Ahtin & Heikki722:n treenivideot, 8 kpl

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muuten eikös sillä tegnogymin pull downilla saa hyvän tuntuman selkään, ainenkin minä saan ja muutenkin on tegnogymillä jotain hyviä laiteita, mutta myös turhia, sillä Gym1 on melkein tegnogymistä tehty, mutta onneksi sielä on muutama kova davidin laite..:D

Muuten Juntunen mikä oli sen liikkeen nimi jossa Ahdin kanssa teillä oli kisa ja jossa sanoitte paksu käet tulee? :confused:

Corpral-03 sanoi:
Eikö se ollu ihan perus ojentajat taljassa..
No ei tietääkseni, sillä ojentaja taljassa on semmoinen erinlainen, jossa ei ns. "punnereta" vaan veivailaan alas ja ylös sitä taljaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
NGV sanoi:
No ei tietääkseni, sillä ojentaja taljassa on semmoinen erinlainen, jossa ei ns. "punnereta" vaan veivailaan alas ja ylös sitä taljaa.

Vastasit itse kysymykseesi. Se on ojentajapunnerrus taljassa, kapealla otteella.

UPEETA! MAHTAVAA VILLE! Kattoin nyt vasta noi läpi ja hattua pitää nostaa, lihasta ja siitä että laitoitte ne meidän kynäniskojen nähtäviksi. Jos joskus saan itselleni lihakset, palkkaan sinut tekemään filmin, paikka on sama. Siihen menee ehkä ehkä vain noin 97 vuotta ...

arpo sanoi:
UPEETA! MAHTAVAA VILLE! Kattoin nyt vasta noi läpi ja hattua pitää nostaa, lihasta ja siitä että laitoitte ne meidän kynäniskojen nähtäviksi. Jos joskus saan itselleni lihakset, palkkaan sinut tekemään filmin, paikka on sama. Siihen menee ehkä ehkä vain noin 97 vuotta ...

aaarpooo.....paljasta itsesi...vaihdetaan muutama sananen. Laita mulle privaa tai vedä salilla hihasta, jookos?

Ville-Heikki

Heikki722 sanoi:
aaarpooo.....paljasta itsesi...vaihdetaan muutama sananen. Laita mulle privaa tai vedä salilla hihasta, jookos? Ville-Heikki

Joo, vedän hihasta, jos teikäläisellä sattuis olemaan paita päällää... ehe-ehe! No joo, ihan tosissaan, oisi kiva vähän jutskata pitempään. Kaikenlaista paskaa tässä on ollut matkan varrella, mutta tällä hetkellä vähän parempaa ja taas kulkee :)

just tajusin että mulla on nää kaikki pätkät vieläkii koneella...cool.vittu mä oon fani :D

Alec sanoi:
just tajusin että mulla on nää kaikki pätkät vieläkii koneella...cool.vittu mä oon fani :D

Helvetti....kattelin just nää filmit läpi, vuosi on vierähtäny ihan yhdessä väläyksessä, voi jeesus, taidanpa ruveta reenaamaan taas kisoihin, on tää bodaaminen niin perkeleen siisti harrastus kun laittaa tavoitteen, tekee suunnitelman ja noudattaa sitä....vielä niin että on videokamera mukana!

"Tavoite ilman suunnitelmaa on unelma"

Heikki722 sanoi:
Vastasit itse kysymykseesi. Se on ojentajapunnerrus taljassa, kapealla otteella.
Ahaan, kiitos paljon teille. Jos tulen käymään sielä päin Suomea niin mennäänkö treenailemaan? Ja jos te tulette tänne päin Suomea niin tulkaa ihmeessä kanssani treenailemaan.

NGV sanoi:
Ahaan, kiitos paljon teille. Jos tulen käymään sielä päin Suomea niin mennäänkö treenailemaan? Ja jos te tulette tänne päin Suomea niin tulkaa ihmeessä kanssani treenailemaan.

Ok, laita privaa kun tuut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom