutti/aiheuttaa sitkeämpää aknea, ei välttämättä pahempaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saman vaikutuksen saa käsittääkseni aikaan, kun liuottaa merisuolaa kiehuvaan veteen ja jäähdyttää liuoksen.
Vetäsin syksyllä clindoxyl-kuurin, ja vaikka se ensimmäisen kahden kuukauden ajan tuntui ihan ajanhukalta (mustapäät nenän alueelta tosin puhdisti liki samantien), aloin viimeisen kuukauden aikana havaitsemaan selvää parannusta. Uusia purkautumia ei ollut tapahtunut ja ne muutamat hassut olivat vain pieniä ja väliaikaisia. Punoitus kyllä taisi tosin pysyä, mukaan lukien tietenkin arvet. Mutta sitten 3kk kuuri loppui, pidin jonkun kuukauden tauon ja jatkoin differinillä. No heti kuurin jälkeen iho alkoi palautumaan vanhaan malliin, tosin ei lähellekkänä pahimpia aikoja. Differin ei kuitenkaan tuntunut vaikuttavan mihinkään suuntaan, paitsi kuivattavalla aivan jäätävästi ihoa. Ei todellakaan riittänyt, että iski aamulla kosteusvoidetta; keskipäivästä iho oli jo taas hilseilemässä. Kuukauden jälkeen päätin mennä lekurille uudestaan. Siellä määrättiin skinoren-nimistä geeliä ja tetrasyl-antiobioottikuuri, mikäli edellinen ei toimi halutulla tavalla. Skinoren alkoi vaikuttamaan välittömästä - negatiivisessa mielessä. Heti ensimmäisestä päivästä lähtien finnejä alkoi puskemaan. Tiesin, että alkuun tilanne saattaa huonontua, joten jatkoin käyttöä. Mutta kolmen viikon jälkeen, kun mitään muutosta trendissä ei ollut havaittavissa ja iho huonoimmassa kunnossa pitkiin aikoihin, päätin heivata koko kuurin hiuksista vittuun.
Aloitin nyt eilen tetrasylin käytön. Toivon niin helvetisti, että se auttaisi. Vaikka vaikutus on käytännössä aina väliaikainen, olisi aivan mahtavaa, jos iho paranisi kokonaan. Sen jälkeen voisin marssia lääkärille ja pyytää vaikka uudestaan clindoxyliä ja pyrkiä sitä kautta hallitsemaan tilannetta. Ajatus puhtaasta naamasta tuntuu nykyään melkein jopa utopistiselta. Oon aknesta kärsinyt teini-iästä asti ja siitäkin on jo kohta 10 vuotta.
Onkohan yleistä, että finnialttiit saa ihon kukkimaan kreatiinilla? Mulla nyt vaihtelevasti pukkaa finniä, riippuen milloin mistäkin. Mutta tosiaanki aloin itseasiassa tänään käyttää kreatiinia ja nyt vähän pelottaa mitä tästä seuraa ihon kannalta..? Onko kellään omakohtasia kokemuksia asiasta?
Ite oon ainaki huomannu, että on sama mitä alkoholia juo, niin iho rasvottuu heti. Johtunee varmaan myös siitä, että on pitkälle yöhön asti naamassa pakkelit ja huonosti nukuttu yö, mutta vaikkei sitä nyt kovin myöhäseen menis niin kyllä se silti seuraavina päivinä naamassa näkyy.
Valkonen hammastahna puree muuten aika hyvin yksittäisiin finneihin. :D ja kyllä oon myös kokeillu valella koko naamaan ja ei oo ollu kovin rasvanen naama seuraavana päivänä. Niin ja sinkkirasva on nyt uus kokeilu. Sisko sitä kehu, mutta ite en oo oikeastaan huomannu mitään eroa naamassa. Tosin rhäkkäät kainalonäpyt ajon jälkeen on aamulla pois, kun illalla laittaa sinkkirasvaa. Vissii tarkotettu tuo rasva vauvojen vaippaihottumaan, ettei kovin vaarallistakaan voi olla.
Mikä tää rulla oikein on? Nyt lisäinfoa ja sassiin!Sit arvet mikroneularullalla, pari viikkoa niin itellä häiventynyt lähes kokonaan kun käytti joka toinen päivä, 0,75mm:sellä, tällasia: 0 75mm Acne Derma Wrinkles Scar Body Slimming Micro Needle Skin Roller Therapy | eBay
Näitä ennen erikoislääkäreitä yms. kyselty, tarjoavat jotain antibiootteja yms. kuraa. Ja arpien kanssa pitäisi vaan elää. BS, kun otti ite selvää asioista, niin tämäkin vitsaus ratkesi.
Kiinnostais muuten kans lisätieto tuosta rullasta.
Finnit olen saanut kuriin käyttämällä jo 4v nonstoppina basironia. Sillon tällön saattaa ilmestyä 1-3 finniä, mutta ei pahempaa. Sen sijaan nuo arvet haittaavat enemmän. Ne kun ovat vielä posken seudulla ja todella punaisia. Olen koittanut sinkkiä, ja nykyään laitan kosteusvoidetta (Humektania) joka päivä naamaan, mutta ei vaikuta kyllä mitenkään noihin arpiin.
Kiinnostais muuten kans lisätieto tuosta rullasta.
Finnit olen saanut kuriin käyttämällä jo 4v nonstoppina basironia. Sillon tällön saattaa ilmestyä 1-3 finniä, mutta ei pahempaa. Sen sijaan nuo arvet haittaavat enemmän. Ne kun ovat vielä posken seudulla ja todella punaisia. Olen koittanut sinkkiä, ja nykyään laitan kosteusvoidetta (Humektania) joka päivä naamaan, mutta ei vaikuta kyllä mitenkään noihin arpiin.
Sit arvet mikroneularullalla, pari viikkoa niin itellä häiventynyt lähes kokonaan kun käytti joka toinen päivä, 0,75mm:sellä, tällasia: 0 75mm Acne Derma Wrinkles Scar Body Slimming Micro Needle Skin Roller Therapy | eBay
Näitä ennen erikoislääkäreitä yms. kyselty, tarjoavat jotain antibiootteja yms. kuraa. Ja arpien kanssa pitäisi vaan elää. BS, kun otti ite selvää asioista, niin tämäkin vitsaus ratkesi.